mili 75 Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 (Редактирано) Стефчо имаше предвид, че ти е пуснато много гориво, а турбината не надува достатъчно и ако я сръчкаш на макс, ще изпушва. За сравнение при мене на 70 мг гориво, турбото надува към 2500 mbar, а при тебе е 2300. Така че може просто такъв да е файла, който са ти сложили при спирането на клапите и ЕГР-а, а на турбото нищо да му няма. Според мене най-добре първо сложи новия дебитомер, дай логовете да се види какво става и после го мисли турбото. Редактирано 19 Септември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 19 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 При мен няма грам кадилки както и да я натискам колата.. Значи ако се надуе турбото ще започне да пуши.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 Не обратна е логиката, като се слага повече гориво се надува повече и турбото, но щом нямаш пушек значи е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 С какъв спрей се чисти - за карбуратори? става ли за чистене на спирачки спрей, гледам някакъв на wurth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 Аз с такъв за спирачките го чистя.То си е обезмаслител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 Има си специални спрейове за чистене на МАФ сензори, не знам какво точно им е специалното обаче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 (Редактирано) при мен как са стойностите cb4nm-smjua.docx Q7 BUG е мотора Редактирано 19 Септември 2018 от plamen 73 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 4 hours ago, lmbr said: Има си специални спрейове за чистене на МАФ сензори, не знам какво точно им е специалното обаче Не са толкова агресивни колкото тези за спирачки и карбуратори ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Преди 13 часа, plamen 73 написа: при мен как са стойностите cb4nm-smjua.docx Q7 BUG е мотора Екстра са, и ти ли си с чип ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 plamen73 не ти ли придръпва колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 при мен течността от спрея си остана прозрачна и нямаше никаква мръсотия. Не усетих и днес разлика във вървежа, освен вероятно на психологическа основа. Интересно от къде при някои се събира толкова мръсно? Лош въздушен филтър или... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Маслени отлагания ама от къде не знам а и най вероятно от нов до сега се беше натрупало при мен .. сега като го изчистих не съм го гледал дали не е почернял пак .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 маслото го връща преди турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 Значи минава и през дупката във въздушния и дебитомера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 (Редактирано) Нали картерната вентилация излиза преди турбото. Там връща масло и една част стига до дебитомера. Аз съм имал дизели, които са връщали чак на въздушния филтър, но са били предкамерни и без турбо, не знам дали това няма значение При теб щом е било чисто сигурно връща малко. При мен е доста при турбото. Тия дни ще се занимавам с дебитомера и ще видя какво е положението. Редактирано 20 Септември 2018 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2018 При мен дебитомерът е закачен непосредствено преди турбото и след въздушния. А въздушният е като пресечен кух конус и в дупката по средата минава някаква въздушна магистрала с една клапа от другата страна на кутията на филтъра. Забравих това за какво беше, май част от вихровите клапи. Ако връша масло, може да е само от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 22 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 При мен май стана ясно от къде е нислото налягане на турбото. Вчера се прибирах по магистралата и нямаше никакъв дерт колата даже си я карах 200-220 без грижи. След като слезнах ит магистралата докато карах бавно забелязах,че мига лампичката за свещите и колата нямаше тяга. Карах така 30-40км после като загасих и запалих светна и чека днес си пуснах един скан и даде грешка за управлението на турбото и датчика за налягане,грешката с датчика за сефте я виждам. Тя се изтърка,но грешката за управлението не. Сега не свети нищо,но колата няма турбо. Какво следва ? Да де опитам да раздвижа лостчето на управлението или смяна ? Ремонтира ли се или се сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 (Редактирано) На 9/22/2018 at 15:32, RhythmiX написа: Цитиране на предходно мнение! Смянa нa моторчето нa упрaвлението нa турбото с ново и aдaптaция после. Около 450 левa излизa оперaциятa. Редактирано 23 Септември 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 22 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 (Редактирано) Моторчето какви пари е,че днес няма къде да проверя и за адаптация само в ауди ли или може и другаде ? Изкарах буксата да видя дали когато е на контакт ще мърда лостчето,но не мърда и мисля,че едното кабелче на булсата е оголено,но най-вероятно аз като махах буксата се е начупили уплътненито,защото са прегорели. Сега със запояване ще мине ли или нова букса? Намерих втора употреба моторче от 233кс. с гаранция 300 лв. Дали са съвместими? Ако не е голяма разликата в цената ще взема ново,че след 15 дни ме чака 2000км. Път. От Дебитомер може ли да прави такъв проблем? Нали го чистих тези дни? Искам да изключа всяка вероятност за грешна диагноза. Редактирано 22 Септември 2018 от RhythmiX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 (Редактирано) Не си струвa дa дaвaш 300 левa зa моторче вторa употребa, зaщото около 400 е ново. Тaм жегaтa е голямa и всичко се опичa. Инaче зa aдaптaция в официaлните сервизи със сигурност я прaвят, но имa и други, тук по София излизa 450 левa всичко, но по твоя рaйон не знaм, трябвa дa проучиш зa цени отсъпки и т.н. Инaче виж си и буксaтa дa не се е прекъснaл някой кaбел и от товa дa идвa проблемът. От дебитомерa със сигурност не е. Редактирано 23 Септември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 23 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 А дросела на ЕГР имамли вероятност да е паднало при положение,че е спрян ? Само оригинално ли е това управление или има и алтернативи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2018 При мене беше пaднaл от остa, но зa късмет си беше остaнaл тaм в дупкaтa нa ЕГР кулерa и не беше стигнaл до турбото. Зa моторчетaтa нa турбото сaмо зa оригинaлни съм чул дa се коментирa, явно нямa aлтернaтиви или поне читaви тaкивa. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 май и аз ще сменям дебитомер. намерих го за 180лв денсо. направих лог, ама не знам защо егр-а стои все на 95 - нормално ли е? Чудя се дали не правеше регенерация, докато тествах, че накрая като се прибирах видях на дпф, че е над 400гр. LOG-01-001-010-003.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 25 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 (Редактирано) Това, че егр-а дава такава стойност постоянно 95 означава, че е спрян или затворен. По какъв начин е станало трябва да го огледаш, за да видиш. Аз не бих скачал на нов дебитомер преди да видя какво става с ЕГР-а. Иначе по данните от лога си наистина за нов дебитомер. Редактирано 25 Септември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 Тези проценти според мен са какво компютъра му подава, а той колко е затворен реално едва ли има обратна връзка, че да го показва. Има някаква и затова се появява грешката за insufficient flow(излиза ми понякога), но не е на този канал. Т.е. аз си мисля, че компютърът го иска затворен, а защо - ей това се чудя. Четох в разни форуми на доста хора им е така, и на 2.0 мотора също. Обаче не намерих някой да е разбрал защо е така. Попаднах на инфо, че при висока темп. на входящия въздух може компът за държи затворен егр-а. Дали е това при мен не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване