Vachkov Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 Здравейте , мисля че имам проблем с маслената помпа .Да попитам , един ремонт (смяна на помпата) , като чисто за труд , приблизително колко излиза (ясно ми е че в различните сервизи цените са различни но приблизително) , трябва ли да се вади двигателя и ли се достига и през картера и ако може да ми даде линк или да ми препоръчате каде да питам за цена на такава помпа (оригинална ) тъй като е много зор намирането и пък знам че ако се сменя трябва задължително да е оригинал. Двигателя е 3ка тди , БМК , на около 400к км реални ;). Мерси предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 (Редактирано) Аз оригинални части пазарувам през Ауто+ или пък Порше директно. Тука от форума има едни колега Райно, той продава оригинални части с отстъпка. Това са му координатите: Оригинални Audi/VW/Skoda/Seat части с отстъпка между 18 и 38 % от цената в Порше БГ. тел : 0899670033, 0894461090 .Email: Raino.vakavliev@gmail.comWEB: www.vagparts.bg Detailing Bulgaria - професионална авто козметика и детайлинг компоненти. Редактирано 4 Септември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2018 помпата е отзад и пада средния картер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vachkov Публикувано 21 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 Забравил съм да пиша , помпата е сменена(взех оригинал за 550 лв...) , от нея беше проблема , помпата се сменя супер лесно , само долния картер пада и можеш да я развиеш , бях при майстора докато я прави и гледах , хвана ме малко яд , че не си го направих сам но се наложи да поизправи и картера че е удрян , така че не съжалявам изобщо пък и малко пари ми взе . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 А какъв беше проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vachkov Публикувано 24 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2018 Удряна е , смукателя на помпата има като фи (като втулка в началото ) и тая така да се нарече втулка беше набита навътре и ограничава дебита на маслото , изглежда на ниски обороти няма ядове , ама на високи не и достига ... Майстора ми изправя картера , понеже новата помпа не се побра , мислех да сменя с нов ама не намерих .... и след изправянето нямаше проблеми и несъм и търсил усилено !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 25 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2018 Благодаря за инфото, моята моторетка е на същите километри и се ослушвам за потенциални проблеми. Може би ще я сменя профилактично, да съм спокоен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todortorkov Публикувано 27 Април 2022 Доклад Share Публикувано 27 Април 2022 Преди 2000 километра счупих турбото. Направиха го, сега е проблем маслената помпа, та въпроса ми е възможно ли е да е зареди маслената помпа? Да знам дали да не сменя майстора, щото ако не открива проблемите, колата ще изпрегне няколко пъти по бързо. Ауди А6 2006 година на 300к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Април 2022 Доклад Share Публикувано 27 Април 2022 Възможно е… ама така няма кой да познае дали е от помпата или просто на турбото му е дошло времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todortorkov Публикувано 27 Април 2022 Доклад Share Публикувано 27 Април 2022 (Редактирано) Ами преди 2000 километра го счупих на две, направиха го, започна да издава продължителен звук. Казах на майстора, закарах му колата да погледне и ми вика, карай няма проблем. Редактирано 27 Април 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Април 2022 Доклад Share Публикувано 27 Април 2022 И какво й е на помпата сега? Какъв е проблемът? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todortorkov Публикувано 15 Май 2022 Доклад Share Публикувано 15 Май 2022 Казаха ми датчици, помпа, а ако не са ги сменили как да позная. В началото след втория ремонт на турбото имаше малко по различно работене на двигателя. И пушеше предимно на 5-та и на 6-та скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване