Jump to content

Моля за информация за 8p


Recommended Posts

Добър ден, пичове.Нов съм тук и желая да стана собственик на ауди a3 8p ,харесах си това https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11536678419962725&slink=873v8v

Четох доста теми и помолих дилъра да намери серийния номер и да ми каже коя буква е изписана - B.До колкото разбрах проблемните са само A и много рядко B.Утре мисля да отида на оглед,като по-опитни ще ме насочите ли какво да гледам,а и също така уж започват да правят двигатели с B серия от 2005та, а тази е 2004-та ???

Благодаря за отделеното време!
(Сигурно има много други теми,като моята извинявам се ако се повтарям)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнително ниска, аз залагам на съединител или спукана глава. Километрите няма да ги коментирам, няма как да е на тези километри на тези години. Моята е 2003 и съм й навъртял 160 000 от както съм я купил преди 5 години. И сега е на 360 000 на табло. Реална цена на А3 8P, която е в добро състояние под 7 000 лв. няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държиш ли да е 2.0, или си се насочил към този мотор, поради по-ниската цена? Повечето теми за проблеми във форума, са именно от мотори 2.0, не знам дали се дължи на по-голямата разпространеност или по-калпавия мотор. А за огледа, аз наскоро взех моята 8p, след оглед на известен брой коли, мога да кажа, че в обявите всички са перфектни, на място, или съединителя не е като хората, или хвърля масло от щеката като отвориш, или има удари и тн. Гледай внимателно!

п.с, колегите с 2.0, не хейтвайте

Редактирано от tisho9620
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с хвърлянето на масло от щеката е много стар пиниз, който обаче не е критерий в случая. Когато продавах моята А3 1.9tdi един от потенциалните купувачи, който дойде да гледа колата извади щеката, видя пръски масло и каза че мотора бил "издухан". След като го чух това, закарах колата в 3 сервиза нямащи общо помежду си и от 3-те ми казаха, че това е нормално за помпа-дюза. Било нещо свързано с картерната вентилация, която била по-различна от на по-старите дизели. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, аз съм от хората които като не разбират, питат. Отидох в сервиз и се консултирах какво да гледам при покупка. Като огледах една а3ка, докато колата работеше и извадих щеката, буквално пръскаше масло, като усилваше струята и ме пръсна по лицето. Няма как това да е нормално, определено бих го определил като "издухал мотор". Но нали, след един основен ремонт всичко се оправя? :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтино да си купиш А3 8Р 2.0 TDI PD 2003-2004 година, доста скъпо за поддръжка след това. Съединител с маховик, глава, евентуално дюза,зацапана геометрия на турбото, ЕГР, клапа меко гасене, може да е духнала гарнитура, ЕГР-охладител, на БКД свещите подгревните се сменят трудно, и има шанс някоя да не се отвърти, лагер главина на колелата. Някое от тези неща, ще ти се случи със сигурност в горната кола от линка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята уж прост бензин 1.6. След това се почна-амове,главини,дискове,тампони окачване , тампони скоростна, тампони двигател. Та все скъпички ремонти. Да не говорим ако се реши да се слагат и качествени или оригинални консумативи. И количката излиза златна накрая. Това говорим ако решим да си я подържаме като хората, а не да пали и да върви само.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря ви за отзивите... разрових се още малко и харесах това   https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11534256339209068&slink=883e7q

Естествено се разрових из форума,за допълнителна информация и уж двигателя трябва да не е от рисковите,но се чудя дали ще ми позволят да я закарам в сервиз да я прегледат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

https://oglednakola.com/cena-za-sadeystvie-predi-pokupka-na-kola/ Видях наскоро тези хора препоръчани от друг потребил във форума, помисли да се възползваш от услугите им, или на други като тях. А, ако продавача не се съгласява да я закараш в сервиз, значи нещо не е наред и търсиш друга, коли бол! Както се вижда е даже и с транзитни, не би трябвало да има проблем, още повече, че повечето автокъщи могат да ти издават техни "транзитни номера" които се ползват за няколко часа или до някакви км мисля, че бяха.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш най-евтините  и ако мислиш,че само с едно обслужване ще се разминеш :hilezh:Приготви си още поне 3к да  съживиш този варел!

 

 

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако цената на колата е 5 бонки поне 2500 трябва да имаш за обслужване 50% от стойността.

Това важи ако искаш да си караш и пееш ако искаш да караш и трепериш, сменяш масло ремъци ролки и си ти пича с бракмата ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...