Jump to content

Проблем с двигателя на Coupe


Skoopy

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Имам следния проблем с двигателя. Колата е купе с мотор 2.0 115 коня инжекция. 

На няколко пъти колата ми загасва по време на движение ( със скорост не повече от 20км/ч). Когато я запаля оборотите падат под 1000 и не ги задържа, почват да играят без да натискам педала на газта. Понякога задържа на 750 оборота и след няколко секунди се покачва до 850. 

 

Може ли да ми кажете какво да гледам? От къде може да идва проблемът?

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смуче от някъде паразитен въздух.Възможно е и стъпковият мотор да не работи добре.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт. 

 

След като проверих повечето датчици(датчик на Хол, гориво -ток стига до тях) и  всички бушони(работят, както и релетата) , смених капачката и палеца... Колата не пали.

Стартерът върти, но след няколко опита колата се дави и сама изключва.

 

Имате ли някакво предположение от какво може да Е?

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за първи път чувам жена да е проверила датчика на Хол.

Може да се провери бобината с мултицет.

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам да прочетеш това преди да си мислиш ,че всичко си направила правилно.

 

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/110628-система-на-впръскване-digifant/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информацията не е достатъчна  а и дистанционната диагностика е като "гледане на боб". Причини за гасненето ,датчика в делкото,бубина ,комутатор, че даже и "таралежа" на контактния ключ-ако е натоварен с "украси".

Нестабилните обороти и т.н. "давене" може и температурния датчик да ГИ "сготви".  Промяна на налягането в горивната магистрала причинено от регулатора(пробита мембрана) или помпа "пътник"  също може да участват във веселбата.

Накратко ,ако Я "погледне" грамотен човек до десетина минути ще се локализира проблема .Тук и след 10 страници може да сме далеко от "истината".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, Skoopy said:

Ами откачах ги един по един кабелите и ги закачах на капачката. 

Дали може да е от бобината? 

 

По-скоро комутатора. Ако колата ти гасне след като е загряла, много е вероятно той да прави магарии. Моя Avant 1.6 гаснеше точно, когато загрее комутатора. След смяната с друг, втора ръка всичко е Ок. Имам и нов, след като и тоя се скапе.

Редактирано от 6matkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се прочете паметта за записани кодове за грешки.Макар, че паметта не казва всичко - например не казва за бобината.Но пък първичната и вторична намотки се мерят с мултицет за 1 минута , така веднъж си хванах проблема - започна да гасне и скоро след това угасна окончателно.

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...