Jump to content

Ауди 100 2.8 quattro да го съживим малко


Cunami19

Recommended Posts

Нещо го раздразних тоя с великата идея да буди  мъртвец,ще гледам да не се пречкам с моите дългогодишни наблюдения .Все си мислех че тук е форум за споделяне на информация а не за загорели майстори със плакати на Сиси кеч на стените си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

кое те кара да мислиш,че си го раздразнил?

Точно за това е форума,да се обменя инфо,да се влиза в спорове кое е по по най и т,н. . Както ти си направил изводите за АЦЕ, така и той е направил своите за ААН

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да всъщност си прав просто ми се струва че не получава нужното му

инфо тук и става по нервен.Всъщност аз може и да съм се вживял в обясненията.Може сега да ми е слабост ц4 и да прекалявам.Преди пък все висях в БМВ форум но там има повече конкретика и информация.Феновете са много по надъхани.Май ще сменя с някой е34 туй ц4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор ако е читав върви близо до 1,8Т 180коня, ако не е така значи все пак възтановяването е с приоритет пък тогава ще се мисли за валове и т.н. И има един момент когато се губи смисъла да правиш повече вървеж на такава платформа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика си го олекотяваш при всеки стругар, после го пращаш в АРЗ-Първомай да ти го балансират. Някъде из форума имам тема с олекотения маховик монтиран на 2,6 с насадени карантии от 2,8 и портнати глави и дросел. Сгъстяването го направих с тънки гарнитури от Г.Оряховица а от главите бях махнал 0,3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не очаквай да стане някаква бегачка. След цялата операция колата тръгва осезаемо по-добре но големите килограми си тежат и няма отърване.

С хубаво ниско и твърдо окачване се подобрява значително поведенито, има си някои А6 С4-ки които си имат заводски монтирани задни стабилизиращи щанги и дебела предна щанга като на S-ка.

Преди месец купихме такава за синковеца.

Поведението на пътя е много по-добро в сравнение с липсваща задна щанга и тънка предна.

Но тежкия изнесен напред мотор си недозавива.

При куатрото разликата в масите между преден и заден мост е по-малка но пак си го има недозавиването. Докато преднячките Ц4 недозавиват безобразно.

А колегата дето агитира за АЦЕ да има много здраве. Първо АЦЕ-то е по-изнесен напред от V6, и второ е спреляк от класа с механичен инжекцион, който 2-3-ма  майстори в цяла БГ могат да настроят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е ясно, че няма да е бегачка но колата ще се усеща и представя по-добре, но махнах спортното което е оригинално s4 окачване защото опираше навсякъде и не е проходимо. Та кофтито е че се разклопа всичко и се вкарах в голям филм с окачването но майната му кеф цена няма.

 

А пича с аце-то жив и здрав и kapitango ти го каза:

Не струват тия отживелици и изобщо не си ме ядосал и няма за к'во. Просто се обосновавам на факти от опит.

Преди 2 часа, kapitango написа:

Маховика си го олекотяваш при всеки стругар, после го пращаш в АРЗ-Първомай да ти го балансират. Някъде из форума имам тема с олекотения маховик монтиран на 2,6 с насадени карантии от 2,8 и портнати глави и дросел. Сгъстяването го направих с тънки гарнитури от Г.Оряховица а от главите бях махнал 0,3.

Мойте глави ги резнаха с 0.3 а гарнитурите си бяха стандартни но понатегнахме с един майтор болтовете повечко (нови разбирасе)  защото ключът издаде багажа.Всичко е портнато тялото на дебитомера до изпъскателите включитено и колата си възвърна поумрялите кончета .

И имам малък проблем с маслото държи 2 бара студена дори и при форсаж, а когато загрее пада на 1.5 на място и при форсаж се вдига до 2 бара

Дали е фирясал разтовареащия клапан на маслената помпа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измерете налягането с манометър направо навит на мястото на датчика. Понякога тези датчици се прецакват и лъжат.

Притягането няма да смачка гарнитурите повече от колкото са направени да се смачкат, най много да извадите някоя резба.

Просто си поръчаш две гарнитури 0,6 или 0,7 по-тънки от стандартните. Двете излизаха 50лв. преди време. Сега не знам колко са.

 

Ето това е чудесен бюджетен заместите на комбинираните датчици. Работят отлично но не знам колко ще изкара.

При мен имам два, които работят от две години и за сега са добре.

https://www.banggood.com/18-NPT-Oil-Pressure-Sensor-Engine-Oil-Pressure-Switch-Sensor-Gauge-Sender-p-1027389.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kapitango

Сменях го този датчик с друг от 100ца 2.0 16v ace която ми беше донор за окачване и други работи.

И  все същата работа няма как и двата да са леш. За това се допитвам до форума. Къде се намира разтоватващия клапан за маслото и как може да се поправи или подмени ако се предлага ?????

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, AUDI100 написа:

Нещо го раздразних тоя с великата идея да буди  мъртвец,ще гледам да не се пречкам с моите дългогодишни наблюдения .Все си мислех че тук е форум за споделяне на информация а не за загорели майстори със плакати на Сиси кеч на стените си.

И не съм тоя и не е велика идеята ...

Провокираш нещата до словесен конфликт не е нужно.

Редактирано от Cunami19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройка на механичния инжекцион е като игра ,като си с нова платка на дебитомер.Редови мотор от пред е по добре от Vобразен пред предната ос.Моите ц4 пък винаги свръх завиваха.Нямах нито една да недозавие.Недозавиват в бързи завои БМВ тата. Аудито или продължава напред или занася задница, но никога не ме изхвърля от завой.Същото е и с голфовете.Накратко, широка евтина кола която може да ускорява прекрасно.Така и не усетих няква разлика в полза на тея 174коня и онея 140 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AUDI100  спри да се излагаш вече. Преднячка Ц4 е с обикновенна носеща греда отзад, докато куатрото е с независимо окачване. Няма никаква база са сравнение между двете платформи. И спри да сравняваш АСЕ-то с ААН. Това, че ти не си усетил разлика говори лошо за теб. Няма как да не усетиш разлика между 250 Нм и 185Нм.  Сигурно и на 4,2 да се качиш пак няма да усетиш разлика.   

Преди 1 час, Cunami19 написа:

2.6 с карантии от2.8 не е ли чисто 2.8

Почти, но електрониката на 2,6 се управлява освен по ламбда контрол и ТПС, и по МАП сензор- няма МАФ (дебитомер).

Също липсва системата за променлива дължина на смукателните рънове, която я има при 2,8.

Иначе освен горните две разлики между двата мотора се различава само хода на коляновия вал и по-никите бутала, всичко друго е 100% идентично.

И ЕКУ-тата съответно са различни, при 2,6 е Хела а при 2,8 мисля, че беше Хитачи.

 

И понеже някои колеги от форума бъркат недозавиване със свръх завиване, ще си позволя да цитирам Валтер Рьол, понеже няма как да го обясня по добре от него:

"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, AUDI100 написа:

Настройка на механичния инжекцион е като игра ,като си с нова платка на дебитомер.Редови мотор от пред е по добре от Vобразен пред предната ос.Моите ц4 пък винаги свръх завиваха.Нямах нито една да недозавие.Недозавиват в бързи завои БМВ тата. Аудито или продължава напред или занася задница, но никога не ме изхвърля от завой.Същото е и с голфовете.Накратко, широка евтина кола която може да ускорява прекрасно.Така и не усетих няква разлика в полза на тея 174коня и онея 140 .

Много си в грешка.Точно плъзгането на предницата напред в завой е недозавиване,а свръх завиване е завъртане на задницата и изпреварване на предницата - точно както го правят повечето БМВ рейсъри които се мислят за можачи. На ауди това им е слабото място - в завой с газ на предно,колелата губят сцепление и предницата продължава напред,независимо,че си навил волана,а при автомобили със задно се получава презавиване(задните колела губят сцепление и задницата се завърта)

Ако искаш да се обзаложим ,че който и да е завой,ще го взема по бързо и сигурно с моето Ц4 2.8 куатро пред твоето АЦЕ на предно,както и ще ускоря по бързо от теб и ще доускоря по бързо от 150 - 210 (това на моята по книга и макс) - не знам как с твоето АЦЕ развиваш 230 :nixweiss:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс 230 на спортното и права генетация  съм правил, но с мъка със стандартното и генерациа от АСЕ , но до 200  важи.

 

И съм се сблъсквал и с НЕДОЗАВИВАНЕ в по лоша настилка, но с игра с газта и волана всичко се оправя, и много често с ПРЕЗАВИВАНЕ по кръстовищата и то разбирасе умишлено де, както и НЕЗАЦЕПВАНЕ пак по светофарите подскача на масто и задницата се чуди на къде да хване и след това като тапа от шампанско пиуууу.....  ,а сега съм с гуми 215/60/17  и е по тегаво за келешлъшки изпълнения но пак стават.

А зимното носене по заснежени участъци е неописуемо преживяване КЕФ докато не писне за гориво и после пак .

 

Но колата е доста маневрена за такъв кораб и 4*4 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост сега съм с аад.Ограничителя на ace пада след намеса на газаджии.По лек наклон на магистрала примерно Шумен Варна отива и на 240км.Реални по gps предполагам са 230км.Аз не чета по книгата.Тествам реално.Посочил съм това което правят моите аудита в завой.Ако четеш поста ми НЕ ПРЕЗ РЕД ще разбереш че си на същото мнение като моето за завоите.Съдейки по това че сравняваш действителност с данни от книгата ,предобивам представа за твоята практика като драг състезател.Драг състезания с тези аудита правих преди 15години когато си мислих че летят безшумно и вървят много.Сега се наслаждавам на неостаряващ дизайн и широко купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, kapitango написа:

 

Почти, но електрониката на 2,6 се управлява освен по ламбда контрол и ТПС, и по МАП сензор- няма МАФ (дебитомер).

Също липсва системата за променлива дължина на смукателните рънове, която я има при 2,8.

Иначе освен при 2,6 е Хела а при 2,8 мисля, че беше Хитачи.

 

Коя кофигурация е по добра?

 

Елетроника и двигател 2.8

 

Или

 

Конфигурация 2.6 с карантия от 2.8  и електроника от 2.6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, kapitango написа:

AUDI100  спри да се излагаш вече. Преднячка Ц4 е с обикновенна носеща греда отзад, докато куатрото е с независимо окачване. Няма никаква база са сравнение между двете платформи. И спри да сравняваш АСЕ-то с ААН. Това, че ти не си усетил разлика говори лошо за теб. Няма как да не усетиш разлика между 250 Нм и 185Нм.  Сигурно и на 4,2 да се качиш пак няма да усетиш разлика.   

Почти, но електрониката на 2,6 се управлява освен по ламбда контрол и ТПС, и по МАП сензор- няма МАФ (дебитомер).

Също липсва системата за променлива дължина на смукателните рънове, която я има при 2,8.

Иначе освен горните две разлики между двата мотора се различава само хода на коляновия вал и по-никите бутала, всичко друго е 100% идентично.

И ЕКУ-тата съответно са различни, при 2,6 е Хела а при 2,8 мисля, че беше Хитачи.

 

И понеже някои колеги от форума бъркат недозавиване със свръх завиване, ще си позволя да цитирам Валтер Рьол, понеже няма как да го обясня по добре от него:

"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича "недозавиване" ; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за "свръхзавиване"!

Струва ми се че се излагаш ти ,като казваш НА МЕН да СПРА да си споделям опита и това което желая да пиша.Накратко СЪОТНОШЕНИЕТО КИЛОГРАМ КОНСКА СИЛА Е ЕДНАКВО НА ДВЕТЕ КОЛИ.Сега вече вярвам можете да ме разберете защо не се усеща разлика,а не да споделяте какво сте чели!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо си мислиш ,че само сме чели :nixweiss: . На мен ми е пето Ауди Ц4 ,а на брат ми му е второ. Жена ми също е с ауди,но не Ц4.

А да не кажа,че съм се качвал да карам всички мотори монтирани на това купе и всички типове задвижване,включително с тунинг и мотори с около 450/500к.с.

Имал съм 2.4Д седан на предно,имал съм 2.0 ААД седан на предно,имал съм 2.3 седан на предно,имал съм 2.6 седан на предно,а в момента съм с А6 Ц4 2.8 куатро Авант.

Брат ми имаше 2.3 седан на предно автомат,сега кара 2.0ААД автомат авант (поради здравословни причини може да кара само автоматик) . Всичките тези автомобили са карани с различни типове гуми и джанти,както и са били с различни окачвания,някои са били с доработки по спирачки ,изпускателна и всмукателна система и т.н.

И казваш ,че само сме чели. Много съм видял от тези автомобили и много километри съм им навъртял ,разбрал съм какво могат ,как завиват,как спират.

За ремонтите които съм правил по тях и на аудитата на приятели да не отварям дума.

Не мисля,че и Георги е по назад с неговите аудита,ремонти,доработки,шофиране.

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AUDI100  спирам да коментирам твоите мнения само ще ти спомена че имам над 300 000 км на С4-ки и съм пробвал почти всички конфигурации на тези динозаври. С4 платформата ми е слабост и винаги ще си имам една С4-ка в гаража без значение каква друга кола ще си купя.

Спирам с ОфТопика, обещавам.

За маховика, олекоти го колкото можеш повече. Само гледай да не го изтъняваш повече от 15 мм. На местата където трие феродовия диск гледай да е поне 20мм. за да не се криви при прегряване. Ако го докараш до около 7,5 кг. е добре. Мосля че ако се олекоти повече ще стане много тънък. Препоръчвам ти 5-лъчева керамика. При теб и 4-лъчева ще държи без проблем но съм сигурен че след време ще минеш на компресор, а над 350 коня и 400 нютона е по-добре с 5-лъчева. Гледай феродовия (керамичния) диск да е максимално лек за да нямаш ядове с влизането на предавките на високи обороти.

За електрониката, аз не ги обичам много дебитомерите, въпреки че сегашната ми е с дебитомер. Управлението по ТПС и по МАП сензор е възможно най-безпроблемното и надеждно. Но трябва някой да ти напише нови карти и да ти ремапне еку-то. Аз лично бих предпочел Хелата с отделен контролер за управлението на всмукателя и ще трябва заигравка за приспособяването на стъпковото моторче от 2,6 за да се монтира коректно на всмукателя от 2,8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя маховик е 8,2кг ,не знам при баланса дали отнемат от грамажа. като му дойде времето ще го видим. Георги, нормален феродов диск няма ли да държи ,та чак керамика му препоръчваш? Всички коли които съм карал с керамика,са малко тегави на полусъединител,или аз попадам на такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за търпението към мен .Ще се радвам да съм част от този форум и да споделям това което ми е известно.Ще е супер някога да си направим екскурзия само с ц4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...