Jump to content

Audi A6 4.2 quattro C5


Recommended Posts

То и с другите модели на Ауди е същото положение.Всеки гледа към по-новото,но да е на тънка цена.

После идва въпроса,сгреших ли или съм на далавера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 7/11/2018 at 15:20, DLS написа:

Точно казано, вече са прекално издухани и затова не си заслужава занимавката. Автомата и аз разбрах че има значителни подобрения във фейса като това явно важи и за двата мотора. Също за двата явно важи и че радиаторите за издухани, масово държат близо до 10градуса по-високи температури, моя ще го сменям също. Ако не беше купена с други цели моята, честно казано нямаше да пипна нито 2,7Т нито 4,2 на тия години...2-3 месеца мъки да се намери нещо което да прилича на кола и реално пак има проблеми.

На 7/11/2018 at 15:10, HannoSLM написа:

При мен с нормално каране на гняс: 

ГраЦко: 28/100

ИзвънграЦко: 16-17, при по-яко каране 20-21/100 (магистрално с 180-200 км/ч)

 

На бенз е около 10% надолу.

4.2 хич не мога да препоръчам .... толкова са издухани вече, че не си заслужава времето и усилието в търсенето на запазен екземпляр. Има и бая скъпи възли: обтегачи, автоматика (не фейслифтовия), радиатор, цялото окачване също е досадно за правене и диагностициране. По ел. инсталацията също има драми и е хубаво да се смени каквото може. Обслужването, ако се кара над 30к км на година също ще тежи на бюджета. И най-вече да повторя - не се произвеждат вече части!

 

Колеги разбирам, че са старички, сгъбени и пред финиша, но няма ли нещо сполучливо между тях....дайте някаква насока мотор, кубици и т.н.

Както при книгите така и тук има бестселъри. Не прочетох нито един плюс на описаните мотори, а уж са най мощните...

Дайте по оптимистично моля.... все някой двигател ще си заслужава поддръжката...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, те са сполучливи, но ти ще си 3-4-5ти собственик.

А6 Ц5 4.2 299кс върви слабо и гори много. Според мен поддръжката е твърде сериозна, за това което предлага. При 2.7т пак трябва реставрация, защото няма живи на пазара - турбини, егт и т.н. Хубавото е, че вече всичко се лекува за прилични суми. При покупка на такава нов внос задели 5-6-7к за "обслужване", ако искаш да се качиш в перфектна кола и да ти е кеф, че я караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш по-хубаво начипен миксер? :D 

 

Тези автомобили не са за нереализирани гонкаджии, попринцип. Идеята им е съвсем различна. А вървежа си е напълно адекватен, когато колата е в кондиция. Просто масово не са и вървят по-малко от чипосан тръц. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.07.2018 г. at 14:02, DLS написа:

Аз лично съм си направил извода, че кола над 200к просто вече не става, затова като се купува нещо на 10години ...

След няколко сменени автомобила, челният сблъсък с менте части и сервизи, стигаш до този извод. B) Втора употреба най-много на 6г. и до макс 9-10г. трябва да се продаде.

Преди 10 часа, DLS написа:

Взимаш и почваш реставрация ако ти се кара що годе нормална кола... 

Рециклиране сякаш по оптимистично звучи. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип в последните 15 години винаги една от колите ми е била б5/ц5, били са от салон, от човек, от италия, германия и швейцария. Общо взето добих много добра идея кога и как спират да се случват нещата :) И по принцип 200к на 15 годишна кола е мнооого по-зле от 200к на 5годишна, първата е амортизирана в пъти повече заради влиянието на годинките и заради това, че след 5-тата година лекичко започва поредицата от скъсани потребители, последния от които преди нас е карал буквално като за последно. И като сложиш в сметките, че километрите са обикновено 3-400к. 

 

Иначе понеже колегата пита за хубави страни на 4,2-то може да се отбележи, че 15 години по-късно и в бг всичко се знае, че е на газ и разликата от 5лв на 100 в ползва на 1,8Т не е нещо впечатляващо.

Отделно като поведение макар и дърт осмака е на светлинни години пред 1,8т, по-малко се усеща амортизацията макар да няма фабричната тяга, липсва смехотворния съедител на тръц с куатро, бучащия звук, общо взето усещането е за друга кола особено, че комбинацията е само с автомат. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички за мненията, но осмака си е класика....ще разгледам и 2.7....но което ми  стори кефа....то ще е...

Отново благодаря на всички..!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си .Ама има С6 ца с такъв мотор ...Нищо не му пречи да пробва.Аз бих направил така. Важно е човек да се ограмотява :).

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, vladyp написа:

Колега, това прегледа ли го?

 

Тази е продадена и обявата не е актуална поне от 3-4 месеца.

По темата мога да кажа само няколко думи. Понеже тази кола беше моя преди това и в последствие продължи да се поддържа при мен мога да споделя, че с педантично гледане за последните 60к км е глътнала повече от 30 000 лв от които повечето са само в части. По мое време данъка беше около 600 лв/г, застраховките около 1500 лв. 

За мен лично в това купе мотора е само един и това е V8, дали ще е S или нормален няма значение стига човек да има бюджет и да намери читава.

Тези автомобили не са практични, определено са душмани на финансите, но си струва човек да им се наслади! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продаваше се преди месец. Не мисля че човека я е продал. Свърза се с мен преди месец, ходих да я пробвам колата е топ, но аз търся S4. Ако колегата има интерес, мисля че пазя телефона.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, vladyp написа:

Колега, това прегледа ли го?

 

Имам чувството, че не е възможно толкова неща да се сменят по една кола....направо ме притесни...наистина ли с тези коли ме очаква такава реставрация..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто за да допълня малко @cvetan83 бих искал да кажа, че скъпата поддръжка на такъв тип автомобил е свързана с премиалния характер на модела от една страна и от друга - с това, че вече са на годинки и доста километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/15/2018 at 9:05 PM, r1mata said:

Имам чувството, че не е възможно толкова неща да се сменят по една кола....направо ме притесни...наистина ли с тези коли ме очаква такава реставрация..?

да :) 

По-оптимистично - имай търпение и търси запазена кола, може да отнеме година, две, но ако намериш ще си заслужава - вътре е много тихо, колата върви прекрасно - стабилно, пъргаво и е истинско удоволствие шофирането. 

 

Също бъди готов, че ще има моменти, в които ще трябва да извадиш 3-4 к лв за някой ремонт и ако това ти е проблем, не те съветвам да се набутваш с такава кола.

 

И последен съвет, търси само фейсливтови модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш да се запаси с търпение и към 2020 може да излезе читав варел на +-20 години :hilezh:

 

Читави има и сега, в Германия и Швейцария, ама цените са приятни.

 

Разбира се може да се чака и бялата лястовица още година-две-три :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз само така го виждам - навън от нормален потребитл карал и поддържал колата до последно, цената ще е двойна но поне си даваш шанс...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми се струва голям риск да си купиш стара кола от чужбина и да я докараш на собствен ход, особено ако не можеш да направиш базова диагностика с vcds. Винаги има вероятност да те остави някъде на пътя и тогава става страшно. Цената никога не е гаранция за качество, трябва си внимателен оглед.

 

On 7/17/2018 at 4:37 PM, petrishki said:

Викаш да се запаси с търпение и към 2020 може да излезе читав варел на +-20 години :hilezh:

 

Читави има и сега, в Германия и Швейцария, ама цените са приятни.

 

Разбира се може да се чака и бялата лястовица още година-две-три :nixweiss:

друго си да отиде до магазина, да си купи чисто нова шкода с насран 4 цилиндров мотор, пластмасов интериор, неудобни седалки, скопен вървеж и звук, наподобяващ крякането на изплашен гарван, с по-малко екстри от 20 годишен премиум. Най-големия балък може да отиде до магазина и да го направи. Да си намериш качествена кола, която да стегнеш, да модернизираш и след това всяко нещо в нея да ти доставя удоволствие, не е за всеки. Необходими са чакане и търпение, защото почти няма запазени екземпляри, особено за този двигател, който хич не е евтин за поддръжка, а е много лесно някой да се хлъзне на първата напудрена кола, особено ако се качи и направи едно кръгче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто новата Шкода, с четирицилиндров матор, ше утепа бая 20 годишни асматици, било то и в8.

 

Седалки, ако ти се дават пари, има убави фабрично, хем няма да реставрираш курито, в което са пърдяли 100 чиляка преди тебе.

