skertin Публикувано 26 Август 2018 Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 Здравейте колеги, в момента карам Б6 ТДИ 131к.с. ( предишната кола на Misho82 от форума), но обмислям да мина на Б8ца. Принципно съм карал основно дизели досега и в началото бях решил да скачам на 3.0 ТДИ, но поради скъпата поддръжка и неясните км започвам леко да се замислям за 2.0 ТФСИ. Наясно съм с проблема с маслото, но все пак бих искал и вашия съвет, ако колата не е минала сервизната акция в Ауди със смяна на буталата и продължава да харчи масло това означава ли че примерно в рамките на 4-5 години шофиране колата ще е тоталка? Днеска ходих да гледам това https://m.mobile.bg/details/11529762877762150 , ако трябва да съм откровен, хареса ми във всяко едно отношение, като изключим факта, че на навигацията си пишеше че нивото на маслото е ниско, което ясно показва, че колата харчи масло. Автомобилът се кара в момента от собственикът на автокъщата, бях свидетел как той дойде с нея, те твърдят че си я карат редовно, даже 2 пъти били ходили с нея до морето и не са доливали масло, но при положение че аз видях съобщението на навигация мисля, че няма спор че харчи масло! Бих искал да чуя и вашето мнение за конкретната кола и въобще заслужава ли си 2 ТФСИ или да си скачам на 3.0 ТДИ и това е? Благодаря предварително на всички отзовали се! Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 26 Август 2018 Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 преди 4 минути, skertin написа: примерно в рамките на 4-5 години шофиране колата ще е тоталка? Според мен много поооооооо-рано. При харча на масло има вторични процеси(нагар, кокс, смоли, температура), които сломяват мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 26 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 (Редактирано) Благодаря за отговора, лошото е, че такива минали ревизия в БГ поне в момента не виждам да се продават, просто изборът на 2.0 ТФСИ е минимален... Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk Редактирано 27 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 26 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 Ще се радвам и на други мнения, надявам се да стане една хубава дискусия Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 26 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 Хора, целта ми не е да направя война 2.0 ТФСИ VS 3.0TDI, бих пробвал бензина, поради факта, че ми хареса как звучи и как върви освен това доколкото разбирам е по-лек за поддръжка, като изключим 4-5 К за ремонта на буталата което усложнява нещата, точно поради този факт питах дали въобще е вариант да се долива масло и да се кара така или това са само митове, не съм се качвал в 3.0 ТДИ може би и той ще ме спечели НО, многото скъпи агрегати и въобще 6така ме карат малко да се плаша..... Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 26 Август 2018 Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 (Редактирано) Взимаш колата, правиш ремонта, и си караш практически нов мотор. Кво по-хубаво от това. Мерак с пари се гаси. Една подробност при карането с харчеща масло кола е, че когато стане огромен разхода на масло... има вероятност да хвърлиш мотора, а не да правиш ремонт. Редактирано 26 Август 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 26 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 Взимаш колата, правиш ремонта, и си караш практически нов мотор. Кво по-хубаво от това. Мерак с пари се гаси. Една подробност при карането с харчеща масло кола е, че когато стане огромен разхода на масло... има вероятност да хвърлиш мотора, а не да правиш ремонт. Това може и да е така, но въпросната кола не струва 4-5 К, че да можеш свободно да налееш още 2 пъти толкова за ремонт, поне за мен 20к са си доста и ми се иска да не започвам директно с още 4 за ремонт, благодаря за коментарите, поне си отговорих на въпроса, или ремонтирана, или не си заалужава! Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 7 hours ago, skertin said: вариант да се долива масло и да се кара така Фактите: Границата (според Ауди) след която колата официално се признава за проблемна е 0.5л на 1000 с ОЕМ-ско масло. Съвременните бензини работят на висока температура и масло може да изчезва И през картерна вентилация, турбина. Т.е. масло, склонно да се изпарява (като ОЕМското), ще дава разход, дори и при чисто нов мотор. Ако колата се кара със запекли маслени сегменти се рискува повреда по блока - надиране, елипси. Това се решава само с ремонтни бутала. Независимо дали харчи масло, моторът подлежи на проверка за верига и обтегач. До 2011-та година се монтира обтегач с лош дизайн, заради който може да прескочи верига. Лонглайф маслата имат лоши смазочни свойства и това износва И веригата. Последната ревизия на буталата е отпреди 2-3 години. Т.е. и при направен гаранционен ремонт, колата пак не е с последните бутала.....а за капак вероятността гаранционно просто да са сменени едни бутала е огромна, т.е. има голяма вероятност главата да си е останала с нагар по клапани, веригата и обтегача, водна помпа, PCV клапан и други важни възли (които влизат в 4-те к за ремонт) да не са сменени. Аз не мисля, че ламбда сондата (която е основен датчик на ФСИ моторите) след голям разхода на масло е в кондиция....но не съм чул някой да я е сменил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 (Редактирано) Ще помисля, може и да поогледам 2.0 ТДИ с мултитроника, защото доколкото разбирам в Б8 тази скоростна кутия е подобрена и съответно по-надеждна. Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk Редактирано 27 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Е, тука вече ще гризнеш яко дръвцето. 2.0тди на предно с мулти е по-зле от 2.0тфси и това да го направиш. Поне според качеството на бараките дето се вкарват в БГ. Няма вариант да избера преднячка с мулти пред масларник с куатро. Мултито не случайно вече не се вгражда. Добре е , ако колата е под 200 000 и гледана, иначе шанса за скъп ремонт е голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 (Редактирано) Хм, ами то като гледам не ми останаха много варианти, 3 ТДИ е скъпо за поддръжка с доста скъпи агрегати, 2 ТФСИ харчи масло на поразия и за да се ремонтира пак фантастични суми, 2 ТДИ с мултитроник и то не е удачно явно. Изхлежда, че в случая трябва да избирам не по-доброто, а най-малкото зло, но все още не мога да изчистя за себе си кое всъщност е най-малкото зло... Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk Редактирано 27 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Инаш и вариант за 2,0 TDI - куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 да.но е само ръчка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 да.но е само ръчка 2.0 ръчка има ли някакви силно изразени проблеми, въобще удачен вариант ли е? Вярно е че ми се иска автомат след 12 год активно ръчкане, но в крайна сметка, ако се налага ще го преглътна! Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Нямам никаква идея. Аз лично повече ръчка не искам да видя. Имам Типтроник 5ст Имам С-троник Имах ЗФ 6ск в 3.0тди. Имам и ръчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Също така виждам вариант с 2.0 ТДИ 170 к.с., някой знае ли нещо повече за него, познат ми беше казал,че те са с дюзи на Сименс, които създавали проблеми, това така ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 (Редактирано) При фейслифта на Б8 я има комбинацията на 2-ка дизел,автомат и куатро,но май са само с този 170 коня Редактирано 27 Август 2018 от motoboys Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Фейсът ми идва малко скъпичък, а и ако трябва да съм честен онзи ден като гледах бензиновата точно до нея имаше фейс лифт, че и А6 фейслифт, ми както и да го гледам пре фейса на Б8 ми харесва няй-много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Липсата на адекватен бюджет не е предпоставка за приятно изживяване после. Ако имам 20к и не ми се вадят суми за ремонти на твое място бих купил гараж, поне да имат минимална доходност. Или ги инвестирай и се поглези с нещо от магазина след време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Моите пет стинки по темата. Ако мислиш колата да я караш3-4 години ,си заслужава да вземеш 2.0 TFSI и да го ремонтираш, но както ти казаха, пълен ребилд на мотора, а не половинчат. Иначе 2.0 TDI с ръчка ти е по-евтиният вариант, а ако намериш и куатро най-добре. Според мен това ти е най-разумния избор, ако можеш да преглътнеш ръчката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 ето едно с 170 кс https://www.cars.bg/offer/c1817417 , някой дали може да ми каже нещо повече за този двигател и за конкретният автомобил на пръв поглед поне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 (Редактирано) Малко като ги видя тия опити за циганизация с разни ABT,MTM,S-Line емблемки по нелепи места, ми се драйфа. Но да кажем, че това не влияе на състоянието на колата. Несериозно ми се струва да има такава обява, в която цената е 20 хил. лв, в която да няма нито една адекватна снимка на интериора. Редактирано 27 Август 2018 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Ауууууууу.........каква бясна циганизация с хубавата кола. Иначе за мотора нищо лошо не съм чул в тази му версия. Има Драйв селект, което е супер. Готини накрайници и С-лайн дифузьор мисля. Жалко, че няма коментари за опция под тия обяви в сайтовете, да стане сеч с тоя МТМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 ей това също на външен вид ми изглежда не лошо, но само като видя коментар от сорта на "Уникат, иска си виждане, автомобил за ценители " и т.н. а и фактът че е в Дупница и ми се драйфа.... https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11502789987900509&slink=80h0ap Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Разликата в тази и онази от първия пост е .......4000лв. Значи си съгласен да дадеш повече пари за дизеларка, върявяща с потенциалните си проблеми, за решаването на които се отделят дори повече от 4000лв, но не си съгласен да дадеш 4-5000 лв за 211 коня реално нов мотор и забравени проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts