Jump to content

Проблем регенерация на ДПФ


gogoyanev

Recommended Posts

да там е, интересното е че когато взимах колата работи по дълго на място при огледа и светна на борда дпфа ходихме изчистихме го и всичко беше наред , а сега когато дам чека на таблото не ми изкарва символа за дпф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Явно ДПФ-а ти е за смяна. Можеш да пробваш с химическо чистене, смяна или премахване и кур за екологията и тия около тебе кво дишат, както правят много умници тук. Последното изисква и чипване на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво имаш впредвид “ като дадеш чека”? От копчето check не излиза дпф. На мен ми седеше седмица на таблото( фиса) и аз я игнорирах поради липса на време. После вече беше късно защото беше минала границата и от съображение за сигурност ( да не се запали) софтуера не посзволява принудителна регенерация. Ако колата ти върви нормално пробвай с каране . Ако не трябва да се почисти.

Инъче грешката за моторчето на турбото ми се появяваше есента и се реших да го сменя- ново от ауди и смяна при тях. Резултатът беше че и те не можаха да го адаптират после и искаха да ми сменят цялото турбо, защото според тях било прецакано. Моторчето не го взеха обратно , защото ел части не могат да се връщат. 520€ назад и си карам със старото. В студено време няма ядове, колата си върви. Ако се случи при загрял мотор да ми се наложи да спирам на 5-6 места и да я гася и паля , турбото забива. На следващият ден всичко си е пак ок. Дано ме изкара до лятото до БГ....

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дпфа е заминал няма ли да се спъва колата? 

Иначе да колега за него копче говоря интересното е че никакви симптоми не е показала нито нещо е светнало нито е почнала да влиза в аварийни режими или да не върви..,само имам грешка в Engine 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разбирам следното:

Колата ти върви съвсем нормално без да имаш каквито и да е проблеми, освен че ти дава тази грешка на ДПФ-а?

Тя не се трие и те дразни...

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, gogoyanev написа:

Аз разбирам следното:

Колата ти върви съвсем нормално без да имаш каквито и да е проблеми, освен че ти дава тази грешка на ДПФ-а?

Тя не се трие и те дразни...

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

да точно така е върви просто ме дразни че има грешка 

преди 22 минути, mshbul написа:

Ако мислиш, че някой разбра нещо се заблуждаваш.

 

кое изчистихте, грешката или дпф-а?

грешката изчистих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е пълната грешка.

 

 


                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F9 910 402 A    HW: 4F0 907 401 E
  Component and/or Version: 3.0TDI EDC17G004AG  0080
           Software Coding: 010D002C190F0D28
            Work Shop Code: WSC 00071 223 999999
                      VCID: 24478AB5E70A6C628D-8070
1 Fault Found:

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1) 
               P242F - 000 - Restricted/Clogged
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 251986 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.01.24
                    Time: 15:32:41

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 4.5
                    (no units): 15.5
                    Mileage: 80 km
                    Time: 0.00 s
                    (no units): 2.0


Readiness: 0 0 0 0 0 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са ти стойностите на 104 (дпф)?

Сигурен ли си, че си спазил всички условия за да ти тръгне регенерацията през vcds?

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, gogoyanev написа:

А какви са ти стойностите на 104 (дпф)?

Сигурен ли си, че си спазил всички условия за да ти тръгне регенерацията през vcds?

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Това са стойностите доколкото четох са малки не е кой знае какво, но не разбирам защо ми набива грешката.Мисля че ти ги беше качил снимките и ти пишеше под кутийките коя за какво е при мен излиза това (no units) не знам нормално ли е ... 

 

Преди 17 часа, mshbul написа:

Иди карай извън града поне 30мин с над 2000 об., най-добре магистрала.

 

Това на място не е работа.

излизах колега тогава на последната кутийка показваше 60 км. 

Без име.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че не е нормално да пише

no unit и redir fail- или кабела не прави връзка с компа или има друг проблем- така излиза че физически го няма това което трябва да се замери. Според мен някой го е бъзикал дпф-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще карам така пък ще видим какво ще стане накрая.Аз също мисля че не е нормално това но... тя ще си каже с времето какво иска :lol:

Редактирано от chefk0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

redir fail, no units значи само, че не намира файл, от който да прочете имената на клетките. Това няма връзка с показанията

 

Не са големи стойностите, даже за 250х на 104.1 е малка и прилича на рествано, както подозира и колегата.

На 104.2 е изчислено текущо запълване. Ей там като отиде над май 30 не може да се пусне регенерация.

Над 25 мисля, че пуска нормалната. 

 

 

на 104.3 е като 104.2, но измерено, а измерването е чрез датчика за диференциално налягане. Тази стойност е реална след като е карано известно време в различни режими.

Ей там като отиде над май 30 не може да се пусне регенерация.

Над 25 мисля, че пуска нормалната. 

 

Вече съм ги забравил, може да не са баш така числата, но логиката е такава. При тези стойности не знам защо да дава, че е задръстен филтъра.

Ти гледа ли налягането?

Виж на 102.3 колко дава

и температурата на дпф-а на 102.2 като караш трябва да е поне 200гр. А като регенрира става над 300, че дали не отиваше и над 400.

 

Сега за позачетох и тази точно грешка трябва да е за теоретично запълване на дпф-а, т.е. по стойността на 104.1 

Обаче имало км, на които е дпф. Това днес за пръв път го срещнах не знам дали е вярно. Може и по км да го обявява за пълен. И те се рестват, както и стойността на 104.1

Обаче по-стрите версии на софтуера имали проблем с ресета и трябвало ъпдейт. Не знам ти с кой мотор си. Ако е БМК сигурно трябва ъпдейт.

 

Обаче на 250х е рано да решава по км, че е пълен. Обаче може колата да е на много повече реално. 

 

Ако е вярно това е интересен начин да видиш реалните км, ако не са го ресетнали.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата снимка е на запален двигател на място, втората снимка е в движение с тази скорост и тези обороти.След това като и смачкам газта градусите на 102.2 стигат до към ~320 и след това пак падат на 200 и нещо +-15 градуса.

3.jpg

1.jpg

4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглеждат нормални нещата с дпф-а, и температура и налягане. Не знам защо дава грешка. Само по някакъв показател компът е решил, че е за смяна. Но не е заради 104.2.

Остава да е заради километрите.

Дебитомерът мей не ти е много в ред. No ne e zaradi nego.

 

Провай на адаптация и виж какво пише и пиши тук. Това онзи ден го прочетох и не знам дали е вярно. Още не съм гледал при мен какво има. Би трябвало да са км на ДПФ в хиляди.

Long Adaption
channel 82

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 7.08.2018 г. at 19:59, gogoyanev написа:

Или просто това че го изчистиха и стойността на 140.3 падна драстично си оказа влияние. Само не мога да си обясня защо тия олигофрени в сервиза не са пробвали да я пуснат тая регенерация?‍♂️

Важното е че сега се движи добре. emoji481.pngemoji481.pngemoji481.png

Браво колега ти се оправи аз тепърва започвам по мъките 😁 същия проблем същата държава същата модел кола ще пробвам утре твоят начин наздраве 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...