Jump to content

B7 brd quattro


elnineo

Recommended Posts

Здравейте. Закупх си ауди а4 brd мотор quattro. Преди това имах същото ауди но не куатро. Питането ми е такова: норално ли е турбото да се усеща след 2200 оборота и така ли е куатрото по принцип, защото още немога да му свикна.

Редактирано от elnineo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е чак нормално защото моето си се теглеше още ниските но все пак не забравяй , че носиш отзад едни 300 кила поне тъй като кутия, диф и всичко общо си тежи. Смени си маслената помпа задължения на това 2.0 Брд и се радвай. Поздрави

Sent from my CLT-L09 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моето 2.0тди блб , на 220об усещам кик-а. На ниските пак си дърпа .

Редактирано от Svetliu90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си дърпа, няма проблем . Но след 2.2 усещам турбото с пълна сила, до 2.2 ми е некво мудно набира си, ама бах ли го.

Дали да чо чипна , може да почне да се развърта по от рано

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, това не е нормално. Колата изнервя много при каране. На първа предавка като потехля докато мине 2200—2300 оборота и тръгне турбото- ще ме згазят другите коли. Ходех на диагностика- никакви бъгове никакви грешки. Незнам какво да правя. Да е карам ли в Порше да е гледат за дефекти или някаква идея накой да има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Закупх си ауди а4 brd мотор quattro. Преди това имах същото ауди но не куатро. Питането ми е такова: норално ли е турбото да се усеща след 2200 оборота и така ли е куатрото по принцип, защото още немога да му свикна.

Като купуваше колата не я ли пробва как върви? Върви много или малко е доста субективно усещане.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е найстина е субективно , просто турбото надува след 2300 оборота на 1 ва предавка . На втора е към 2200, на 3 та към 2000, на 4 та към 2000 и на другите скорости така. Вчера е чипвах в хеед и пак същото не тръгва по рано , само кат почне буста се усеща че колата върви много, но си тръгва късно

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм със същата модификация и с чип без ДОФ и тн. Нямам никакви дефекти и проблеми !!! Просто така си вървят тези мотори (или просто нямам друго обяснение не знам) така че карай си колицата и се наслаждавай на куатрото.....

поздрави

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sent from my iPhone using Tapatalk

Благодаря колега , то май така ще си е карам и това е няма какво друго да направя

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да и аз бях в твоята ситуация но се примирих

Карам си я и свикваш няма как но пък на 2-ра и 3-та би трябвало да се усеща много добре развъртането !!! Би трябвало да е доста динамична колицата след чипа

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

16V и да дюзите са на Siemens/Continental - с пиезо кристал. Маслената помпа е със шестограм от късия вариант 77мм, но на няколко места съм чел, че в такъв двигател излиза и с модифицирания вариант - със 100мм шестограм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...