Jump to content

Рециклиране на фарове


ivo.petkov

Recommended Posts

ще ходя скоро за масло, ще го изтормозя и за това :) чакаме темата за модовете ;)

П.П. и аз съм с някакви ксенон крушки Осрам, но седят по-бели, не синеят, трябва да ги видя какви са точно

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@kainy, Ивчо, фаровете ти изглеждат 'регулирани' доста нагоре! Сигурен ли си, че не заслепяваш останалите?

На 3тата снимка ако не си на дълги съм убеден, че не трябва да са така. На последната снимка, на човечеца пред теб хич не му лесно

Редактирано от lmbr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предишният собственик е сложил osram xenarc за оригинално вграждане, няма и помен от леко синьо, на 4200 келвина са

https://www.osram.com/am/ecat/XENARC ORIGINAL-Xenon headlight lamps-Cars-Automotive Lighting/com/en/GPS01_1056953/PP_EUROPE_Europe_eCat/ZMP_4055062/

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз сложих Osram Xenarc,че с по високата цветна температура синеещите не са ми по вкуса.А и съм забелязал че колкото повече синеят при дъжд и мокър асфалт нищо не се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, с тази тема и аз се навих да разглобя фаровете на колата, но стигнах до сваляне на лупите и до там ... :hilezh::steinigung:

 

Фаровете са адаптивни (завиващи). От коментарите разбрах, че могат да се свалят без да се отлепва стъклото.

 Ето снимка:

open?id=1aTT_VK-zBdGoEg3Ab703G3aXtGkrwt4

 

Огледах няколко пъти механизма, но не мога да разбера как се сваля....

Може ли да се свали лупата с рефлектора, за да почистя или да спирам до тук?

Благодаря?

 

20181104_130138.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е - това са солите които предоставят йоните. Те се изпаряват когато крушката свети.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, Yefto написа:

Нормално ли е крушката да изглежда така? Балона изглежда зле според мен или е нормално? 

 

20181104_150113.jpg

Нормално  нови ги взех двете и бяха по подобен начин :) ,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

И аз имам един въпрос, относно фаровете.

 

Снощи се опитах да ги регулирам, за да ги вдигна малко тъй като светят много  близко.

Въртях с шестограма врътките, но като че ли нищо не стана.

Първо се забеляза, че се вдига светлината, но после сама се върна на старото си място.

Аз ли не правя нещата, както трябва или има друг начин за регулиране?

 

Благодаря предварително.

 

Поздрави,

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За регулирането нагоре-надолу трябва да въртиш и двете врътки на всеки фар - с колкото оборота завъртиш едната после с толкова въртиш и другата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ще пробвам!

Но като гледам коментарите от хората тук, сигурно и аз ще трябва да ги почистя, тъй като светлината не е много добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се е върнала светлината при даване на контакт - пробвай да ги настройваш, след като си пуснал Headlight range в режим на обучение през VCDS.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи си взех колата,сменях тампони на преден мост.След няколко минути ми наби грешка за проблем с адаптивните светлини.Ебати късмета,лупата на левия фар беше забила на дясно,грешката не се триеше, а тя е: 02627 - Cornering light motor left(V318).Дали може да е кабелче или моторчето е заминало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, lmbr написа:

Ако се е върнала светлината при даване на контакт - пробвай да ги настройваш, след като си пуснал Headlight range в режим на обучение през VCDS.

 

Когато въртях колата работеше, може и от това да е.

Ще пробвам да включа диагностиката и тогава.

Имаш ли някакво клипче, което да показва как точно се прави?

Благодаря ти за помощта.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам клипче, но то не е и някаква сложна процедура:

  1. Свързваш VCDS и даваш на контакт (или палиш направо).
  2. