Jump to content

Проблем регенерация на ДПФ


gogoyanev

Recommended Posts

2 hours ago, S&K said:

Последната ми регенерация преди 990км

значи се е задръстил в тези последни 900 км? 

Сега колата в авариен режим ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да в авариен режим е и чистя грешката и след 10 секунди пак се появява. Кажи ми каква би била следващата стъпка?😔 трябва ли да вляза в адаптации и да опитам да променя стойностите на дпф и сензора с 0001 и да пробвам от ново и другия въпрос с пустат А/С или без?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти в Германия ли си? Това свива възможните опции, но една е вярната, където и да си - да отидеш в читав сервиз, където разбират.

Тази диагностика от скрийншотите от сервиз ли е или си е твоя? 

Аз поне трудно се ориентирам в снимките ти. Свикнал съм на vcds. 

Смени си свещите и ламдбата. Гледай живите данните и ги опиши по читаво тук. Има някакъв проблем и колата се шашка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пусни по ясен начин на работеща кола: 102, 104 и не съм сигурен за 103 канали с 4-те им под канала/стойности.

Вече ти казах, че 104.2 и 104.3 са с прекалено високи стойности. Аз при мен над 20 не съм ги виждал, при теб са 70. И реално грешката изглежда свързана именно с ash

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувство,че не се чете какво пиша.Това че датчика за диф.налягане не набива грешка,не означава,че работи коректно (на живи данни може да е тоталка и да отчита,че е много голямо налягането).И ако там е проблема,ще направи регенерация,ама някой друг път!!! 20 евро струва,сменето го да е мирна главата...

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем да го сменя но ти не каза дали трябва да се кодира след смяната му? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го сменял и нищо не съм кодирал. Прави си регенерации и няма драма.

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарах 0001 в engine/ long adaptation/ от падащото меню избрах датчика.

Предполагам се е ресетнал.

Там е и за дпф-а ама пропуснах като го мих. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, S&K написа:

На кой канал?

Колега благодаря стана с ресетването на дачика много съм щастлив благодаря момчета без вашите знания нямаше да се справя бъдете здрави и успешни. Сензор нов не съм взимал и сменял!

20210120_191736.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ламбда сондата не дава прекъсната верига или окъсяване към плюс или земя не се сменя. Ако дава too rich, значи се дави двигателя в гориво - незатварящ ЕГР/задръстен ДПФ/пикащи дюзи. Не се използва ламбда сондата за лимитиране на горивото/смесообразуването на BMK/ASB/CANA/CDYA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...