 

Като са пълни с екстри тия премиуми, що им се блъскат китайски навита, китайски блутуути, китайски ксенони, горублянски черни тавани, китайски интериорни лайсни и прочие?

 

Иначе, ако си купуваш кола да работиш по нея всяка събота и неделя, давай, даже взимай най-евтината.

 

Ама ако искаш да я караш вместо да седи пред блока, иска изваждане. Голямо при това, Ханко знае, питай го на лично или да сподели тука...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, petrishki said:

Чисто новата Шкода, с четирицилиндров матор, ше утепа бая 20 годишни асматици, било то и в8.

ще ги утрепа от смях, особено като се изграчи при форсиране :hilezh: Или ти имаш предвид, че новия РС на предно е малко по-бърз от някое издухано 4.2 на гняс? Е през фуя ми е това :flipoff:

 

Just now, petrishki said:

Седалки, ако ти се дават пари, има убави фабрично, хем няма да реставрираш курито, в което са пърдяли 100 чиляка преди тебе.

няма хубави, заради цялостната конструкция на колата - както и да ги нагласиш, не са ок.

 

Just now, petrishki said:

Като са пълни с екстри тия премиуми, що им се блъскат китайски навита, китайски блутуути, китайски ксенони, горублянски черни тавани, китайски интериорни лайсни и прочие?

твоя кош има ли преден и заден парктроник? Навигация? Каква музика има? Каква изолация? Ел управление на волана? Лумбална опора на седалките? 

 

Една андроидска навигация е почти най-доброто за момента - няма недостатъци, дава отличен звук, имаш най-новия GPS, кеф ти waze/google maps, кеф ти youtube/netflix. Докато бях с андроидски телефон, конфигурирах колата така:

- при влизане и палене се свързва с bluetoоth

- телефона като види, че се свързва с колата пуска wifi hotspot

- колата се връзва към хотспот-а и ми пускаше Spotify

:flipoff:

 

Имам камера за задно, на 7 инчов екран с добра резолюция. Мога да гледам постоянно данни от двигателя на навито с помощта на elm адаптер. Мога да сложа и камера отпред, която да се включва за между 2 и 10 секунди, след като извадя колата от задна скорост.

 

Имам подгряване на волана, огледалата, предни и задни седалки на няколко степени. Имам соларен шибедах, та в колата никога не е нито страшна жега, нито адски студ (с малки изключения, когато е много облачно или е на сянка). Ел задна щора, ръчни щори на стъклата отзад, двоен стъклопакет (hot weather package) и какво ли не, което никога няма да има в почти най-евтината и бюджетна кола - шкода. Само като видя дръжките на тавана, като ги пусна как нежно и плавно се прибират, без да издрънчат ми става кеф, от вниманието към детайлите.

 

Мога да си карам с 200 км/ч без никакви притеснения - колата е залепена за пътя и вътре е сравнително тихо. Мога да издрапам от всякаква кал, пясък, сняг или прочие гняс. Завоите почти не се усещат, но въпреки това колата не друса и возията е комфортна!? 

 

Относно комфорта, всичко в д2ката е от естествена кожа (освен таблото за управление и копчетата по волана). Цялата кола е от алуминий - 1,8 т по талон и никога няма да ръждяса.

 

6 minutes ago, petrishki said:

Ама ако искаш да я караш вместо да седи пред блока, иска изваждане. Голямо при това, Ханко знае, питай го на лично или да сподели тука...

поне тука си прав! Но удоволствието след това, не може да сравни с която и да било шкода на пазара. Специално теб не трябва да те притеснява, даваш сметките на тъщата :flipoff:

 

Единствено ми липсват адаптивен темпомат и старт-стоп система. Всичко друго ново в една шкода са еко-норми, дразнещи системи за сигурност (принципно направени за малоумни шофьори), шарени лампички и екранчета и пр безсмислени дришни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 годишно Ауди или нова Шкода(била тя и базова),спора е излишен ,всичко зависи дали имаш финанси за нова кола или просто нямаш избор и ще трябва да се премириш със стара кола,като малка утеха ще е че е бивш премиум.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нико един стар премиум, поддържан в добро състояние, след 5 години ще струва колкото две базови октавии. Така че парите не са критерий за избор, по-скоро личните предпочитания на всеки индивид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам стар кош,сремя се да го подържам, но се надявам да не го карам докато стане олдтаймер

Поздрави,

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...