Jump to content

Стойности на Дюзи и Дебитомер 3.0 tdi


RhythmiX

Recommended Posts

Здравейте колеги,искам да попитам дали са ми нормални стойностите на дюзите и на дебитомера.

 

Ето няколко скрийшота на дюзите:

AC0B7C82-227A-48EC-A40A-FFD8628BFA00yZaT

 

99E2BA55-51AB-4328-871B-A0A3AB9D7853kPiS

 

E15AEF23-FB85-4461-9262-6D271C37260BAedp

 

 

ЕТО И ЗА ДЕБИТОМЕРА:

 

В покой:

 

26CDD2BC-EACA-4F8D-A68F-95143C5926F9lZxG

 

 

С пълна газ:

 

45599C88-2ED7-4E11-98D3-1B858B416FC8VwSy

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомерът дава малко и няма налягане, трябва поне да мине 2000.

Грешки има ли?

Пробвай с откачен дебитомер дали ще прави повече налягане и после изчисти грешките. И сложи и горивото да се види колко пуска.

Сигурно не върви колата

 

Дюзата на 5-ти е доста. Но не е гаранция за проблем. Без сваляне не е сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Нямам катализатори и съм със спрян ЕГР и Вихрови клапи.

При тези показания на дюзите,когато колата работи на място без включен климатроник и отворени стъкла се усеща сишна миризма на изгорели газове.

Колата не пуши.

Това ще рече ли,че 3-та и 5-та дюза са зле?

Колегата @petarik каза,че са добре и че е зле когато стойностите са “ - “

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В норми са ти дюзите, но без сваляне и тестване на стенд не можеш да са сигурен, че са изправни.

Свиквай с миризмата. Няма как да махнеш всичко еко и да очакваш аромат на цветя около теб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на теб ти мирише а представи си какво е отзад,  да не се чудиш защо коли които не са ти от класа почват да се зорят да те изпреварват, понякога дори и доста рисково...

 

Гарантирам че точно така ще почнат да те третират по планински проходи и дефилета, освен ако наистина не си доста бърз там...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега не съм забелязъл някой да се опитва да ме изпреварна. :))

Миризмата я усещам само,като съм спрял и съм с отворена врата,климатика ако е пуснат даже не го усешам.

отзад не знам как е,но мисля че щом няма пушаци няма да мирише в движение зад мен. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа да проверят имам съмнение в уплътнението след турбото към изпускателната система,защото като правих хидрото майстора първия път беше взел грешно уплътнение и после уш взехме правилното,но ще погледна.

Аз мисля,че бях сменял тогава и меката връзка.

Освен да не са заварили плътно новата мека връзка и от там да изпуска.

На Дебитомера как мога да видя най-достоверните данни ?

В движение или в покой? И на кои канали?

Имам и друг проблем гарнитурата на изходящите колектори от дясно ( като си върре в колата) ми е омаслена,бях питал единия майстор,но той тогава нещо се дръпна да я сменя,защото ако се скъса болт трябва да сваляме главата нещо от сорта.

Точно над алтернатора се намира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дебитомера ти го писах и преди, зареждаш 1-ви , 3-ти и 11-ти канали в модул 1 Engine, намираш си една права и правиш лог файл с газ до ламарината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той дебитомера е на 3-ти канал, но се пускат и другите два канала, които ти писах, за да се види и горивото и налягането на турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ето ЛОГ файла колеги.
Дано съм успял да го направя както трябва и да може да кажете какво се случва..

convertcsv.ods

audi log.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тaя колa дa не е с чип тa стигa 69 милигрaмa гориво ? Инaче нa мене единствено дебитомерa ми се струвa зaминaл. Но некa и колегите дa кaжaт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

68-69 милигрaмa нямa кaк дa удря стковa колa спорд мене, явно този който ти е спирaл клaпите и егрa е сложил някaкъв фaйл. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомерът май не си прави стойностите.

Ако колата не е засилена, дали не пикаят дюзи и да пуска повече mg? 69 мг са си много и се постигат само при засилване. Сток май не минава 60

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера е чаос, горивото е като на тунингосана кола, ама турбото не е надуто и ще пОши на черно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лявата колона е исканото, дясната е реалното. Иска 1200 на газ до дупка, а то не може да ги направи и играе 900, 1100, 800

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах, аз съм гледал колоната с исканото, мислейки си, че е реалното и затова се чудя какво нередно има.

Той въобще не стига 1200.

 

А от такива променливи показания може ли да има леко колебание в мощността при ускорение?

При мен около 2000-2200 оборота има една промяна в мощността. Натиснал съм докрай, но не ускорява равномерно, а леко мени ускорението. Не чак да тресе, а като че ли намалявам газта и пак натискам и така 3-4 пъти и после е равномерно.

Може би трябва да видя в лог дали ще забележа нещо, ама как да позная в кои редове да гледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нов дебитомер колата е пъргава по целия диапазон на обороти.

бмк и асб е 059906461K, cdya е 059906461N

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...