i_p_i Публикувано 9 Август 2018 Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, Имам следния проблем с климатроника на колата от подписа: Работи нормално при ниски скорости, но понякога, при продължително движение с по-висока скорост /140 км/ч по магистрала/ вуздушният поток намалява, въпреки, че на дисплея показва висока степен на вентилатора и духа не толкова студен въздух. При намаляване на скоростта под 80 км/ч, отново заработва нормално. Някой може ли да подскаже, какъв може да е проблемът? Редактирано 9 Август 2018 от i_p_i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Какви грешки има записани в блока на климатроника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 данеби да приплъзва пистовия ремък ? Виж му състоянието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Преди 12 часа, i_p_i написа: Здравейте колеги, Имам следния проблем с климатроника на колата от подписа: Работи нормално при ниски скорости, но понякога, при продължително движение с по-висока скорост /140 км/ч по магистрала/ вуздушният поток намалява, въпреки, че на дисплея показва висока степен на вентилатора и духа не толкова студен въздух. При намаляване на скоростта под 80 км/ч, отново заработва нормално. Някой може ли да подскаже, какъв може да е проблемът? Аз залагам на липса на фреон,запушена капилярка или мръсен филтър на купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 10 Август 2018 Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 Може и предоставя да ти прави този проблем. При мен беше от него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 10 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2018 (Редактирано) Преди 9 часа, arsenal88 написа: Аз залагам на липса на фреон,запушена капилярка или мръсен филтър на купето. Здравей колега, Благодаря за направения коментар. В същност, филтърът на купето е сменян скоро, колата не е карана много, а и при намаляване на скоростта под 80 км/ч рязко струята става нормално силна и въздухът силно студен. Освен това, не винаги при висока скорост се получава този проблем. За това, по скоро, си мисля, дали по някаква причина не спира вентилаторът, ако е електрически? Редактирано 10 Август 2018 от i_p_i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 13 Август 2018 Доклад Share Публикувано 13 Август 2018 пробвай като ти направи този проблем да изключиш компресора ,за да видиш дали веднага няма да почне да духа нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 13 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2018 Пробвах какво ли не, като ми се случи за първи път и нищо не помогна, докато не намалих скоростта,,,,,,,,,,,,,,,,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 13 Август 2018 Доклад Share Публикувано 13 Август 2018 И аз имам същия проблем, като карам извънградско повече намаля духането,мувеличавам вентилатора до край и пак духа слабо, като изключа и включа компресора тогава тръгва да духа силно, след известно време пак намалява, в града го няма този проблем. Фреона е пълнен, филтъра е сменен скоро... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Август 2018 Доклад Share Публикувано 14 Август 2018 Мръсни радиатори примерно, може да загрява повече фреона при по-високи обороти (не толкова самата скорост) и затова да духа по-слабо. Обърни внимание докато си с 80км/ч (когато работи добре компресора на климатика) на какви обороти си и като стигнеш 120км/ч (когато намалява духането) на какви обороти си. След това при 80км/ч върни една предавка назад за да достигнеш обороти на двигателя около тези при 120км/ч и виж дали пак ще намали духането. Обикновено между двата радиатора отпред се образува едно като "кече", което не позволява добро охлаждане и компресора сваля налягането за да не се повреди. Виж да не са замазани ламелите на радиаторите или да не са пълни с боклуци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 14 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2018 (Редактирано) Благодаря за предположението, но при мен едва ли това е проблемът, тъй като: - когато се появи проблемът и намалее сруята от вентилатора на климатроника, на дисплея му за индикиране на степента, показанието е за висока скорост, а той явно не се върти силно или се притваря някаква клапа. - при намаляване на скоростта, рязко струята се усилва и става студена, което мисля, не би се получило,ако има недобро охлаждане. Дали разсъждавам правилно? Редактирано 15 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 14 Август 2018 Доклад Share Публикувано 14 Август 2018 Колега смени си предоставя(датчика на радиатора на климатика). И аз бях така и след смяната всичко се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 14 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2018 Колега, какво е "предоставя". Какъв е този датчик, каква е неговата роля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Август 2018 Доклад Share Публикувано 14 Август 2018 Колегата има в предвид пресостата.Той служи за пускане и спиране на компресора на климатика.Ако проблема е в него,смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 14 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2018 А дали може да ми кажете, от къде може да се купи този пресостат и колко струва ориентировъчно? Лесна ли е смяната му, или трябва да се източва фреона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 15 Август 2018 Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 (Редактирано) Извинявам се за грешката ама автокоректора се базика с мен. Да за пресостата става дума. Отпред на радиатора до левия фар на колата се намира. Поръчваш в магазин за авточасти и те съветвам да вземеш хубава марка. Аз сложих Хела доколкото помня. Само развивах стария и навиваш новия и се молиш съчмата на радиатора да държи Редактирано 15 Август 2018 от Ivan Gatev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 15 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 А дали можеш да ме ориентираш за цената на този пресостат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 18 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 Здравейте, Явно колегата не следи вече темата. Може ли някой друг да ме ориентира за цената на този пресостат. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 Ами влез в някой интернет магазин и виж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Graphicart Публикувано 24 Август 2018 Доклад Share Публикувано 24 Август 2018 Здравей колега i_p_i Може ли да споделиш дали си реши проблема, понеже и аз от месец ходя по мъките с абсолютно същата болка на климатика Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 2 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2018 Ами за момента не съм предприел нищо, защото не съм пътувал на дълъг път, а в града климатроникът си работи точно. Ще чакам проблемът да се позадълбочи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Graphicart Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 Аз смених този прословут пресостат и проблема ми се реши.Стария показваше доста завишено налягане от реалното и явно това е бил проблема. При нашите аудита системата на климатика е направена доста по-опростена в сравнение с предишните модели(нямаме датчика, който стои в изпарителя и следи за обледеняването на питата), но както и да е колега, провери налягането на системата по датчика и закачи и един барометър да ти измери реалното налягане, ако има разлика с повече от една атмосфера, ти гарантирам, че пресостата ти прави проблеми.При мен по датчик ми отчиташе 21 бара налягане, а по барометъра ми показа 15 бара. Това беше проблема. Надявам се да съм ти бил полезен до някаква степен. Пиши ако тръгнеш да се занимаваш, че то лятото почти свърши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване