Jump to content

Къде се намират - 01810 (v159) и 00604 (g113)


quattro_4x4

Recommended Posts

Здравейте колеги,

от доста време климатроника ту работи ту не... ето и двете грешки от където идва проблема 

01810 Actutation motor for temperature flap; Right v159

И

00604 Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap G113

Проблема е, че духа силна струя, но понякога не охлажда. Все едно съм спрял климатика и духа неохладен въздух. Фреона е проверен и имам.

Ако някой може да каже къде се намират тези моторчета да ги отворя и проверя какво става. 8DC6FB42-68D6-447A-88FD-0FBDD0E83EDE.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой съвет е първо да пробваш 2-3 пъти със адаптация,щот грешките са временни ... ако това не помогне,тогава да търсиш местонахождението им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката се появява постоянно. Трия и на другия ден пак се появява... след малко почвам разглобяването. Благодаря за инфото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега,

Кажи как оправи нещата, че и мен сега това ме чака с тези две същите грешки :hilezh:

Трия ги и пак се появяват ...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте, колеги. За да не отварям нова тема ще използвам тази от преди няколко години за клапите на парното. Може ли някой да каже дали това е клапа V158?

325364950_910691203678528_5540369851790704751_n.jpg

325382144_860861581662739_9118328487931753962_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т`ва ти е клапатаза реглаж на температура отляво, най-шибаната за вадене. Махни педала на газта, осигурява що годе някакъв достъп, а  най-лесно се вади, ако легнеш на предните седалки на лявата си страна, краката ти са навън от пасажерската седалка.

И пцувай!:motz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, NIKO написа:

Т`ва ти е клапатаза реглаж на температура отляво, най-шибаната за вадене. Махни педала на газта, осигурява що годе някакъв достъп, а  най-лесно се вади, ако легнеш на предните седалки на лявата си страна, краката ти са навън от пасажерската седалка.

И пцувай!:motz:

Да разбирам, че клапата за реглаж на температура е въпросната за която питам V158? Иначе да така направих, само дето не свалях педала. С много псуване успях да я сваля 😄.

Преди 21 часа, ads написа:

Точно това е моторчето на клапата!

Тъй като спря да духа от лявата страна топло и на диагностика излезе греашката за клапа V158. Но след подмяна на потенциометърчето или цялата клапа трябва адаптация ли?

viber_image_2023-01-15_17-42-18-044.jpg

Редактирано от kiko7o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Към 300-350 лв. за брой, в зависимост коя е , нови оригинални , защото модела си ни е старичък и няма алтернативни. Иначе 2-ра ръка по моргите 30тина лв. ги дават, но кой знае какви са. При мен има 3 клапи за смяна , смятай колко излиза сумата за 3-те клапи+ труд, нема шанс да ги дам.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ се сменят "клапи", сменят се потенциометрите им, в алито са на килограм. Никакво "чистене" в спирт/с "контактен спрей" НЕ върши работа, износени са. Само нови чайни. Поръчвайте си минимум три сета (по пет), от които се избират работещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по какъв начин да ги търся в алито? Щото пиша примерно "audi climate air con potentiometer" и ми излизат разни резултати, ама не съм сигурен дали е това което търся. Иначе си пазарувам редовно от алито, не ме притеснява да поръчвам части от там. Скоро мисля да поръчам датчик за светлина/дъжд, че ми прави магарии моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

потенцьометъри

копувай на килограм

има ени тарикатен хитрен в базара, пускат парчето по 20 левченца, да ги цункаЖ стОдени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, да речем че поръчам и попадна на 3 читави потенциометри за 3-те ми повредени клапи. Колко време биха изкарали според теб тези китайци, 1-2 години поне ще имам ли нормално работеща система с тях, преди да са почнали да не отварят докрай и да пишат грешки? В момента обмислям дали по този начин, или по втория - да взема всичко на старо от морга.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321 потенциометрите като се сменят карат доста време, все пак са нови, със сигурност ще изкарат и повече от 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагал съм 2017 още  такива чайни на разни  хора, на моя навес съм с такива, досега няма оплаквания, въпросът е да се изберат работещи от купчината, дето ше се купи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...