Jump to content

Мнения за въпросния автомобил


Recommended Posts

Здравейте колеги,спрял съм се на тази кола.Audi A4 1.8T
6,600 ЛЕВА
2003, Бензин, 184000 км.
частно лице, Троян
http://www.cars.bg/offer/c2716132

Ако може мнението ви или ако някой евентуално я е гледал.Наясно съм с километрите че не са такива.Благодаря предварително!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма QUATTRO. Тези дни прочетох няколко мнения, в които колегите заявяват, че няма нужда от него( да била 200+ коня поне и тн).

 

Уважавам тяхното мнение, но пък моето е точно обратното. Надеждността, усещането и стабилността са незамени и това се разбира само по волана, без да се налагат екстремни тестове. С две думи: купи си Ауди 4х4 и не се занимавай с глупости ;) 

 

Това мнение го имах и за B6 и го затвърждавам и при B8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, и за мен тоя мотор на предно няма никакъв смисъл. Quattro-то и според мен е задължително. :)

 

А въпросната кола от обявата кое е свежото в нея, аз лично не разбрах и не можах да видя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, ще кажа нещо, което може да не се хареса на много от хора от форума, но се надявам да ви прозвучи разумно.

 

Ауди, в ценови диапазон от 6-16К е неразумна и дори безмислена покука. През последните 5 години, смея да кажа, че съм имал

всевъзможни проблеми по колата/колите и като ги сравнявам с тези на приятели, мога да спокойно да заключа, че са достата по-чувствителни от останалите марки. Да, това всеки го знае, но е друго като го изпиташ на гърба си.

 

Друг аргумент, че това е безмислена покупка, е че те са доста амортизирани и цените са тройни при частите и работата в сравние с народните марки. Общото взето съм обиколил всички що-годе читави сервизи в София. МОЛИШ СЕ да ти направят колата - парите се превръщат в последния ти проблем, защото много често се получава, че или не знаят как да ти я поправят, или няма кой да ти я поправи, или пък ти казват, че са я поправили и всъщност проблема все още си е на лице. Сам си прецени, защото пак повтарям - цените са х3

 

Никаква логика няма да набиваш грешни пари в тази кола, освен ако не си на чужда издръжка - като гледам профила на автора ми изглежда по-скоро семеен човек, така че надали. 

 

Финансовата логика говори, че ако разполагаш с такъв бюджет, по-добре да си купиш нещо, което е по-ново с поне 4-5 години и знаеш, че няма да остави на пътя, щото този месец не си искал да смениш маслото или нещо по окачването, или пък защото някой майстор те е подвел и нищо не е направил.

 

Успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Demertsel написа:

Ауди, в ценови диапазон от 6-16К е неразумна и дори безмислена покука.

Много ми е интересно това как точно го реши и защо примерно диапазона не е 5-15К, 6-17К, 6-14К и т.н. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mного са хубави аудитата, но имат един проблем, скъпи са. 5 годишно ауди струва три пъти повече от 5 годишен форд ,при еднаква експлоатация (километри).  Другото е че имат повече агрегати за чупене. Форда няма отзад карета, полуоски, кардан, ММИ, дистроници и т.н.. Искаш ли ауди, търсиш от собственик и задължително да не е от най евтините. Лесно е.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На същата база на която ти си купуваш най евтините кочини и после ги ремонтираш пред блока. Ауди с тънканачество не се гледа.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, GTX3071R said:

Много ми е интересно това как точно го реши и защо примерно диапазона не е 5-15К, 6-17К, 6-14К и т.н. :nixweiss:

 

По-скоро имах предвид колите, които са между 8-16г. Диапазона е ориентировъчен, може и 4-18К, както сметнеш за по-удачно ;) 

 

Все пак цена-години-състояни са донякъде събективни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ценообразуването в главата на Ганя (твоята) е грешно, не на тия в инглощат.  Б6-ца на 100 000 км струва 5 +++ к. евра. Тук идват на 5 к. лв. и почват да стават скъпи за новите си собтвеници, защото трябва да подменят половината неща от колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, Passi said:

Кажи ти как прецени,че ценообразуването на Ауди е грешно мани аз какво си купувам.

 

Нещо не схващам въпроса са ти, честно казано:huh:

Ценообразуването на частите на Ауди e такова, каквито от Ауди са преценили че е - или пък техните афтърмаркет производители.

 

Факта е, че те са по-скъпи от тези на Опел/Форд/Пежо и още много други. 

 

Прочете ли ми целия пост или спря само до това със сумата за частите и ремонтите?

