Jump to content

Ауди 100 2.8 quattro да го съживим малко


Cunami19

Recommended Posts

Ще държи феродото, няма проблем.

Ето това са килограмите на маховиците, които се предлагат за да си ги сравниш:

Алуминиев маховик-   5,4кг (12 lbs)
Стоманен спортен -   6,8кг (15 lbs)
Стандартен демпфрен- 12,3кг(27 lbs)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

значи съм с 4,1кг под стандартния - за мен е добре. Чакам само стандартния да сдаде багажа и да го мятам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.09.2018 г. at 17:05, kapitango написа:

има си някои А6 С4-ки които си имат заводски монтирани задни стабилизиращи щанги и дебела предна щанга като на S-ка.

Поведението на пътя е много по-добро в сравнение с липсваща задна щанга и тънка предна.

сигурен ли си,че всички Ц4 със задна стабилизираща щанга е с по дебела предна.

Ако не да залягам със шублера да меря предната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.09.2018 г. at 21:24, AUDI100 написа:

Благодаря на всички за търпението към мен .Ще се радвам да съм част от този форум и да споделям това което ми е известно.Ще е супер някога да си направим екскурзия само с ц4

Много съм навит за идеята за събор C4 но нека е догодина поне да я донаправя с всички замислени идей както и да а я боядисам, че статата чанта колкото и да е влачена, да е лачена ,?

На 14.09.2018 г. at 21:48, stanis написа:

значи съм с 4,1кг под стандартния - за мен е добре. Чакам само стандартния да сдаде багажа и да го мятам.

Ако чакаш стандартния  демпферен маховик да сдаде багажа няма да стане     вече е на 20+ години и със сигурност не е мръднал. Не е някой от ново поколение боклук който на 100000 да е за смяна даже и по малко. Това са коли правени с материал и качество щом ги караме и тормозим още и имат оригинални части по тях значи са си машини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не чакам маховика, а съединителя - не ми се прави нещо което е здраво.

Сега съм и захванал корите на вратите,правя отливки за 16.5см говорители на предните врати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги помогнете с намирането на ремонтен комплект за скоростния лост особено за долната част чашката с тампона защото с този луфт навсякъде полудевам

1541613190291497663620.jpg

Редактирано от Cunami19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Ив.Николов написа:

Колега това ,го намирам  , но долната част тампона с втулката  е доста износена и ме интересува дали може да ремонтира или да се намери ново

 

1541615980583821674323.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Съжалявам, че късно виждам публикацията, щях да ти подаря цял комплект перфектен скоростен лост с всичко по него. Миналия месец сложих 6-степенна кутия на А6-цата на сина и всичко стоя цял месец в гаража. Намери се купувач за скоростите от 2,6 и му дадох всичко с кутията (полуоски, карета, кардан и скоростен лост с механизма)

Свържи се с Дан Тес и го питай дали не му е излишен и може да се спазарите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
На 12.12.2018 г. at 22:31, kapitango написа:

Съжалявам, че късно виждам публикацията, щях да ти подаря цял комплект перфектен скоростен лост с всичко по него. Миналия месец сложих 6-степенна кутия.

 Колега започна да ми изхвърля втора  брутално от нищото какво да правя или каква кутия да търся 5или6 степенната или цяло куатро ? Някаква насока?

Имам кутия от 2.0 16в куатро става ли?

Редактирано от Cunami19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година с C4 групата се организирахме и си спретнахме един събор на Междене. Тази година ше видим. 
@Elessar можеш да попиташ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мналата година март месец си направихме съборче. Дойдоха С4-ки от цяла България. Събрахме се 30-тина коли (което като за първи събор беше супер). Тази година ще видя как и кога(и дали въобще ще ми остане време) да организирам пак групата за едно съборче.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да имаш възможност да ни организираш.Сигурно е възможно да се определи дата с добри атмосферни условия.Зная,че всички имат задължения.Вярвам ако се упомене на време ще има желаещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
На 10.09.2018 г. at 20:51, kapitango написа:

Валовете на всички V6 12 клапанови мотори (АВС, ААН, ACZ,  AFC) са еднакви 220 градусови.

Разликата е, че някои са кухи (по-леки) и са комплектовани с клапани с по-тънки стебла.

Има автърмаркет валове, като например CAT CAMS, но за да постигнеш някакви резултати и да накараш този двигател да тръгне трябва да сложиш валове над 280 градуса и да сгъстиш мотора до към 12/1. Намаляваш горивната камера с около 0.9 - 1 мм.

Ето тези биха ти свършили работа:

http://www.catcams.com/products/camshafts/datasheet.aspx?ENGINE_id=79&CAMSETUP_id=14

Ако искаш още по-остри валове от горните, вече отиваш и на други пружини и други компенсатори на хлабините.

С горните валове, сгъстяване, портване, генерация, инжектори и ремап ще извадиш малко над 210 коня на около 7500 об/мин.

Забравяш за бензин по-малко от 100 октана.

Дали си струва, не знам, но колата става приятна ежедневка с тази интервенция.

В никакъв случай не си мисли че ще стане някаква бегачка.

За добри коне ти трябва чарджър и доста познания и сръчност за да се монтира както трябва.

Само с едно не съм съгласен - има разлика между валовете не само в лекота. Наистина на 2.6 са една идея по-остри в сравнение с 2.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...