Jump to content

Някой и друг съвет за долното....


Recommended Posts

Понеже ''скромните'' ми изисквания са:

- Комби + Quattro

- Автоматик + Газова у-ба

- Климатик или климатроник

- Да се намира в София и/или околностите

- С регистрация, Задължително прехвърляне + Всичко платено

- Да е НЕ повече от 3333лв

 

Кой мотор и кутия бихте ми препоръчали? Какво да избягвам и какво може да се впише в тия мои ''критерии''?

Конкретно за автомата мисля да ги посетя тези УЖ добри с**тел*******кс (да не се окаже пък реклама нещо).

Къде може да се направи ЦЯЛОСТНА качествена диагностика на тъкъв автомобил? Като най-вече това пълно постоянно 4х4 дали е ок наистина, какво се случва наистина по окачването и дали не гори 20/100 ...примерно?

Кви пари грубо да се имат предвид за поддръжка на такава? А как точно мога да си изчисля данъка на такива колЕ, има ли читав онлайн калкулатор за тая дейност?

 

Пс. Груб пример като модификации ТАЗИ или по-скоро ТАЗИ (заради една идея по-големият обем багаж дето може да събере...май)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълното постоянно 4х4 си е ОК, но:

Данък - 300лв

гражданска - 350 лв (поне) и то ако си над 30

Обслужване мотор и автомат, раздатка и дифове поне 1500 лв.

Ребилд автомат (ако се наложи) - 2500 ...

Градски разход - 18-20

 

С две думи - търси друга марка ... под друга марка разбирай по-евтина ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...отнасяй а4-ката и с още един път цената ѝ, ще я напраЙш кукла. Не ги слушай тия горните, те завиждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре А6 Ц5, по комфортен е ;)

но за 3000 бона едва ли ще намериш читаво А6, А4 по може да намериш за тия пари.

1.8т куатро е супер комбинация.

Днеска врътнах 350км. разходка със семейството по забележителностите за 60лв гориво изгоря 25л

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен C5 е по-удачния вариант, основно заради повечето пространство и комфорт. 

На 1.8Т-то му е малко по-тежко купето на C5, ама като хапне чипС, се нареждат нещата. А със ГИ се возиш за без пари. Обаче ако сложиш автомат в уравнението (не знам дали съм виждал 1.8Т автомат в C5, май няма), ще е доста спъната и с доста висок разход.

 

Шестаците бензиновите колкото и да е са си с не много лека поддръжка.

За 2.5TDI, ще си позволя да цитирам написаното в една полезна бележка, от колегата @radi_nrj 

 

Мотори AKN 150, AFB 150, AKE 180, AYM 155 и BFC 163 са старата конструкция със триещи кобилици и са предразположени към износване на разпределителни валове. Причината е, че се разбиват повдигачите на кобилиците и спират да качват масло до валовете. Обикновено това се случва на около 200-250 хиляди километра дори и при стриктна смяна на масло. Проблема е толкова масов, че за него има пуснат сервизен бюлетин от VAG. Трябва на 150'000 да се подменят профилактично повдигачи и ремонта от 2000лв намаля на 500лв.
Всички други мотори с код започващ с B (BCZ 163, BDG 163, BAU 180 и BDH 180) са със съвсем различно газоразпредление и тоя проблем при тях е почти решен. Повтарям - почти!
Остава основния проблем, който важи за всички. Нафтовата помпа Bosch VP44, която има навика да умира от веднъж без да даде никакви признаци преди това. Там също има тънкости:
Не трябва да се кара с малко нафта, добре е да се сипва 2Т масло да се маже помпата, a някои колеги даже слагат охладител за горивото, което и аз препоръчвам.
За всички мотори си остава скъпото обслужване ~1000лв са стандартните неща.
Често срещани са течове от капаците на клапаните.
Филтъра на картерната вентилация е задължително да се смени с новия кух пластмасов ако колата се окаже, че е със стария модел.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари куатро и 1.8Т плюс автомат незнам дали ще стигне да я вкараш в пъте и два пъти покупната стойност + ГИ за още 1000 лева минимум и документи.... стъпваш на 6-7 000 веднага на 20 годишен бивш премиум , дето всеки момент нещо е за смяна. Филма ще е безкраен. Ако искаш да се возиш си вземи някоя японска кочина без 4х4 и т.н. Шестаците не ги обсъждам - там изваждането е главоломно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи с 2 думи - с тия пари не съм за тая марка?! 

 

Иначе благодаря на всички за отговорите и съветите.

 

П.С. А ако вдигна мизата до 5000 и махна автомата, нещо може ли да ме огрее тогава (не разбрах кое е С5)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C5  е А6 в моделните години 97-04. после е 4F а преди това е C4.

   Каквото и да вемеш на близо 20год....си трябва изваждане за да го вкараш в релси.

След покупната цена и по-следващите разходи регистрация и застраховка  слагаш 2000лв за обслужване и належащи ремонти(спирачки, окачване, рейка) и....се кръстиш да не излезе нещо неочаквано като автомат или мотор .

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, vynsente написа:

Значи с 2 думи - с тия пари не съм за тая марка?! 

 

Иначе благодаря на всички за отговорите и съветите.

 

П.С. А ако вдигна мизата до 5000 и махна автомата, нещо може ли да ме огрее тогава (не разбрах кое е С5)?

Значи моето А6 1.8т куатро ми излезе 7000 иначе си заслужава всяко пени ;) .

Ц5 е модела от 1997 до 2003 производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, loshdancho said:

C5  е А6 в моделните години 97-04. после е 4F а преди това е C4.

Затова се бъркат хората... Или и ти си объркан, Данчо.

Моделите вървят С4, С5, С6, С7 или съответно 4a, 4b, 4f, 4g.

 

Отделен е въпроса как хората си купуват автомобил без да са прочели поне 2 мин в Уикипедия, относно мотори, трансмисии и прочие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора: мой познат купи за 3200 лв. седаново А6 с ръчна кутия на предно (150 кс) преди 3 години и 70 000 км. От две години е с чип и се кара здраво. Беше с доста външни забележки и без газ (той и сложи), но за този период макс 1500 лв. са ремонтите по нея (носачи, някой датчик и т.н.). Тези коли никой не ги търси, защото са на по 20 години вече. За да я вземеш изгодно търси регистрирана и с ГАЗ. Ако има гуми и още живот в нея супер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, vynsente said:

Значи с 2 думи - с тия пари не съм за тая марка?! 

 

Иначе благодаря на всички за отговорите и съветите.

 

П.С. А ако вдигна мизата до 5000 и махна автомата, нещо може ли да ме огрее тогава (не разбрах кое е С5)?

 

Нещо от форума 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.08.2018 г. at 18:20, bahkata007 написа:

 

Нещо от форума 

 

 

 

Да, гледах го наскоро, даже му драснах едно леско разочарование тогава... :/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...