chefk0 Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 да там е, интересното е че когато взимах колата работи по дълго на място при огледа и светна на борда дпфа ходихме изчистихме го и всичко беше наред , а сега когато дам чека на таблото не ми изкарва символа за дпф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Явно ДПФ-а ти е за смяна. Можеш да пробваш с химическо чистене, смяна или премахване и кур за екологията и тия около тебе кво дишат, както правят много умници тук. Последното изисква и чипване на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 24 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Колега какво имаш впредвид “ като дадеш чека”? От копчето check не излиза дпф. На мен ми седеше седмица на таблото( фиса) и аз я игнорирах поради липса на време. После вече беше късно защото беше минала границата и от съображение за сигурност ( да не се запали) софтуера не посзволява принудителна регенерация. Ако колата ти върви нормално пробвай с каране . Ако не трябва да се почисти. Инъче грешката за моторчето на турбото ми се появяваше есента и се реших да го сменя- ново от ауди и смяна при тях. Резултатът беше че и те не можаха да го адаптират после и искаха да ми сменят цялото турбо, защото според тях било прецакано. Моторчето не го взеха обратно , защото ел части не могат да се връщат. 520€ назад и си карам със старото. В студено време няма ядове, колата си върви. Ако се случи при загрял мотор да ми се наложи да спирам на 5-6 места и да я гася и паля , турбото забива. На следващият ден всичко си е пак ок. Дано ме изкара до лятото до БГ.... Gesendet von iPhone mit Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Ако дпфа е заминал няма ли да се спъва колата? Иначе да колега за него копче говоря интересното е че никакви симптоми не е показала нито нещо е светнало нито е почнала да влиза в аварийни режими или да не върви..,само имам грешка в Engine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Ако мислиш, че някой разбра нещо се заблуждаваш. кое изчистихте, грешката или дпф-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 24 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Аз разбирам следното: Колата ти върви съвсем нормално без да имаш каквито и да е проблеми, освен че ти дава тази грешка на ДПФ-а? Тя не се трие и те дразни... Gesendet von iPhone mit Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 Just now, mshbul написа: кое изчистихте, грешката или дпф-а? Лампата да не свети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 24 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2019 преди 17 минути, gogoyanev написа: Аз разбирам следното: Колата ти върви съвсем нормално без да имаш каквито и да е проблеми, освен че ти дава тази грешка на ДПФ-а? Тя не се трие и те дразни... Gesendet von iPhone mit Tapatalk да точно така е върви просто ме дразни че има грешка преди 22 минути, mshbul написа: Ако мислиш, че някой разбра нещо се заблуждаваш. кое изчистихте, грешката или дпф-а? грешката изчистих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2019 Ако не дадеш тук грешката точно едва ли някой ще може да даде мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 25 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2019 Ето това е пълната грешка. Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 4F9 910 402 A HW: 4F0 907 401 E Component and/or Version: 3.0TDI EDC17G004AG 0080 Software Coding: 010D002C190F0D28 Work Shop Code: WSC 00071 223 999999 VCID: 24478AB5E70A6C628D-8070 1 Fault Found: 009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1) P242F - 000 - Restricted/Clogged Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 251986 km Time Indication: 0 Date: 2019.01.24 Time: 15:32:41 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h (no units): 4.5 (no units): 15.5 Mileage: 80 km Time: 0.00 s (no units): 2.0 Readiness: 0 0 0 0 0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 25 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2019 А какви са ти стойностите на 104 (дпф)? Сигурен ли си, че си спазил всички условия за да ти тръгне регенерацията през vcds? Gesendet von iPhone mit Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2019 Иди карай извън града поне 30мин с над 2000 об., най-добре магистрала. Това на място не е работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2019 Ходи го извади не се занимавай с глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martob Публикувано 26 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 Колеги колата със дпф ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 26 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 Преди 17 часа, gogoyanev написа: А какви са ти стойностите на 104 (дпф)? Сигурен ли си, че си спазил всички условия за да ти тръгне регенерацията през vcds? Gesendet von iPhone mit Tapatalk Това са стойностите доколкото четох са малки не е кой знае какво, но не разбирам защо ми набива грешката.Мисля че ти ги беше качил снимките и ти пишеше под кутийките коя за какво е при мен излиза това (no units) не знам нормално ли е ... Преди 17 часа, mshbul написа: Иди карай извън града поне 30мин с над 2000 об., най-добре магистрала. Това на място не е работа. излизах колега тогава на последната кутийка показваше 60 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 26 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 Аз мисля че не е нормално да пише no unit и redir fail- или кабела не прави връзка с компа или има друг проблем- така излиза че физически го няма това което трябва да се замери. Според мен някой го е бъзикал дпф-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 26 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 (Редактирано) Ами ще карам така пък ще видим какво ще стане накрая.Аз също мисля че не е нормално това но... тя ще си каже с времето какво иска Редактирано 26 Януари 2019 от chefk0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 иначе 0.35 на 104.1 не е много, но това е изчислена стойност. Пък и може да е бил ресетван Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 26 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 0.35 не значи ли нещо от сорта на 350х км? 100г сажди на всеки 100к. ЕЖК е малко работата, но съм го чел по форумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 въобще няма такава връзка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 (Редактирано) redir fail, no units значи само, че не намира файл, от който да прочете имената на клетките. Това няма връзка с показанията Не са големи стойностите, даже за 250х на 104.1 е малка и прилича на рествано, както подозира и колегата. На 104.2 е изчислено текущо запълване. Ей там като отиде над май 30 не може да се пусне регенерация. Над 25 мисля, че пуска нормалната. на 104.3 е като 104.2, но измерено, а измерването е чрез датчика за диференциално налягане. Тази стойност е реална след като е карано известно време в различни режими. Ей там като отиде над май 30 не може да се пусне регенерация. Над 25 мисля, че пуска нормалната. Вече съм ги забравил, може да не са баш така числата, но логиката е такава. При тези стойности не знам защо да дава, че е задръстен филтъра. Ти гледа ли налягането? Виж на 102.3 колко дава и температурата на дпф-а на 102.2 като караш трябва да е поне 200гр. А като регенрира става над 300, че дали не отиваше и над 400. Сега за позачетох и тази точно грешка трябва да е за теоретично запълване на дпф-а, т.е. по стойността на 104.1 Обаче имало км, на които е дпф. Това днес за пръв път го срещнах не знам дали е вярно. Може и по км да го обявява за пълен. И те се рестват, както и стойността на 104.1 Обаче по-стрите версии на софтуера имали проблем с ресета и трябвало ъпдейт. Не знам ти с кой мотор си. Ако е БМК сигурно трябва ъпдейт. Обаче на 250х е рано да решава по км, че е пълен. Обаче може колата да е на много повече реално. Ако е вярно това е интересен начин да видиш реалните км, ако не са го ресетнали. Редактирано 26 Януари 2019 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 27 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2019 тези 250к не са реалните км, кода е CDYA,иначе утре ще направя снимки и на другите канали и ще ги пусна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 28 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2019 Първата снимка е на запален двигател на място, втората снимка е в движение с тази скорост и тези обороти.След това като и смачкам газта градусите на 102.2 стигат до към ~320 и след това пак падат на 200 и нещо +-15 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2019 Изглеждат нормални нещата с дпф-а, и температура и налягане. Не знам защо дава грешка. Само по някакъв показател компът е решил, че е за смяна. Но не е заради 104.2. Остава да е заради километрите. Дебитомерът мей не ти е много в ред. No ne e zaradi nego. Провай на адаптация и виж какво пише и пиши тук. Това онзи ден го прочетох и не знам дали е вярно. Още не съм гледал при мен какво има. Би трябвало да са км на ДПФ в хиляди. Long Adaption channel 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S&K Публикувано 17 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2021 На 7.08.2018 г. at 19:59, gogoyanev написа: Или просто това че го изчистиха и стойността на 140.3 падна драстично си оказа влияние. Само не мога да си обясня защо тия олигофрени в сервиза не са пробвали да я пуснат тая регенерация?♂️ Важното е че сега се движи добре. Браво колега ти се оправи аз тепърва започвам по мъките 😁 същия проблем същата държава същата модел кола ще пробвам утре твоят начин наздраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване