Jump to content

8k, 2.0TFSI, Quattro, S-Tronic: Процедури и части за цялостно обслужване


kdl

Recommended Posts

Здравейте колеги, и аз се сдобих с модела от темата и искам да поставя няколко въпроса, ако създателят й не възразява.

- доколкото разбрах двигателят е с ангренажна верига. Сменя ли се въпросната верига и на какви километри е препоръчителна подобна процедура (моята е на 140к, почти сигурно реални)?

- по всяка вероятност трябва да се смени термостат, но в сервизът, на който имам доверие, ми казаха, че трябва да се направи заедно със смяна на водна помпа, защото са свързани и при подмяна само на термостат шансът да се спука помпата е огромен. Има ли някой различен опит с подмяната на термостат или от Ауди са се изложили с тези елементи при въпросния модел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно термостата: какво имаш предвид по всяка вероятност трябва да се смени? Ако си работи безупречно не го пипай, той не се сменя да определени километри или години, освен ако не си разглобил така или иначе и труда да го смениш ти е 0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, просто температурата играе и той е първият заподозрян. Не ми харесва, че върви с водната помпа затова попитах някой дали го е сменял успешно на този мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма грешки, но според тестовете и проверките в сервиза нещата водят точно към него. Поръчах го вече, просто не исках да приема, че за 1 термостат трябва да се смени толкова повече от самият него...

За веригите нящо някой?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 200 000 ги смених, но е индивидуално, зависи на какви интервали са и сменяли маслото 

Коя година е колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, pampo написа:

Не, просто температурата играе и той е първият заподозрян. Не ми харесва, че върви с водната помпа затова попитах някой дали го е сменял успешно на този мотор...

 

С колко градуса играе че да се налага смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

загрява до 75 и остава така много дълго време. После се качва едва до 90 след още време и при всяко по дълго лежерно крузване пак пада до 75. В сервиза казаха, че големият кръг започва да охлажда още от 40 градуса температура на радиатора, вместо да се включи на 90. Като цяло сервизът е известен и досега не са ме подвеждали, просто горепосочената сума (даже малко повече) за термостат ме смути.

Изчетох цялата тема относно този проблем малко по-надолу в раздела, но там нямаше никой с 2тфси и се спрягаха далеч по-приемливи суми. Много жалко, че Ауди имат толкова недомислици в иначе толкова хубави за каране двигатели, каквито са тфси-тата

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави са в сервиза. Цени можеш да провериш от тук, като сложиш точно твоя модел, година и мотор: цък!

Не мисля че е нужно да сменяш целия корпус, който е над 600 лева.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...