Jump to content

Съвет относно покупка на A6 C5


Recommended Posts

преди 6 минути, HannoSLM написа:

Четейки до тук, се вижда, че за голяма част от пишещите в темата, в една кола няма нищо по-важно от времето за ускорение от 0 до 100 км/ч .... Само ей така ще постна това:

 

 

Каква е целта на клипа?

Ако ще си ги мерим с клипове................баси бавният туч..............не е въпроса колко поддържа тия 300+ а че ги вдига колкото 1.8Т ми правеше 0-300......и това е големият кеф.

 

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Между 1.8т и 4.2 има разлика от земята до небето.

Казвам го като настоящ собственик на s4 v8 от 2 седмици и собственик на чипнат тръц от 10 години.

V8 бие тръца по всеки един параграф и удоволствието от шофирането е голямо и несравнимо.

Не че ни си обичам 1.8т-то, но няма база за сравнение..

А това как катериш рилския манастир на 5-та с климатик с 1.8т-то трябва да е голяма мъка...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Ц Е Ц О said:

Каква е целта на клипа?

Ако ще си ги мерим с клипове................

ти нямаш право да се обаждаш :hilezh:

 

Целта е да се види колко е Омрел осмака на гняс ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, vladyp написа:

Между 1.8т и 4.2 има разлика от земята до небето.

Казвам го като настоящ собственик на s4 v8 от 2 седмици и собственик на чипнат тръц от 10 години.

V8 бие тръца по всеки един параграф и удоволствието от шофирането е голямо и несравнимо.

Не че ни си обичам 1.8т-то, но няма база за сравнение..

А това как катериш рилския манастир на 5-та с климатик с 1.8т-то трябва да е голяма мъка...

 

Никаква мъка не е повярвай ми ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, HannoSLM написа:

бате ти си нямаш на идея какви кочини има по 500 кс и 900 кг (нисан sx, тойора мр ...), които са около 10к лв с модването.

Без да се заяждам, но ако ми намериш моднат нисан 200sx на такива коне и за тези пари (единственото условие е да се движи на собствен ход, а не на платформа и т.н.) имаш голяма почерпка. Следя ги от доста време и вече S13 стоков, който да не е пред разпад за под 3К евро не може да се намери...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Ц Е Ц О написа:

Само оставям това тук

https://www.youtube.com/watch?v=XVhcpaLAT9M

Тоя клип ми е един от любимите и съм впечатлявал доста хора с него...

Но тук а4-ката ти беше към 500кс по спомен.... Демек няма общо с обикновенно 1.8т :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, vladyp написа:

Чисто информативно, с колко км/h се случва това на 5та?

2000 оборота колко са 70/80км само на острите завой се намаля все пак съм тръгнал на разходка не на рали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука работата май е че на много хора не им пука за разликата в усещането на двата мотора, рано или късно пак се стига до вървежа на заварка и разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Ц Е Ц О написа:

Само оставям това тук

https://www.youtube.com/watch?v=XVhcpaLAT9M

 

Цецко, защо тогава наскоро казваше как твоето чипнато 3.0 тди, което хич не е бавно, нямало нищо общо като усещане и поведение и изобщо не те кефи толкова колкото сегашната ти кола, още когато е била СТОК? Беше се изказвал и за безсмислието на проектите в България, многото експерименти, "майстори" и хвърлени пари, както и за кофти усещането от нафтата. 

 

Отделно тия напомпани 1.8Т ако им завариш газта до долу, или пък лепнеш 240-250 и минеш 2-3 пъти магистралата София - Бургас дали няма да се разпарчетосат някъде още на първия транш? И колко такива обиколки ще издържат?

 

А да те подсетя ли какво сподели сам за точно този клип? И как човекът в С-ката вероятно се е чувствал комфортно от цялостното оборудване, усещане и поведение на колата? И че ти е писнало да наказваш големи мотори, докато чичките вътре се чувстват все едно са в хола си..... 

 

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, vladyp написа:

Тоя клип ми е един от любимите и съм впечатлявал доста хора с него...

Но тук а4-ката ти беше към 500кс по спомен.... Демек няма общо с обикновенно 1.8т :D

550+ на 1400кг:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, GTX3071R said:

Без да се заяждам, но ако ми намериш моднат нисан 200sx на такива коне и за тези пари (единственото условие е да се движи на собствен ход, а не на платформа и т.н.) имаш голяма почерпка. Следя ги от доста време и вече S13 стоков, който да не е пред разпад за под 3К евро не може да се намери...

има един, който е на приятел в банишора, с десен волан и е в движение - до калояново успява да стигне на собствен ход :hilezh: беше 2500 паунда и от там модването дойде доста под 10к лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ц Е Ц О

Какво доказва този клип? Че напомпано B5 е по-хубаво от S8? [emoji16]

Разликата в килата да я коментираме ли.. [emoji16]

Ако искаш кола да и даваш газ и да се гонкаш със сульо и пульо, осмакът не е добър избор.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, Иван Йорданов написа:

Защо връщаш една предавка надолу ????

Аз в събота ходих на Рилския манастир, моята а6 ц5 1.8т с пуснат климатроник си катери нагоре на 5 скорост без проблем. Явно имат някакъв проблем тия изброените автомобили дето казваш и на 5000 оборота правя заварка на педала и се изстрелва чудесно. Явно си мъчите много колите и ги изпърдявате и после и 2 турбини да турите все тая взели сте му душата .

 

Точно ти мъчиш мотора си с "мръсна газ" на 5-та, на баир и под 2000 оборота. Ти виждал ли си пикливата сток турбинка на тръца? Как според теб след 5000 оборота се изстрелва? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Иван Йорданов написа:

2000 оборота колко са 70/80км само на острите завой се намаля все пак съм тръгнал на разходка не на рали ;)

80 на 5та с тръца си е мъка, няма кво да си говорим.... Тоя мотор, стоков или с чип се кара м/у 2.5 и 3к оборота, зй да има тяга. Надолу е мъка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, HannoSLM написа:

има един, който е на приятел в банишора, с десен волан и е в движение - до калояново успява да стигне на собствен ход :hilezh: беше 2500 паунда и от там модването дойде доста под 10к лв.

@HannoSLM успех с няма и 5000 лева да направиш каквато и да било кола (за 200sx пък да не говорим) 500 к.с. (от има няма 200 к.с. сток). Единствения вариант е половината и повече части да са ти подарък (или да ги имаш налични от предишен проект) и да си правиш всичко сам (съответно пари за труд 0 лева).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, vladyp написа:

80 на 5та с тръца си е мъка, няма кво да си говорим.... Тоя мотор, стоков или с чип се кара м/у 2.5 и 3к оборота, зй да има тяга. Надолу е мъка...

Глупости на търкалета 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, GTX3071R said:

@HannoSLM успех с няма и 5000 лева да направиш каквато и да било кола (за 200sx пък да не говорим) 500 к.с. (от има няма 200 к.с. сток). Единствения вариант е половината и повече части да са ти подарък (или да ги имаш налични от предишен проект) и да си правиш всичко сам (съответно пари за труд 0 лева).

Той всичко си прави сам, частите са пазарувани от английския ибей, често снайпвани от търгове, но не съм достатъчно грамотен да ти разкажа в детайли. Само знам, че е към 500 к.с. и е около 10 000 лв. Стоковия двигател го смени с някакъв друг, на който му сложи ъпгрейтвана турбина и пр, сам си прави горивните таблици, абе всичко от А до Я. Ако искаш да го разпитам тия дни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся........да не цитирам всички......

ИмАл съм няколко проекта......330-600+

ИмАл съм и 3.0ТДИ дето вървеше с модовете колкото С6/С4/С8 според годините.

Сега съм със Заводски поройник 

Общо 10 години разправии..........

Нямало е , няма и няма да има нещо по-добро от заводското, което да се засили прилично с минимум пари да те кефи.

Всеки сам си прави сметката ама осмака върви за килата и конете си супер адекватно.

КОмфорта е без коментар.

Тръгва от нищото.

Имах споменатият дизел.......еми върви,уж ама не става и това е ......имаш едни 6сек 0-100 и дотам.

Имаш и една икономия на гориво,ама не става.....потенциално много скъпи агрегати дето разходите по един осмак са нищо......

Проектите са сигурни докато не отвориш мотора,най-кеф ми беше на около 330кс над 100 000км и никакви грижи.

После вече се чудиш дали при всяко даване на газ нещо няма да се разлети,хубууу вдига 300 за нула време и аз си мислех ,че на некой му дреме като го размина с некоя бърза лимузина,ама КОР....дреме им на 1-2% от хората......другите си карат с кеф и комфорт.

КОмпресора в момента е брутален.......по-яка кола не съм карал,нищо че е два тона.

4сек до 100, вдига 300 , ама седи на пътя зверски,просто заводско сметната кола.

Няма вариант някой да кара осмак с автомат и да избере тръц с чип пред него.

Имам един олроуд с душегуб уж.......ами тая кола прави кеф ужасен с въздушното и масивността си.

Напълно приемливи за годините си 180кс и 400нм и шестак.

Рано или късно човек осъзнава, че големият мотор си е голям мотор.......

Аз взех шестака заради компресора......това нещо върви като осмак и не се омаря от 1200 до 7200 оборота.

Дръгнали сме се много и за дизели и за тръцове, но реално няма какво да замени големият мотор и той трябва да е бензин.

Нищо не доставя такъв кеф както да я сриташ и да пълни оборотомера безспирно.

Всеки един тръц ако поддържа 300км над 5 мин и ще се разлети като порцеланови чинии при пернишки скандал.

Just now, ppenchev написа:

Добре е тръцко!

Само дето е 2.1Т и само частите в мотора са 10 000+ и няма общо с тръца дейба:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...