Jump to content

Ауди 100 2.8 quattro да го съживим малко


Cunami19

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Преди близо година си взех 100ца на сляпо и се почна от до  вдигнах я че беше на земята с окачваме от S4  сменях гарнитури на блок картера на картера след това свалях главите, че и те течаха шлаиф, напасване на клапани, гумички,  разпилих ги максимално входове, изходи, всмукателния колектор също (жабата) , дросела  и изпускателите, но това някакси не ми е достатъчно все пак куатрото яде част от мощноста около 40%. Сега съм се захванал с двойна генерация на 55мм, но и това няма да е достатъчно така, че съм се ориентирал и към маховик от 2.3.

Та въпроса е какво още да се направи, че да тръгне за v6 ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Нещо с валовете не става ли като смяна на разпределителните валове от 2.6 abc 150hp

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Това предложение, с оглед на колата е меко казано нелепо. 

 

Колега, провери си свещи, кабели, всичко по запалването, вакуумни маркучи, О-пръстени на бензиновите инжектори, случва се от там да дърпат въздух, приведи я в максимално изрядно състояние и после започни да надграждаш, ако е нужно. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

1. Диагностика на горивната система.

2. "По-остри" валове ще вдигнат по-високо в оборотите макс. въртящ момент, но няма да я направят повече коне мисля.

3. Слагаш чип, по-големи дюзи и т.н. абе хвърлящ някоя хилядарка и докато се наиграеш... кой знае какво ще се получи. Тук май е най-разумно да й сложиш хубав ГИ и там да си играеш с настройките, отколкото да пипаш оригиналната бензинова горивна система. Ама не очаквай някакви чудеса от вървеж. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шанса е тоя мотор в момента да е примерно 140коня вместо 170, от там трябва да се тръгне, а не да се правят тунинги по валове и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, SpeedyMan написа:

1. Диагностика на горивната система.

2. "По-остри" валове ще вдигнат по-високо в оборотите макс. въртящ момент, но няма да я направят повече коне мисля.

3. Слагаш чип, по-големи дюзи и т.н. абе хвърлящ някоя хилядарка и докато се наиграеш... кой знае какво ще се получи. Тук май е най-разумно да й сложиш хубав ГИ и там да си играеш с настройките, отколкото да пипаш оригиналната бензинова горивна система. Ама не очаквай някакви чудеса от вървеж. 

 

 

Със газ е ловато .

От какъв мотор да взема по-остри валове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея, а и няма голям смисъл, ще трябва да я държиш в обороти за да ускорява. То за да не върви му липсва компресия предполагам. Аз така пробвах на времето едно 2.8 с куатро и вървеше като голф 75 коня все едно. Поне в града. Просто  газовите уредби с времето прецакват клапаните. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валовете на всички V6 12 клапанови мотори (АВС, ААН, ACZ,  AFC) са еднакви 220 градусови.

Разликата е, че някои са кухи (по-леки) и са комплектовани с клапани с по-тънки стебла.

Има автърмаркет валове, като например CAT CAMS, но за да постигнеш някакви резултати и да накараш този двигател да тръгне трябва да сложиш валове над 280 градуса и да сгъстиш мотора до към 12/1. Намаляваш горивната камера с около 0.9 - 1 мм.

Ето тези биха ти свършили работа:

http://www.catcams.com/products/camshafts/datasheet.aspx?ENGINE_id=79&CAMSETUP_id=14

Ако искаш още по-остри валове от горните, вече отиваш и на други пружини и други компенсатори на хлабините.

С горните валове, сгъстяване, портване, генерация, инжектори и ремап ще извадиш малко над 210 коня на около 7500 об/мин.

Забравяш за бензин по-малко от 100 октана.

Дали си струва, не знам, но колата става приятна ежедневка с тази интервенция.

В никакъв случай не си мисли че ще стане някаква бегачка.

За добри коне ти трябва чарджър и доста познания и сръчност за да се монтира както трябва.

Редактирано от kapitango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, SpeedyMan написа:

Нямам идея, а и няма голям смисъл, ще трябва да я държиш в обороти за да ускорява. То за да не върви му липсва компресия предполагам. Аз така пробвах на времето едно 2.8 с куатро и вървеше като голф 75 коня все едно. Поне в града. Просто  газовите уредби с времето прецакват клапаните. 

С гаранция не върви като 75коня,  клапаните са наред главите съм ги ревизирал и портнал лично  и колата върви от порядъка на около 120+/-коня пробата е на направена с пасат 2.0тдй  летящ старт и му бягам с малко при това съм на  17ки от а8 д3 плочите. 

Благодаря за мнението колега.

Преди 1 час, kapitango написа:

Валовете на всички V6 12 клапанови мотори (АВС, ААН, ACZ,  AFC) са еднакви 220 градусови.

Разликата е, че някои са кухи (по-леки) и са комплектовани с клапани с по-тънки стебла.

Има автърмаркет валове, като например CAT CAMS, но за да постигнеш някакви резултати и да накараш този двигател да тръгне трябва да сложиш валове над 280 градуса и да сгъстиш мотора до към 12/1. Намаляваш горивната камера с около 0.9 - 1 мм.

Ето тези биха ти свършили работа:

http://www.catcams.com/products/camshafts/datasheet.aspx?ENGINE_id=79&CAMSETUP_id=14

Ако искаш още по-остри валове от горните, вече отиваш и на други пружини и други компенсатори на хлабините.

С горните валове, сгъстяване, портване, генерация, инжектори и ремап ще извадиш малко над 210 коня на около 7500 об/мин.

Забравяш за бензин по-малко от 100 октана.

Дали си струва, не знам, но колата става приятна ежедневка с тази интервенция.

В никакъв случай не си мисли че ще стане някаква бегачка.

За добри коне ти трябва чарджър и доста познания и сръчност за да се монтира както трябва.

Колега гледах чарджър кит-ове който се монтират на колектора отгоре но нямат намиране мисля че бяха японски специално за такива шестаци.

 

И да попитам знаеш ли кой може да ми олекоти маховик от петак ,че да стане за шестака, че опира в блока?

 

 

Редактирано от Cunami19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си купил един благоевградски скрап,черен със спортно окачване,седемнайски джанти и много бучащ ауспух?

 

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би било разумно ако търси жив мотор да си купи  ACE .Само с предно предаване и добра бензинова система.Много по лека предница.По е възможно да я вкараш в завой а и спокойно без ограничител стига 230км/ч.140коня на тези килограми са като 200 на някой по нов автомобил тежащ 1800кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не думай ,искаш да кажеш ,че е по жива от 2.8 и влиза по добре в завоите от куатро с шестак.

Хайде сега се замисли кое купе е по балансирано - това на предно или това с куатро система и по къс мотор пред предния мост.

Завиване и ауди 100 Ц4 в едно изречение е много трудно. Моята А6 Ц4 със хубаво спортно окачване и седемнайски джанти с 225/45 гуми на 2 сезона и куатро система, е по лабава от който и да е кошер с напречен мотор на предно в завоите.

 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам  я от година близо и да си кажа честно има недозавиване усеща се и при маневриране на пълен завит волан как задницата избутва предницата.

Карам и рено сценик и е по устойчиво в завой от 100ка със скорост(пример на слизане от магистрала хемус посока плевен с реното хвърча с 120 на долу, а със аудито немога да го направя щото че откъсне няколко мантинели преди да достигне 120 ///макс 90 .

А 100ка ц4 с тази подвижна предница за комфорт и фабрично няма стабилизираща  щанга отзад и от това също колата не е толкова устойчива, НО 

ГОЛЯМО НО

Аудито е прекрасен автомобил за извън градско не е за пистови историй макар, че си правя всякакви щуротий  и го натягам доста. Става и за грасдко ако издържаш на разхода му ,страхотен звук ,приятна возия и много простор отвътре и изчистена стилна форма на купето при седана ,А ЗИМАТА и не само кара много хора да се намразят  и да намразят своите "джипове"

просто

                   QUATTRO 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, AUDI100 написа:

Би било разумно ако търси жив мотор да си купи  ACE .Само с предно предаване и добра бензинова система.Много по лека предница.По е възможно да я вкараш в завой а и спокойно без ограничител стига 230км/ч.140коня на тези килограми са като 200 на някой по нов автомобил тежащ 1800кг.

Мотор е ЖИВ и е ревизиран напълно вече има поне още 200 000  живот ,но търся начин да пооправя мудността зададена му от завода.

 

АСЕ на 20г.

спукана глава с износена верига на валовете ,стара и непоправима механична бензинова система, без опция за газов инжекцион много по морално остаряла конфигурация от AAH2.812V като разход с 2/3 литра разлика и много по куцо при quattro.

 

Хайде моля ти се колега   преди 20 години като ти е било мечта е изглеждало по друг начин ,но сега сме 2018  погледни  на нещата РЕАЛНО и не казвай на черното / бяло.

 

По-добрата алтернатива на ауди АСЕ е VW ABF премахната механична инжекция заместена от електрическа и възможности за барникане.

 

П.П.

 

И ако е ауди ще е quattro иначе  всяка друга марка може да ти предложи екстри, вървеж и др. ,НО не и QUATTRO.

 

Това е чарът на тази марка!

 

Редактирано от Cunami19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето наблюдение от 2003г.на сам относно ц4 е ,че ACE е най пъргавия мотор.ДЪЛГИ завои с ц4 особенно с тежък мотор пред предната ос се получава свърх завиване.КЪСИ завои с неподходяща скорост на влизане е сигурен начин за продължаване на пред ,става като камикадзе.4х4 на ц4 НЕ помага на никакви завои.В преспи до мигачите съм влизал на нива само с ПРЕДНО и пак излязох с назад напред.Ускорение от 180 към 220 е с невероятна лекота.2,8 4х4 тежи над 1600кг.ACE празно с 15л.бензин и 4литра течност за чистачки тежи 1340кг.2,8 е добър двигател но не колкото свърх модерния за времето си ACE.За жалост моето ACE умря на 700к след смяна на 4 глави ,но видях А6 ц4 италианка на 900к.само със смяна на колектори.(пукнатини вдига разхода на гориво до към 20/100км)НЕ СЪМ С ПРЕТЕНЦИИ НА РАЗБИРКО просто винаги имам по едно черно ц4 на паркинга за всеки случай.Пространството вътре  е по голямо от БМВ или Мерцедес.Само друса повечко:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи му хубави гуми на това АЦЕ. Ти го изкара шейна.

23 hours ago, Cunami19 said:

С гаранция не върви като 75коня,  клапаните са наред главите съм ги ревизирал и портнал лично  и колата върви от порядъка на около 120+/-коня пробата е на направена с пасат 2.0тдй  летящ старт и му бягам с малко при това съм на  17ки от а8 д3 плочите. 

 

Е значи върви горе-долу, щом си по-бърз от 2.0 ТДИ, което явно е било без чип.

Друг вариант е да го направиш със спортни карбуратори.. Из нета гледах разни преработки на времето, 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, AUDI100 написа:

Моето наблюдение от 2003г.на сам относно ц4 е ,че ACE е най пъргавия мотор.ДЪЛГИ завои с ц4 особенно с тежък мотор пред предната ос се получава свърх завиване.КЪСИ завои с неподходяща скорост на влизане е сигурен начин за продължаване на пред ,става като камикадзе.4х4 на ц4 НЕ помага на никакви завои.В преспи до мигачите съм влизал на нива само с ПРЕДНО и пак излязох с назад напред.Ускорение от 180 към 220 е с невероятна лекота.2,8 4х4 тежи над 1600кг.ACE празно с 15л.бензин и 4литра течност за чистачки тежи 1340кг.2,8 е добър двигател но не колкото свърх модерния за времето си ACE.За жалост моето ACE умря на 700к след смяна на 4 глави ,но видях А6 ц4 италианка на 900к.само със смяна на колектори.(пукнатини вдига разхода на гориво до към 20/100км)НЕ СЪМ С ПРЕТЕНЦИИ НА РАЗБИРКО просто винаги имам по едно черно ц4 на паркинга за всеки случай.Пространството вътре  е по голямо от БМВ или Мерцедес.Само друса повечко:)

Свръх модерното не би да е механичният инжекцион с 5а дюза за студен старт.

При наличие по същото време ел.инжекцион и ел.дебитомер.

Не разбрах кое е свръх модерното освен ,че е по агресивен твойте думи .

 

 

преди 4 минути, SpeedyMan написа:

Купи му хубави гуми на това АЦЕ. Ти го изкара шейна.

Е значи върви горе-долу, щом си по-бърз от 2.0 ТДИ, което явно е било без чип.

Друг вариант е да го направиш със спортни карбуратори.. Из нета гледах разни преработки на времето, 

Един фен на хонда ме надъхва за 6 карбуратор но не ме кефи идеята за елиминиране на безотказната инжекция за момента е ред е двойна генерация и стърган маховик от 2.3

Все пак благодаря за идеята ще помисля пак за това.

 

П.П.

Или по-добре ще му насадя едно

 

СВРЪХ МОДЕРНО 

 

АСЕ Н@ 950001 мили от италия с 3пръста нагар в картера и главата

 

СЪС СПУКАНИ КОЛЕКТОРИ ,ЧЕ ДА ГОРИ И ДА СИ МИСЛЯ ЧЕ ВЪРВИ МНОГО ЗАРАДИ РАЗХОДА и ще махна куатрото и му слагам 4 летни галоша за зимата че да го рова до мигачите в сняг и да е като танка руди .

Ко че кажеш за таз яка идея?

 

Редактирано от Cunami19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, AUDI100 написа:

4х4 на ц4 НЕ помага на никакви завои.

тук не съм много съгласен, помага ,но и ако много разчиташ на него - пречи.Включително разпределението на масите е по добро при куатро.

Пак се повтарям - всеки туч с напречно разположен мотор и предно,завива в пъти по добре от Ц4 и всички аудита от тези години. С многораменното окачване ,малко се подобряват нещата,но с този изнесен пред предния мост мотор е тегаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...