Jump to content

Странен проблем с вентилатора


Misho30

Recommended Posts

Здравейте колеги,

имам странен проблем с вентилатора на парното - зимата или като захладнее си работи отлично, усилва се плавно от панела,

но лятото като стане жега - работи 2-3 минути след пускане и после спира или съвсем слабо духа въпреки че е усилен от панела.

Това се случва със или без пуснат климатик(той си работи и духа лед когато работи вентилатора).

Най-странното е че се прибирам в гаража на хладно гася колата и после на контакт пак го пускам и сработва.

Вече втори реостат(таралеж) сменям и положението е същото, за жалост няма как да знам реостатите втора ръка дали не са като моя, може би дефектни.

А дали е възможно панела на климатроника да прави мизерията, въпреки че всички копчета и дисплеи си му работят?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо изключваш самия вентилатор?Поне не си го споменал като вариант. Моя след смяна на четки отново не работеше добре и след подмяната му всичко е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го още като я взех, понеже моя си беше отишъл. Сложих от фаетон, който е същия, но не намирам логика само като е жега да не работи, а на по-хладно да си върти на макс.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тия вентилатори, не знам защо, но по-често им се изкопават колекторите и самата подмяна на четки, сама по себе си, не решава проблема. Т.е. в най-добрия случай, това е временно решение, ако колекторът е изкопан. Иначе цената на нов е умопомрачителна, цена клиент беше около  700 лева.:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вентилатора се оказа колеги, прави бяхте ;) Явно си сдухват често, сега взех един уж по-запазен да видим колко ще изкара.

Поздрави!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте,колеги.Да не пускам друга тема,но и аз имам проблем с парното.Само че при мен НЕ СПИРА ДА ВЪРТИ МОТОРЧЕТО!!!!Дори с изваден ключ,заллючена кола и пак си върти.Подчертавам че колата НЯМА ШИБЕДАХ!Пробвах да вадя всички бушони един по един и никаква разлика-върти си на някаква средна скорост.Забелязах че ако докато колата работи го усиля до край от копчето и го намаля до край спира за известно време и пак почва.Пробвах с откачане на акумулатора-нищо.Диагностика не съм правил.Може ли да е от реостата(таралежа) проблема и къде да го търся-отпред ли да разглобявам или вътре някъде зад жабката?Или да търся проблема в управлението на климатроника което видимо си работи перфектно??Блаходаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Оправих го да.Проблема беше реостата(таралежа) на парното.Намира се в кутията при моторчето на парното.Бяха запушени дренажните отвори и се беше удавил :) сложих 2 ръка за 20 лв и заспа.Отпуших и дренажите и направих дупки в корпуса на моторчето за да се оттича при евентуално ново наводнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...