Vachkov Posted September 3, 2018 Report Share Posted September 3, 2018 Здравейте , мисля че имам проблем с маслената помпа .Да попитам , един ремонт (смяна на помпата) , като чисто за труд , приблизително колко излиза (ясно ми е че в различните сервизи цените са различни но приблизително) , трябва ли да се вади двигателя и ли се достига и през картера и ако може да ми даде линк или да ми препоръчате каде да питам за цена на такава помпа (оригинална ) тъй като е много зор намирането и пък знам че ако се сменя трябва задължително да е оригинал. Двигателя е 3ка тди , БМК , на около 400к км реални ;). Мерси предварително ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mili 75 Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 (edited) Аз оригинални части пазарувам през Ауто+ или пък Порше директно. Тука от форума има едни колега Райно, той продава оригинални части с отстъпка. Това са му координатите: Оригинални Audi/VW/Skoda/Seat части с отстъпка между 18 и 38 % от цената в Порше БГ. тел : 0899670033, 0894461090 .Email: Raino.vakavliev@gmail.comWEB: www.vagparts.bg Detailing Bulgaria - професионална авто козметика и детайлинг компоненти. Edited September 4, 2018 by mili 75 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted September 7, 2018 Report Share Posted September 7, 2018 помпата е отзад и пада средния картер Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vachkov Posted November 21, 2018 Author Report Share Posted November 21, 2018 Забравил съм да пиша , помпата е сменена(взех оригинал за 550 лв...) , от нея беше проблема , помпата се сменя супер лесно , само долния картер пада и можеш да я развиеш , бях при майстора докато я прави и гледах , хвана ме малко яд , че не си го направих сам но се наложи да поизправи и картера че е удрян , така че не съжалявам изобщо пък и малко пари ми взе . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audi V6 Posted November 21, 2018 Report Share Posted November 21, 2018 А какъв беше проблема? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vachkov Posted November 24, 2018 Author Report Share Posted November 24, 2018 Удряна е , смукателя на помпата има като фи (като втулка в началото ) и тая така да се нарече втулка беше набита навътре и ограничава дебита на маслото , изглежда на ниски обороти няма ядове , ама на високи не и достига ... Майстора ми изправя картера , понеже новата помпа не се побра , мислех да сменя с нов ама не намерих .... и след изправянето нямаше проблеми и несъм и търсил усилено !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audi V6 Posted November 25, 2018 Report Share Posted November 25, 2018 Благодаря за инфото, моята моторетка е на същите километри и се ослушвам за потенциални проблеми. Може би ще я сменя профилактично, да съм спокоен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todortorkov Posted April 27, 2022 Report Share Posted April 27, 2022 Преди 2000 километра счупих турбото. Направиха го, сега е проблем маслената помпа, та въпроса ми е възможно ли е да е зареди маслената помпа? Да знам дали да не сменя майстора, щото ако не открива проблемите, колата ще изпрегне няколко пъти по бързо. Ауди А6 2006 година на 300к. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted April 27, 2022 Report Share Posted April 27, 2022 Възможно е… ама така няма кой да познае дали е от помпата или просто на турбото му е дошло времето. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todortorkov Posted April 27, 2022 Report Share Posted April 27, 2022 (edited) Ами преди 2000 километра го счупих на две, направиха го, започна да издава продължителен звук. Казах на майстора, закарах му колата да погледне и ми вика, карай няма проблем. Edited April 27, 2022 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
mili 75 Posted April 27, 2022 Report Share Posted April 27, 2022 И какво й е на помпата сега? Какъв е проблемът? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todortorkov Posted May 15, 2022 Report Share Posted May 15, 2022 Казаха ми датчици, помпа, а ако не са ги сменили как да позная. В началото след втория ремонт на турбото имаше малко по различно работене на двигателя. И пушеше предимно на 5-та и на 6-та скорост. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STORM86 Posted January 14 Report Share Posted January 14 Здравейте колеги... Пред мен изникна един много сериозен казус с мотор 2.7 180 коня... След като прескочи няколко зъба едната верига счупи клапани и повдигачи...... От там майсторът ме посъветва да си търся друг мотор защото ремонта на този ще излезе скъп а в същото време се оказа и много износен..... Намерих същия мотор bpp след като го взех му сменихме вериги и го монтирахме отново на колата.... Когато го запалихме се оказа че индикацията за налягане на масло свети сменихме датчика от моя мотор и тя не угасна след което свалихме картера за да видим цедката на маслената помпа и се оказа че е чиста.... А когато прецедихме маслото в него имаше много фини жълтеникави стружки което според майстора се оказва че е от лагери...... Досега ремонта излезе няколко хиляди не знам след смяната на лагерите дали всичко ще е окей И какво друго може да излезе за смяна..... Та сега съм пред голяма дилема какво да правя.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted January 14 Report Share Posted January 14 Сваляш лагерите , замерваш вала , сменяш помпата , или или. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now