Jump to content

Проблем с автоматична скоростна кутия.


d@ni

Recommended Posts

Здравейте,

Притежавам Ауди А3 8Р 2,0 фси  2005 г. преди фейс лифта, карам го от близо две години. Всичко което е за обслужване по автоматика е направено още със закупуването. От около 2 - 3 месеца набива грешка "ниско налягане на маслото" от клапан в кутията, и я вкарва в авариен режим. В началото го направи един път след изчистване на грешката около месец нямаше проблем, сега го прави все по често. Маслото в кутията е бистро, нивото му е на макс и е на 10 000 км пробег . Когато кутията работи нормално няма никакви приритвания или други странности. Моля да споделите мнение дали сте се имали подобен проблем, и има ли читав специалист който би могъл да го реши. 

Редактирано от d@ni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Тази кутия, няма кой да я направи в България.

Търсете друга кутия или продайте колата така.

И с друга втора употрба, пак ще започне същия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоя случай кутията е от типа типтроник, а не DSG като при повечето А3 8P. Бих ти препоръчал да пишеш в темата за препоръчани сервизи, за да те посъветва някой колега къде да отидеш. Пиши обаче че си с типтроник, защото повечето хора като чуят А3 8P автома%

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма къде да отиде и няма кой какво да му орепоръча.

Кутията е с проблемен мозък и тук няма, кой да го реабилитира.

В щатите успешно ги рециклират клапанните  тела, но за тамошния пазар е адски масова кутия/  VW/ Mini и разни Mazni(Mazdi) и тн и са най-евтини!

Но транспорт връщане на вашия мита и тн, ремонта става финансово невъзпитан за кола с цена от няколко хиляди лева.

Да не говорим, че заради мотора е адски трудно продаваема стока.

Но, ако човека има пари за проба грешка, няма лошо.

Човека, който коже да го бори този мозък е във Варна до миналата година само той имаше стенд на който може да бори този Японец, но за жалост пак не му се получават нещата,

А по начина, който биха се получили при него е няколко К лева, но ако колата е карана много време с проблема, най-вероятно веротно е направила и повреди, което е най вероятно е станало, защото, като всяка Японска кутия има доста слаби звена. 

Кутия, като абривиатура е по VAG e 9G.

Иначе е на Aisin модела е TF 60SN

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...