Любо1429 Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 Здравейте колеги. От известно време срещам проблем при запалване на Audi Q7 . Закарах я на сервиз оказало се .че е било акумулатор препоръчаха ми AMG купих го поставиха и всичко е ОКЕ колата пали ! Седмица по-късно пак същия проблем неще да пали врътнах 3-4 пъти неще отказах се !Пробвам на другя ден колата пали ,но изгасиш ли я пак неще и във рамките на 2 часа пак си пали шантава работа Обикалям разни сервизи и всеки различно -имобилайзер ,генератор, трети не разпознава код на ключ. Дайте съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coolice Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 Това го пиша без да съм експерт по проблема просто за да го изключим някой неща едно по едно: 1. Сигурен ли си че е поставен верния акумулатор... 2. Замериха ли акумулатора ? След повторението как е ... ако е той май трябва да трупа и трупа ли грешки low voltage или нещо такова 3. Как зарежда алтернатора (волтаж в системата ти) ако е зле няма да зарежда като хората или пък ще имаш прекалено високо напрежение в системата то може да ти скапе и новия акумулатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 Като запали, пуши ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 Има ли записани грешки в контролера на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 3.0 тди ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 Има един плюсов кабел с едни клеми където не дават хубав контакт.!Провери го.И аз така сменях акумулатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartulev Публикувано 31 Август 2018 Доклад Share Публикувано 31 Август 2018 Може проблема да е в стартера.Износени втулки не върти правилно в център и черпи много ток и няма мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oberon Публикувано 31 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2018 Здравейте колеги , при мен е същият проблем !Акумулатора е нов , през компа показва че зарежда 12.8 , но на генератора зарежда 13.9.въпреки това акумултора пада .Къде е проблемът в кабели или....? И Къде евентуално да търся проблеми с кабелите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 2 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radosoft Публикувано 3 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2019 Имах същия проблем само че на А6. Оказа се стартер 25 лв. ремонтен комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oberon Публикувано 6 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2019 Казаха ми генератор , ще го сменя да видя какво ще стане, благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тошката Публикувано 14 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2019 На 20.08.2018 г. at 21:01, Любо1429 написа: Здравейте колеги. От известно време срещам проблем при запалване на Audi Q7 . Закарах я на сервиз оказало се .че е било акумулатор препоръчаха ми AMG купих го поставиха и всичко е ОКЕ колата пали ! Седмица по-късно пак същия проблем неще да пали врътнах 3-4 пъти неще отказах се !Пробвам на другя ден колата пали ,но изгасиш ли я пак неще и във рамките на 2 часа пак си пали шантава работа Обикалям разни сервизи и всеки различно -имобилайзер ,генератор, трети не разпознава код на ключ. Дайте съвети. здравей,имам същия проблем....би ли споделил как го реши? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 А кодираха ли ти battery management модула с новия акумулатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sauros Публикувано 20 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2019 Тошката, при мене беше нещо подобно. Всичко и свети на колата нормално, но като решиш да я запалиш дава грешка за акумулатора. Акумулатора е на една година и колата е обучена за него. Проблема се реши след рециклиране на стартер и динамо. Стартера като не работи нормално харчи много ток и източва акумулатора, когато се пали често и се кара на малки дистанции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тошката Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 (Редактирано) Ама моята не пали въобще топла, като и дам ток пали на половин оборот ,не показва нито една грешка, на плюса на двигатела показва 9.5 волта,а трябва да е 15 или 14.5... Редактирано 1 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 Имаше някакъв кабел дето се сменя. Ако в движение е 9.5 значи не зарежда акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkomz Публикувано 31 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2019 Здравейте. Имах същия проблем с паленето, особено когато е загрял двигателя. Реших да замеря и установих че на двете гайки където са до горивния филтър зарежда 13,7 волта, а м/у плюсовата гайка и корпуса на двигателя 14,4 волта. При завъртането на стартера напрежението падаше до 7 волта. Всичко това е при чисто нов акумулатор. От там се насочих към смяна на кабелите както е показано в клипчето по горе в един от постовете. Само че с електротехника, който ми помагаше едва ли не стигнахме до бой, защото според него беше стартера. Свалихме стартера, разглобихме го, четките си бяха като нови. Проблем може би имаше със шалтера(включватела) на стартера когато го пробвахме (специалистите знаят как се пробва) котвата която е в него не прибираше по скоро се мъчеше да прибере, а самият шалтер(включвател) се нагряваше неимоверно много. Купих нови четки нов шалтер смазахме всички втулки на стартера и го сглобихме. Дойде ред и на кабелите. Ако некой ви поиска 300 лв да ви ги смени (МАЛКО СА), Изпотроших си ръцете докато махна силовия кабел 50мм2, проблем идва при захващането към стартера защото кабелните обувки който се предлагата са прави. Моето решение беше да ги загрея до червено, охлаждам ги, слагам ги в менгемето и с една бургия 8мм ги изкривявам на 90 градуса. По същия начин правя и единия край на късия кабел от стартера до алтернатора. На клипчетое показано и една маса която се хваща на тампона на двигателя който е до стартера, аз смених и нея. На клипа са показани кабели много по малко квадрати от оригиналните, така че моята препоръка е да сложите навсякде 50мм2. След ремонта колата пали, като бензинов двигател. Реално погледнато не успяхме да установим кой ще купи пиенето защото хем стартера е ремонтиран, хем кабелите са сменени. Единствено което ми направи впечатление беше масата което е вързана на тампона на двигателя (до Стартера) беше леко окислена и нагоряла. Дано да съм бил полезен и максимално изчерпателен. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gPaunov Публикувано 4 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2019 Благодаря за споделената информация. Това за кое Ку7 важи - година и двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkomz Публикувано 5 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2019 2007 3.0 tdi 233 k.c. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gPaunov Публикувано 7 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2019 Дали при по-новите модели от 2009 е подобрена ситуацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2019 2007 и 2009-та e едно и също Q7, разликите са козметични (ако има такива изобщо) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване