Jump to content

Стойности на Дюзи и Дебитомер 3.0 tdi


RhythmiX

Recommended Posts

На 15.09.2018 г. at 0:52, RhythmiX написа:

Ето ЛОГ файла колеги.
Дано съм успял да го направя както трябва и да може да кажете какво се случва..

convertcsv.ods

audi log.jpg

 

 

Колеги ето и ЛОГ файл след почистване на ДЕБИТОМЕР и ремонт на МОТОРЧЕТО НА ТУРБОТО.
ЛОГ1.jpgЛОГ2.jpg

 

Мисля,че ДЕБИТОМЕРА е за смяна или се бъркам?
Турбото как се държи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, OvivO написа:

Дебитомерът ти не дава исканите стойности, няма да сбъркаш, ако го смениш. И ще се усеща различна колата.

Коя колона гледаш за стойностите на дебитомера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първия screenshot field9 е исканата стойност, field 10 е постигнатата от дебитомера и съответно логнатата. Field 10 играе и не отговаря на field 9. 

Но аз не съм специалист по логове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той е сложил нов лог след почистване, но аз там не мога да се ориентирам кое какво е.

 

най-лесно е да си сложиш OPEN OFFICE, той отваря идеално CSV, което излиза от вцдс и го запазваш като .XLS и вече става четима таблица, която може да сложиш тук. 

 

Може и да я снимаш с телефона, но поне ще отговарят имената на колоните. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

конвертирано.xls

 

Ето това е ЛОГ файла. :)
Сега видях,че дебитомера наистина не дава тов, което се иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, mili 75 said:

Да демек с чистене не става нищо.:hilezh:

 

С чистене ще стане, ако не работи добре, защото е зацапан. Ако си е свършил, ясно, че няма как :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, RhythmiX написа:

Да :D целта беше да пробваме. :D DENSO ли да слагам или да го сменям,че не съм го сложил още?

Аз съм с Денсо и нямам проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В магазина за части ми казаха,че препоръчвали да се смени и въздушния филтър заедно с дебитомера,моя въздушен филтър съм го сменял преди 3 месеца.

Да го сменям ли пак или ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз няма да го сменя и след 1 г. 

Те са ти го казали да го направиш, че ако е много стар филтъра може да не пуска достатъчно въздух и да се върнеш да им обясняваш, че не е в ред дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да повярвам показанията по борд. За разхода как паднаха след ремонт на моторчето на турбото и смяната на дебитомера.

Днес извънградско с нормално каране 90-130 км./ч. Борда показваше 7-7.2 л./100км. ,а преди това под 8.5 не съм виждал. вървенето няма да го коментирам,но имам някаква вибрация на 4-та и 6-та около 1200-1400 об./мин.

Резонира нещо,но ще го погледна това да не е от генерацията или някакви тампони по мотора.

Как може най-лесно и достоверно да се хванат тампоните на мотора?

Имам и друго питане при лек наклон напред и пълен десен,когато тръгна назад понякога нещо отпред  прави “пук” , сменял съм дясно каре,да не се обажда и лявото?

и със скорост 50-70 км. /ч. имам едно бучене,които майсторите определят,като бучене от гумите,защото съм със Спортива гуми и шарка тип стрелка + това едната гума била неравномерно износена.

Да не е някакъв лагер ? Или той бучи вие на друга скорост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно лагери си бучат на тези километри, ама трябва да си сигурен че гумите са ок. При мене така бучеше и аз смених и двата предни лагера. От лагери обикновено при завой, с поне над 40-50 километра, се усилва бученето в зависимост кой лагер е сдал багажа. Затова пробвай с други гуми и ако продължи да бучи са лагери, от кофти гуми може и вибрации да имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай, когато си с тази скорост, както каза mili 75, да завиваш наляво и надясно - ако си остане еднакво - най-вероятно са гуми. 

Ако бученето се промени - лагер. Но станахме off за тази тема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей повлякохте крак с тея дебитомери и сега май е мой ред.След малко ще отида да направя един лог,обаче като го гледам с ELM-то на празен ход ми дава 19мг/с ,което си мисля че е много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моя CDYA май въобще няма DENSO.Седи Hitachi и общо взето него намирам и VEMO,PIERBURG.Та се чудя на кое да заложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щеше да е добре и имената на колоните, но като гледам компа иска 1192, а дебитомерът хич и не му е до такива стойности! Смяна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vcds ми е на руски и при конвертирането станаха някакви маймуняци[emoji3]


Иначе на загрял мотор на празен ход иска 212мг пък той показва 458мг.След като я разтрих по магистралата си дойдоха стойностите.Абе ще го сменя утре.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, chefoukr написа:

Vcds ми е на руски и при конвертирането станаха някакви маймуняциemoji3.png


Иначе на загрял мотор на празен ход иска 212мг пък той показва 458мг.След като я разтрих по магистралата си дойдоха стойностите.Абе ще го сменя утре.

Малко дава според лога, сменяй го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...