Редактирано от Demertsel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де що едно кило злато е по скъпо от едно кило сребро :hilezh: Аз за част къде видя да говоря.Питах Мартин как прецени,че колите Ауди са скъпи.Вие изобщо можете ли да дадете определение на скъпо или за вас всичко което не ви е по джоба е скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

44 minutes ago, martinich said:

 Искаш ли ауди, търсиш от собственик и задължително да не е от най евтините. Лесно е.

Аз спазих това условие, когато си взимах моето и засега мисля, че не съм сбъркал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 minutes ago, Passi said:

Добре де що едно кило злато е по скъпо от едно кило сребро :hilezh: Аз за част къде видя да говоря.Питах Мартин как прецени,че колите Ауди са скъпи.Вие изобщо можете ли да дадете определение на скъпо или за вас всичко което не ви е по джоба е скъпо.

Разбира се, че нещо което не ти е по джоба ти е скъпо, ако ти е по джоба и искаш да си го купиш проблеми няма. Ауди не е евтин автомобил нито за поддръжка, нито за покупка, майсторягите като видят Ауди да влиза в сервиза им и им светват очите.

Но както и при другите марки си има качества з акоито бъдещите собственици са готови да платят в повече спрямо марки, като Форд например - както се спомена по-горе. Иначе като цяло в може би 95% от случайте и Опел и Мазда и Тойота и Ауди ще те закарат от А до Б - разликата е в усещането, което пък е субективно. Има хора, които не им пречи и с Лада да го минат това разстояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Passi написа:

Добре де що едно кило злато е по скъпо от едно кило сребро :hilezh: Аз за част къде видя да говоря.Питах Мартин как прецени,че колите Ауди са скъпи.Вие изобщо можете ли да дадете определение на скъпо или за вас всичко което не ви е по джоба е скъпо.

Престани да тролиш ве  пуси, казаха ти скъпи да у толкоЗ. Оти си купи пасат а не А6 ?

що продаваш дънЧени гащи bossS а не Boss A?:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А изобщо не троля а се опитвам да обясня,че скъпо и скъпо МИ е са различни неща ама гледам не разбират.Не съм си купил Ауди защото не ми е необходимо.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди не е  кола за всеки.Проблем е когато не е облужвана редовно колата и дойде в България и основни агрегати са за смяна.Но пък когато всичко е точно си е кеф да караш.Това опели,фордове,пежа и мазди нямат база за сравнение с ауди.Пардон единственото нещо което им е по добро са фаровете,тук инжинерите от Инглощад са се издънили яко на много от по старите модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като части незнам за всички модели, ама A3-ките са си нафърфоркан Голф, и вече си зависи на кой двигател какви са му бъговете и потенциалните изненади...

 

Относно майсторите винаги съм ходил при майстор който винаги взима едно и също за дадена операция без значение марката (няма да ми вземат повече защото е ауди а не ви-даб голф)  - (това казано като оставим страна някой елементи на сложност за даден модел и/или марка) То зависи и колко майстора е майстор и се сблъсквал с проблеми ( 2007 на старата ми А3ка като трябваше да сменя скъснан вътрешен машнон, тогавашния ми майстор извади от някъде някакъв удължител сигурно около метър за пистолета с въздух и изкоментира: някой го имат и става лесно (буквално за минути) някой го нямат и се мъчат - съответно биха таксували повече за мъките си да го сменят този маншон ) Това го казвам понеже обичам да седя и да гледам как ми правят колата и да си лавя с майсторите за коли....

 

Относно Куатрото зависи от начина на ползване на колата.... аз карам 8 хиляди в градско и около 2000 извън (единсвения момент на който куатрото би ми дало предимство е по време на първи сняг преди са са почистили витоша като си тествам зимните гуми до щасливеца или копитото) през сезона на зимните гуми в последните 13 години обикновенно излизам 1 път през Ноември от София и за празниците през Декември, и като се връна от Нова Година не излизам от София до пролетта (защото няма какво да правя извън нея) освен по някой извънреден повод 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак сравнения,мерки и теглилки.Браво!:flehan::hilezh:

За някои хора Аудито било чист ФВ,но в лъскава опаковка.:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото ходих да видя колата и да я покарам.Минах през доста разбити пътища с много дупки и като цяло нямаше никакви тракания или шумове по окачването.От към ускорение и работа на двигателя също много добре се държи.Климатроника работи нормално,салона и е без забелажка.Не съм написал че собственика си я кара ежедневно като лична и работна кола.Колата е регистрирана и с винетка до 05.2019г. мисля да я взема.Ще има и комрнтар по цената разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...