Jump to content

Проблем въздушно окачване


A.Milchov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От скоро съм собственик на Q7 3.0 Sline, след смяна на рейка, стартер, акумолатор дойде време и за компресора на окачването.

Закупих ремонтен комплек(цилиндър и семеринг) и ново реле монтирах и всичко заработи перфектно когото тествах колата за повдигане от dainamic към lift, след достигане на най-горно положение останалите функции от lift към dainamic станаха неактивни.

Моля за мнение и съвет какво къде може да се е объркало. 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само VCDS ще помогне като начало.

Вероятно е записала грешка, макар че не съм сигурен, че само от демонтаж/монтаж на компресора ще запише грешка.

Влизай в 34-ти канал и гледай какво става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, днес обаче като я подкарах колата всичко си работи перфектно, но свети зелена лапам на таблото кола със стрелка на долу, това какво иска да ми каже , че пак ли има някакъв проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зелената като свети не е проблем. Когато светят/мигат заедно двете - жълта и зелена тогава има грижа.

В момента мисля означаваше, че има разлика в зададеното ниво (например дайнамик, т.е. ниско) и реалната

височина. Но би следвало, като поработи малко компресора след запалване да изгасне. 

За всеки случай, ако имаш ваг-ком направи една проверка за грешки. Не пречи.

Може да видиш и как надува компресора, с колко бара. Тъкмо да се види ефекта

от ремонта :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-малко от 12 бара не е добре. До към 16 може да вдигне, като я качва.

Гледай му и температурата. Мисля бяха на 5-ти, 6-ти канал. Разгледай ги от 1-вия канал.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ще ги проверя стойностите, но явно има пак проблем защото след монтажа на компресора и релето колата се вдигна от дайнамик до лифт след това от лифт до автоматик и отново не иска да се вдига към лифт или към офроад а зелената лампа не спира да свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо виж дали има грешки. 

Може да Й направиш и една калибрация. Процедурата е лесна, но я правИ само ако нямаш записани грешки и най-вече ако компресора вдига налягане поне 12 бара.Защото първото нещо, което се случва при тази процедура е да си изтрие запомнените стойности, след това да свали колата до ниско ниво, след това до нормално и чак тогава започва меренето с ролетката и въвеждането на новите стойности. Ако компресора не вдига достатъчно налягане, след като изтрие стойностите на всяко колело(височината) и после я спусне до долу, компресора може да не може да я вдигне достатъчно бързо до нормално ниво....и си до там. Например на 8 бара налягане, компресора няма да може да я вдигне достатъчно бързо и компа остава без стойности за височината на всяко колело и колата седи спусната ниско.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след цял ден шофиране и тестване на вдигане и сваляне няма никакви забележки нищо не свети всичко привидно работи. Но все пак ще я закача да видя има ли някакви натрупани грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Когато оставям в гаража за по-вече от седмица Q7  4.2 TDI,2008 г. ,започнах да  заключвам въздушното окачване като активирам - JACKING mode-on!Първо-това би ли  било съхранило ''възглавниците" и ако не как е препоръчително да се оставя колата при по-дълъг престой 1-2 месеца например?Скоро след като започнах да я заключвам по този начин ми светна жълтата лампа,като не помня точно колко време се задържа(няколко минути,може би) и угасна!При теста за грешки отчете такава!Колата се вдига и пуска нормално с нормално налягане на компресора,но забелязах,че  температурата скачаше много бързо от 20-30 градуса на 150 и нагоре,като после пак се нормализира бързо!Може ли да се каже апропо,дали е датчик и имал ли е някой подобен сценарии??!

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато я спреш на място и заключиш си слиза автоматично малко надолу за да намали налягането във възглавниците. Няма нужда да я заключваш, това се ползва при вдигане на крик/подемник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.09.2018 г. at 22:52, A.Milchov написа:

Здравейте колеги,

От скоро съм собственик на Q7 3.0 Sline, след смяна на рейка, стартер, акумолатор дойде време и за компресора на окачването.

Закупих ремонтен комплек(цилиндър и семеринг) и ново реле монтирах и всичко заработи перфектно когото тествах колата за повдигане от dainamic към lift, след достигане на най-горно положение останалите функции от lift към dainamic станаха неактивни.

Моля за мнение и съвет какво къде може да се е объркало. 

Благодаря предварително.

Честита покупка със здраве да си я караш! По въпроса когато вдигаш или смъкваш колата и отвориш врата в ММИ ти показва активно само позицията която си избрал за ниво,всички други остават неактивни докато не затвориш вратата. Колкото до зелената лампа на таблото,това е когато зададената височина примерно Dynamic или Comfort или което и да е ниво колата е малко по висока от зададеното положение започва автоматично да изпуска / балансира/ налягането във възглавниците докато достигне нормата , Светне ли обаче Жълтавата лампа не е добре работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здр приятели имам проблеми и аз със Въздушното окачване колата не може да вдигне на Лифт модул като натисна лифт вдига доста задницата на колата и предницата спира на офроад модул сменил съм компресор нов на Wabco  вентили съм сменил 4  и едно кантарче съм сменил прдно дясно обаче са го сложили  така се клати и малко като го дръпнеш излиза от носача може ли да е заради това как би трябвало да е  кантарчето  ще можи ли да ми помогнете ?   Колата вози много твърдо не спуска на земята като я оставям свети ми жултата лампичка като мина например от някаква дупка почва да свети  или като натисна лифт не можи да изкачва и почва да мига

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих диагностика преди малко бях пак и няма грешки  не показва грешки обаче не  не се изкачва на Лифт мофул задницата се вдига много на горе а предницата до Офроад модул и после изпуска задницата  до Офроад 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробва ли да калибрираш,огледайте добре нивоматите да не е да има механичен проблем по тях въпреки че ще ти набие грешка и тогава 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви намериха грешката ,  Беше копютъра  за системата  на сваляне и вдигане  нещо се е забъркало и го оправиха сега се вдига но пак ми светна лампичката жълтата 2 пъти като минавам от Дупки 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...