Toshe1998 Публикувано 1 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2018 Здравейте колеги имам ауди а6 2003 2.5 тди 180 куатро типтроник карах си го около месец и вървеше добре обаче по време на каране изхвърли маслото на скоростната кутия какви може да са причините и дали ако сложа масло и се смени филтера ще върви ли кутията пак както трябва?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2018 Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 1 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2018 Вероятно помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 работата отива към 2000 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lizzard Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 На 1.09.2018 г. at 22:20, SVarbanov написа: Вероятно помпа ...и хидротрансформатор . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshe1998 Публикувано 5 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 (Редактирано) Горе долу цена? За ремонта Редактирано 5 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 450 e рециклажа във Варна. Оттам имаш сваляне/качване/работа и вероятно помпа която е към 350лв. Като сметнеш и 2 пъти масло ако искаш гаранция... И лошото е че ако отвориш и видиш изтъркан пакет или нещо такова няма как да не го оправиш. Като удариш чертата закърпването без гаранция ще е 1200-1300лв, а свестен ремонт 2000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 (Редактирано) Предполагам и пакетите са доста надрани от стружките, ако не и запалени тъй като са работили на сухо. Причината за да изтече маслото обикновено е: пипнал на желязо локъп. И отнтам се отделят стружки, те влизат навсякъде пакети, маслото завира от триенето желязо в желязо, помпата заминава, хвърля уплътнението на оста и изтича маслото. Та сега хидротрансформатор(ХДП), помпа, преглед на пакетите, чистене и миене на всичко, ново масло, филтър и гарнитура, разглобяване и сглобяване, сваляне и качване, и много молитви да работи после поне както преди. И дано няма нещо посиняло вътре... Щото ако се спести от нещо...после почват едни удари при смяна на предавки...от заминалите пакети. Доста хора не правят ремонт, слагат други скорости, кръстят се и квото сабя покаже, щото може да са придобили същия отпадък....втори път. Редактирано 5 Септември 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Ако локъпа стигне метала няма ли да приплъзва повече от позволеното? А ако това се случи би трябвало записаната грешка да го деактивира след няколко неуспешни зацепвания. А може и разбира се да си зацепва с цената на малко стружки, някой с опит трябва да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Зацепва на желязо и прави стружки. Разбира се, че пробуксува, обаче това не го го вкарва в авариен режим, Защото дори с феродо по него е предвидено да пробуксува докато зацепи. И това неминуемо го износва. Обаче няма сензор за износване. Тъпия немец не е сметнал за нужно... да вкара като грешка температурата на маслото(въпреки, че има сензор, който я мери) и пробуксуването(щото така с пробуксуване включва)... От там всичко е на салата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Има грешка за зацепването обаче, записва се при 2-3 поредни случая с над 200об отклонение. И когато се появи тая грешка нормалното нещо е съотвения модул, който записва грешка да не функционира. При случая с избито уплътнение на вала когато локъпа не може да зацепи заради липсата на налягане грешката се появява още на първото извънградско с над 70. Проблема по-скоро е че вероятно в начален стадий ще направи стружките преди да започне да приплъзва достатъчно, че да запише грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 Точно....успява да зацепи докато прави стружки (дали с малка скорост, дали с малка разлика в оборотите, дали с малко отклонение във времето на зацепване) Всенпакнтам на вала има 180кс нотделянвто на стружки е много бързо. От там идва целия по-нататашен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lizzard Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 (Редактирано) Хубаво е да се провери и т.н. мозък на кутията – за стружки, запушвания на магистралите, и дали всички клапани работят. p.s. Относно цената на ремонта, на мен ми струва около 2300 лв., тази пролет! Редактирано 5 Септември 2018 от lizzard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 Какво включват тия пари? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshe1998 Публикувано 6 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 Ами ако сменя скоростната кутия ще се оправи ли и дали кутиите на а6 180 quattro са едни и същи независимо от годината Имам предвид от 2000 до 2003 година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 (Редактирано) Гледа се трибуквения код на кутията. Защото кутията си върви с нейния компютър(под краката на пасажера) и карантия пък тоя компютър комуникира с двигателя и таблото. Има шанс да стане и кутия с друг код ама е малък защото има разлики в комуникацията по моделни години. Редактирано 6 Септември 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshe1998 Публикувано 6 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 (Редактирано) Значи стига да съвпада кода ще стане така ли? Редактирано 7 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 (Редактирано) Да, ако съвпада със сигурност. Ако е с друг код трябва да се гледа годината и с комплект с компютър. Там вече без проба не се наемам да гарантирам дали ще сработи, ,ащото има кутии работещи с компютър от кутия съссъвсем друг код и такива , които не сработват с друг код. Редактирано 6 Септември 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshe1998 Публикувано 6 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 (Редактирано) А къде мога да намеря този код да видя кскъв е къде се намира Редактирано 7 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 Табелката на скоростите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 Отзад на лепенката на резерната гума също го пише кода на скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lizzard Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 На 6.09.2018 г. at 9:43, DLS написа: Какво включват тия пари? Извинявам се за късното включване - рециклиране на хидротрансформатор, нова помпа, нов пакет дискове на трета скорост. Диагностика на мозъка във ВМЕИ - Варна, с последвало почистване на магистралите, смяна на два клапана, нови гарнитури, всички гумени елементи вътре. Нови гарнитури на кутията и семеринги. Почистване на датчика за предавка, смазване на жилото. Ново масло и филтър на кутията, Смяна на маслата в раздатката, и двата диференциала. И труд, разбира се! Едно уточнение - частите и маслата НЕ са ОЕМ, и са заплащани по доставни цени! За труда също имам някаква отстъпка, но не знам каква е. Предполагам, нещо символично. Доколкото разбрах, нормалната цена на такъв ремонт като моя прехвърля 3000 лева, но не е задължително на колегата, пуснал темата, да се налага правенето на всичко това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 И, всичко това, заради едно парче изтрито феродо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 Звучи добре както се прави за тия пари, единствено се чудя дали не си заслужава сменя на феродото и на първа примерно. А в някои сервизи разни хора твърдят, че не сменяли всичко уплътнения за да спестят от цена. Повечето правили 5 степенни във Варна са доволни казано като краен резултат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване