Jump to content

ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ НА audi Q7


Любо1429

Recommended Posts

Здравейте колеги.

От известно време срещам проблем при запалване на Audi Q7  .

Закарах я на сервиз оказало се .че е било акумулатор препоръчаха ми AMG купих го поставиха и всичко е ОКЕ колата  пали !

Седмица по-късно пак същия проблем неще да пали врътнах 3-4 пъти неще отказах се !Пробвам на другя ден колата пали ,но изгасиш ли я пак неще и във рамките на 2 часа пак си пали :Dшантава работа  Обикалям разни сервизи и  всеки различно -имобилайзер ,генератор,  трети не разпознава   код на ключ.

Дайте съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го пиша без да съм експерт по проблема просто за да го изключим някой неща едно по едно:

 

1. Сигурен ли си че е поставен верния акумулатор...

 

2. Замериха ли акумулатора ? След повторението как е ... ако е той май трябва да трупа и трупа ли грешки low voltage или нещо такова 

 

3. Как зарежда алтернатора (волтаж в системата ти) ако е зле няма да зарежда като хората или пък ще имаш прекалено високо напрежение в системата то може да ти скапе и новия акумулатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Здравейте колеги , при мен е същият проблем !Акумулатора е нов , през компа показва че зарежда 12.8 , но на генератора зарежда 13.9.въпреки това акумултора пада .Къде е проблемът в кабели или....? И Къде евентуално да търся проблеми с кабелите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
На 20.08.2018 г. at 21:01, Любо1429 написа:

Здравейте колеги.

От известно време срещам проблем при запалване на Audi Q7  .

Закарах я на сервиз оказало се .че е било акумулатор препоръчаха ми AMG купих го поставиха и всичко е ОКЕ колата  пали !

Седмица по-късно пак същия проблем неще да пали врътнах 3-4 пъти неще отказах се !Пробвам на другя ден колата пали ,но изгасиш ли я пак неще и във рамките на 2 часа пак си пали :Dшантава работа  Обикалям разни сервизи и  всеки различно -имобилайзер ,генератор,  трети не разпознава   код на ключ.

Дайте съвети.

здравей,имам същия проблем....би ли споделил как го реши?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тошката, при мене беше нещо подобно. Всичко и свети на колата нормално, но като решиш да я запалиш дава грешка за акумулатора. Акумулатора е на една година и колата е обучена за него. Проблема се реши след рециклиране на стартер и динамо. Стартера като не работи нормално харчи много ток и източва акумулатора, когато се пали често и се кара на малки дистанции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама моята не пали въобще топла, като и дам ток пали на половин оборот ,не показва нито една грешка, на плюса на двигатела показва 9.5 волта,а трябва да е 15 или 14.5...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте. Имах същия проблем с паленето, особено когато е загрял двигателя. Реших да замеря и установих че на двете гайки където са до горивния филтър зарежда 13,7 волта, а м/у плюсовата гайка и корпуса на двигателя 14,4 волта. При завъртането на стартера напрежението падаше до 7 волта. Всичко това е при чисто нов акумулатор. От там се насочих към смяна на кабелите както е показано в клипчето по горе в един от постовете. Само че с електротехника, който ми помагаше едва ли не стигнахме до бой, защото според него беше стартера. Свалихме стартера, разглобихме го, четките си бяха като нови. Проблем може би имаше със шалтера(включватела) на стартера когато го пробвахме (специалистите знаят как се пробва) котвата която е в него не прибираше по скоро се мъчеше да прибере, а самият шалтер(включвател) се нагряваше неимоверно много. Купих нови четки нов шалтер смазахме всички втулки на стартера и го сглобихме. 

Дойде ред и на кабелите. Ако некой ви поиска 300 лв да ви ги смени (МАЛКО СА), Изпотроших си ръцете докато махна силовия кабел 50мм2, проблем идва при захващането към стартера защото кабелните обувки който се предлагата са прави. Моето решение беше да ги загрея до червено, охлаждам ги, слагам ги в менгемето и с една бургия 8мм ги изкривявам на 90 градуса. По същия начин правя и единия край на късия кабел от стартера до алтернатора. На клипчетое показано и една маса която се хваща на тампона на двигателя който е до стартера, аз смених и нея. На клипа са показани кабели много по  малко квадрати от оригиналните, така че моята препоръка е да сложите навсякде 50мм2. 

След ремонта колата пали, като бензинов двигател. Реално погледнато не успяхме да установим кой ще купи пиенето защото хем стартера е ремонтиран, хем кабелите са сменени. Единствено което ми направи впечатление беше масата което е вързана на тампона на двигателя (до Стартера) беше леко окислена и нагоряла. 

Дано да съм бил полезен и максимално изчерпателен. 

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...