Jump to content

valkov_p

Recommended Posts

Карам Audi A4 1997 B5. От около година забелязвам как гасне на празен ход.

Добре ускорява. Извънградско няма проблеми, докато не се наложи да изчакам на някой разклон.

Налага ми се да карам като ученичка из града, защото ако мина през някоя дупка и спра на светофар, може да изгасне.

По разни сервизи ми сменяха мобилайзера и нещо по ключа, но проблемът остана.

Реших да махна кората над въздушния филтър. Отдолу има 2 джаджи, които не знам какви са, но при почукване с отверка по някоя от тях, машината почва да прекъсва по същия начин и често гасне.

Гледах теми из форума и насам натам из нета.

Голямата джаджа прилича на MAF сензор. Дано не греша. Червената стелка на снимката.

Малката джаджа изобщо не знам какво трябва да представлява. Жълтата стрелка на снимката.

Знаете ли какви са тези неща за да ги търся нови или употребявани?

Благодаря предварително.

 

IMG_20180907_164246.jpg

IMG_20180907_164305.jpg

IMG_20180907_164254.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дебитомера си се ориентирал. Другото е клапан за бензиновите пари. Трябва да го чуваш да цъка. Ако не го чуваш значи се е прецакал. Закачи я на една диагностика тая кола.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Благодаря.

Ходих на диагностига. Дебитомерът показа много високи стойности. Едва ли не, че минава прекалено много въздух. Отворих го. Вътре са 2 много тънки джиджавки. Може би термистори. Не съм сигурен.

Пробвах се да ги почистя внимателно с една четчица за рисуване. Нямаше подобрение.

Принципно термисторите и позисторите са полупроводникови елементи, и с времето се скапват.

Очевидно трябва да сменя дебитомера.

Но, имам питане за този клапан за бензиновите пари.

Когато съм на празен ход, някой път цъка синхонно с двигателя ~4 пъти в секунда, друг път цъка от време на време, а някой път изобщо не цъка.

И последно забелязах че понякога резервоарът се вакуумира и започва да съска през капачката.

Отворя ли я, двигателят изгасва.

Така ли трябва да цъка при празен ход? -> около 4 пъти в секунда.

Редактирано от valkov_p
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало му напръскай буксата с контактен шпрей, понякога помага, ако не, клапана е за смяна.Не е лошо да си погледнеш и дросела в какво състояние е.Не си писал обаче за кой мотор става дума.

Редактирано от skype68
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...