Jump to content

Рециклиране на фарове


ivo.petkov

Recommended Posts

  • Отговори 89
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам такъв рефлектор в момента от кола на 13 хиляди мили, около 20к км. Колата е била и с дневни светлини, така че аз го приемам за нов. Мога да пусна снимка по-късно на такъв рефлектор сниман до същия, но рециклиран и пълен хром. Разликата е много сериозна. Да не говорим като изгори за какни разлики иде реч

20180920_105622_20180930110740672_20180930110944729.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами май вероятно за да се отреже снопа светлина ... ако е абсолютно огледален както на халогените  най вероятно ще си нещо между къси дълги заедно на къси ... за дълги ок. Да не са завиващи моя грешка :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички други фарове и производители са им лъскави рефлекторите. След 2012 година и на Хелла пак стават лъскави. Ето и обещаната снимка. Рефлектор на няма и 20 000км до рециклиран. Просто са си обречени тия фарове.

 

 

37B6651A-CD0C-4199-8413-03E7EF60AA34.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

днес и аз се хванах в слънчевия ден.

Свалих бронята и двата фара.

Избърсах лупите и стъклото отвътре.

Облепих си кабелите, че на единия фар имаше напукани.

Смених си DRL с led на Osram и сложих и osram съпротивления.

4 часа и малко ми отне. Светят видимо по-силно фаровете. 

Най-големият ми проблем беше със запалките на ксеноните - ще полудея. Свалям ги, веднага ги закопчавам - без проблем. Свалям лупите, бърша, бленди и като искам да сложа запалката обратно - няма влизане!!!

На някой да му се е случвало? Запалката е с 4 крачета и не можеше да се натисне до край и завърти или нещо се размества. Полудях :) накрая станаха. Блендите лесно ги сложих, благодарение на клипчето от @ivo.petkov.

Тръгнах с ентусиазъм, по едно време ми дойде в повече, особено с тези федероски запалки. 

Доволен съм, всичко свети перфе, drl led няма и помен от премигване.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запалките  имат заключване затова можеби ти е правила проблем , аз го видях точно преди да изкъртя буксата :) беше нещо заяло  и да има разлика след почистване .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво е това заключване, явно на магия съм ги сложил. И как се маха то? Гледах ги много, но не успях да видя какво ми пречи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като завъртиш крушката в запалката се завърта и самото ѝ заключване - големи ядове брах и аз като си сменях крушките докато не видя как точно е направено въпросното заключване. След това на другия фар запалката я сложих за секунди :) . При мен даже беше малко повечко играчка защото ксеноновите крушки на двата фара ги сменях без да свалям самите фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, свалих запалката, веднага я пробвах дали пасва - стана без проблем. Запомних как е била запалката и без да свалям въобще крушката - 5 минути по-късно - не ставаше...Кое се е разместило? :)

Псувах доста здраво :D

 

П.П. вътре имаше един оранжев ринг, това ли е заключването и на ръка ли трябва да го върна?!?

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за оранжевия ринг става въпрос, връщаш го на ръка, слагаш запалката БЕЗ куплунга и монтираш крушката със запалката. После като сложиш куплунга на запалката самия куплунг при слагането му заключва крушката (завърта оранжевия ринг). Т.е правилното поставяне е монтиране на крушката и запалката и след това включване на куплунга в запалката.

 

При мен грешката беше, че уж за по-лесно бях включил куплунга в запалката, което се оказа в последствие, че води до заключване на запалката (завъртане на ринга) и от това не може да влезе както трябва във фара.

 

Така, че куплунга на запалката се слага едва СЛЕД като са монтирани крушката и самата запалка в лупата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, и при мен това беше грешката - сложих първо черния кабел с куплунга и тогава съм активирал заключването.

Благодаря ти, @VBI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо, аз също си играх доста докато схвана как работи заключването и защо не влиза запалката.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да видя днес на тъмно как ще е, че вчера я карах колата на почти тъмно. Все пак има и психическо самовнушение, че свети повече :) но няма как да не свети с малко повече, защото действително имаше слой по лупите и стъклото отпред, така че се е засилило.

Аз исках и спокойно да си сложа DRL и резисторите, както и да си оправя напуканите кабели, така че трябваше да го направя това упражнение.

Ауди и Хела са гейове, бях чувал, че при свален фар едва ли не имало място и лесно се сменя DRL, пак няма място и едва развих DRL сокета. Явно си трябва специален инструмент, който би трябвало да е кръгъл.

Фарът е супер голям и обемист, но е направен Федерастки!

 

П.П. аз счупих на едната запалка едното краче, това до какво може да доведе, свети си фара нормално? Може да се размества запалката или да пече повече, ако не прави добър контакт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно всички сме го яли това с оранжевия ринг. Някъде го бях описвал в някоя тема това, когато минавах през него, ама може би пост-а е затрупан много назад.

Иначе ефект при мен от почистването само на лупите имаше огромен. Този синкав слой от прах и влага отгоре си блокира доста светлина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След близо 4 години каране с квито бяха фаровете на 12 години оцених всяка стотинка която дадох за рециклирането. Нормални Осрам крушки си сложих (кви точно са не помня, около 90лв парчето бяха) и сега светлината няма нищо общо (още повече като ми ги регулираха правилно :D). Завиването също е доста куул, въпреки че не съм го тествал все още в реални условия да видя колко има файда от него.

 

Нямам скорошни читави снимки с регулирани фарове, но и тези ще дадат идея:

 

IMG-20180514-134811.jpg IMG-20180514-134820.jpg IMG-20180516-001349.jpg IMG-20180516-002433.jpg IMG-20180516-002442-1.jpg IMG-20180516-002704.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост снимките  особено   с телефон с малка бленда не са показателни за реалното светене на  фара.  Аз започвам обаче да се чудя имали вариант ксенона  да  не е моя тип светлина  .  Нещо все не ми стига  като карам , ще видя като ги регулирам прецизно ляво дясно  фаровете    , че малко мръднаха. Сравнявах ги  с старата кола  на  , която късите са два пъти по къси   светлината  е по слаба по интензитет  но с халогената крушка виждам повече :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kainy: къде ти ги регулираха, да ходя и аз :) 

Светят ти, определено, но и снимките прикриват как светят в действителност.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа преди това и с телефона нямаше да изглежда че светят изобщо :D

 

Светльо ми ги нагласи оня ден, точно като щях да го питам да го направи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...