elnineo Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 (Редактирано) Здравейте. Закупх си ауди а4 brd мотор quattro. Преди това имах същото ауди но не куатро. Питането ми е такова: норално ли е турбото да се усеща след 2200 оборота и така ли е куатрото по принцип, защото още немога да му свикна. Редактирано 19 Август 2018 от elnineo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 Не е чак нормално защото моето си се теглеше още ниските но все пак не забравяй , че носиш отзад едни 300 кила поне тъй като кутия, диф и всичко общо си тежи. Смени си маслената помпа задължения на това 2.0 Брд и се радвай. Поздрави Sent from my CLT-L09 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 (Редактирано) на моето 2.0тди блб , на 220об усещам кик-а. На ниските пак си дърпа . Редактирано 19 Август 2018 от Svetliu90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elnineo Публикувано 19 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 То си дърпа, няма проблем . Но след 2.2 усещам турбото с пълна сила, до 2.2 ми е некво мудно набира си, ама бах ли го. Дали да чо чипна , може да почне да се развърта по от рано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elnineo Публикувано 2 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2018 Колеги, това не е нормално. Колата изнервя много при каране. На първа предавка като потехля докато мине 2200—2300 оборота и тръгне турбото- ще ме згазят другите коли. Ходех на диагностика- никакви бъгове никакви грешки. Незнам какво да правя. Да е карам ли в Порше да е гледат за дефекти или някаква идея накой да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 2 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2018 Здравейте. Закупх си ауди а4 brd мотор quattro. Преди това имах същото ауди но не куатро. Питането ми е такова: норално ли е турбото да се усеща след 2200 оборота и така ли е куатрото по принцип, защото още немога да му свикна. Като купуваше колата не я ли пробва как върви? Върви много или малко е доста субективно усещане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elnineo Публикувано 4 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Така е найстина е субективно , просто турбото надува след 2300 оборота на 1 ва предавка . На втора е към 2200, на 3 та към 2000, на 4 та към 2000 и на другите скорости така. Вчера е чипвах в хеед и пак същото не тръгва по рано , само кат почне буста се усеща че колата върви много, но си тръгва късно Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bamze07 Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Колега и аз съм със същата модификация и с чип без ДОФ и тн. Нямам никакви дефекти и проблеми !!! Просто така си вървят тези мотори (или просто нямам друго обяснение не знам) така че карай си колицата и се наслаждавай на куатрото..... поздрави Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elnineo Публикувано 4 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 (Редактирано) Sent from my iPhone using Tapatalk Благодаря колега , то май така ще си е карам и това е няма какво друго да направя Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 5 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bamze07 Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Ми да и аз бях в твоята ситуация но се примирих Карам си я и свикваш няма как но пък на 2-ра и 3-та би трябвало да се усеща много добре развъртането !!! Би трябвало да е доста динамична колицата след чипа Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elnineo Публикувано 4 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Да , приятно е Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elnineo Публикувано 6 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 Благодаря за подкрепата момчета Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Да попитам колко клапана е този мото BRD и с дюзи на Сименс ли е. Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 16V и да дюзите са на Siemens/Continental - с пиезо кристал. Маслената помпа е със шестограм от късия вариант 77мм, но на няколко места съм чел, че в такъв двигател излиза и с модифицирания вариант - със 100мм шестограм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 31 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2020 Шестограма задължително се проверява. Излиза лесно през помпата. Сваля се само една зегерка и картера естествено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Briefs Публикувано 1 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2021 Освен шестограма е добре да се види и леглото му да не се е износило, че не е рядкост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване