vynsente Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 Понеже ''скромните'' ми изисквания са: - Комби + Quattro - Автоматик + Газова у-ба - Климатик или климатроник - Да се намира в София и/или околностите - С регистрация, Задължително прехвърляне + Всичко платено - Да е НЕ повече от 3333лв Кой мотор и кутия бихте ми препоръчали? Какво да избягвам и какво може да се впише в тия мои ''критерии''? Конкретно за автомата мисля да ги посетя тези УЖ добри с**тел*******кс (да не се окаже пък реклама нещо). Къде може да се направи ЦЯЛОСТНА качествена диагностика на тъкъв автомобил? Като най-вече това пълно постоянно 4х4 дали е ок наистина, какво се случва наистина по окачването и дали не гори 20/100 ...примерно? Кви пари грубо да се имат предвид за поддръжка на такава? А как точно мога да си изчисля данъка на такива колЕ, има ли читав онлайн калкулатор за тая дейност? Пс. Груб пример като модификации ТАЗИ или по-скоро ТАЗИ (заради една идея по-големият обем багаж дето може да събере...май) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 Пълното постоянно 4х4 си е ОК, но: Данък - 300лв гражданска - 350 лв (поне) и то ако си над 30 Обслужване мотор и автомат, раздатка и дифове поне 1500 лв. Ребилд автомат (ако се наложи) - 2500 ... Градски разход - 18-20 С две думи - търси друга марка ... под друга марка разбирай по-евтина ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 Античен премиум с горе описаните разходи е кофти инвестиция... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 В тоя ценови диапазон, всичко е кофти инвестиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 На тази цена с тези изисквания си е направо подарък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 ...отнасяй а4-ката и с още един път цената ѝ, ще я напраЙш кукла. Не ги слушай тия горните, те завиждат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 Преди 5 часа, vynsente написа: ... и дали не гори 20/100 ...примерно? ТАЗИ Градско май е около тази цифра. Но си има бойлер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 По добре А6 Ц5, по комфортен е но за 3000 бона едва ли ще намериш читаво А6, А4 по може да намериш за тия пари. 1.8т куатро е супер комбинация. Днеска врътнах 350км. разходка със семейството по забележителностите за 60лв гориво изгоря 25л Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 И според мен C5 е по-удачния вариант, основно заради повечето пространство и комфорт. На 1.8Т-то му е малко по-тежко купето на C5, ама като хапне чипС, се нареждат нещата. А със ГИ се возиш за без пари. Обаче ако сложиш автомат в уравнението (не знам дали съм виждал 1.8Т автомат в C5, май няма), ще е доста спъната и с доста висок разход. Шестаците бензиновите колкото и да е са си с не много лека поддръжка. За 2.5TDI, ще си позволя да цитирам написаното в една полезна бележка, от колегата @radi_nrj Мотори AKN 150, AFB 150, AKE 180, AYM 155 и BFC 163 са старата конструкция със триещи кобилици и са предразположени към износване на разпределителни валове. Причината е, че се разбиват повдигачите на кобилиците и спират да качват масло до валовете. Обикновено това се случва на около 200-250 хиляди километра дори и при стриктна смяна на масло. Проблема е толкова масов, че за него има пуснат сервизен бюлетин от VAG. Трябва на 150'000 да се подменят профилактично повдигачи и ремонта от 2000лв намаля на 500лв. Всички други мотори с код започващ с B (BCZ 163, BDG 163, BAU 180 и BDH 180) са със съвсем различно газоразпредление и тоя проблем при тях е почти решен. Повтарям - почти! Остава основния проблем, който важи за всички. Нафтовата помпа Bosch VP44, която има навика да умира от веднъж без да даде никакви признаци преди това. Там също има тънкости: Не трябва да се кара с малко нафта, добре е да се сипва 2Т масло да се маже помпата, a някои колеги даже слагат охладител за горивото, което и аз препоръчвам. За всички мотори си остава скъпото обслужване ~1000лв са стандартните неща. Често срещани са течове от капаците на клапаните. Филтъра на картерната вентилация е задължително да се смени с новия кух пластмасов ако колата се окаже, че е със стария модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 За тези пари куатро и 1.8Т плюс автомат незнам дали ще стигне да я вкараш в пъте и два пъти покупната стойност + ГИ за още 1000 лева минимум и документи.... стъпваш на 6-7 000 веднага на 20 годишен бивш премиум , дето всеки момент нещо е за смяна. Филма ще е безкраен. Ако искаш да се возиш си вземи някоя японска кочина без 4х4 и т.н. Шестаците не ги обсъждам - там изваждането е главоломно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 1.8T автомат quattro в C5 нема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vynsente Публикувано 24 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2018 Значи с 2 думи - с тия пари не съм за тая марка?! Иначе благодаря на всички за отговорите и съветите. П.С. А ако вдигна мизата до 5000 и махна автомата, нещо може ли да ме огрее тогава (не разбрах кое е С5)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Август 2018 Доклад Share Публикувано 24 Август 2018 (Редактирано) C5 е А6 в моделните години 97-04. после е 4F а преди това е C4. Каквото и да вемеш на близо 20год....си трябва изваждане за да го вкараш в релси. След покупната цена и по-следващите разходи регистрация и застраховка слагаш 2000лв за обслужване и належащи ремонти(спирачки, окачване, рейка) и....се кръстиш да не излезе нещо неочаквано като автомат или мотор . Редактирано 24 Август 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Преди 8 часа, vynsente написа: Значи с 2 думи - с тия пари не съм за тая марка?! Иначе благодаря на всички за отговорите и съветите. П.С. А ако вдигна мизата до 5000 и махна автомата, нещо може ли да ме огрее тогава (не разбрах кое е С5)? Значи моето А6 1.8т куатро ми излезе 7000 иначе си заслужава всяко пени . Ц5 е модела от 1997 до 2003 производство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 9 hours ago, loshdancho said: C5 е А6 в моделните години 97-04. после е 4F а преди това е C4. Затова се бъркат хората... Или и ти си объркан, Данчо. Моделите вървят С4, С5, С6, С7 или съответно 4a, 4b, 4f, 4g. Отделен е въпроса как хората си купуват автомобил без да са прочели поне 2 мин в Уикипедия, относно мотори, трансмисии и прочие... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Всичко ще е ОК, ако се промени валутата. В евро. За тази сума( в евро) ще се намери читава.....може би. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 Към автора: мой познат купи за 3200 лв. седаново А6 с ръчна кутия на предно (150 кс) преди 3 години и 70 000 км. От две години е с чип и се кара здраво. Беше с доста външни забележки и без газ (той и сложи), но за този период макс 1500 лв. са ремонтите по нея (носачи, някой датчик и т.н.). Тези коли никой не ги търси, защото са на по 20 години вече. За да я вземеш изгодно търси регистрирана и с ГАЗ. Ако има гуми и още живот в нея супер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 25 Август 2018 Доклад Share Публикувано 25 Август 2018 17 hours ago, vynsente said: Значи с 2 думи - с тия пари не съм за тая марка?! Иначе благодаря на всички за отговорите и съветите. П.С. А ако вдигна мизата до 5000 и махна автомата, нещо може ли да ме огрее тогава (не разбрах кое е С5)? Нещо от форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vynsente Публикувано 28 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 На 25.08.2018 г. at 18:20, bahkata007 написа: Нещо от форума Да, гледах го наскоро, даже му драснах едно леско разочарование тогава... :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване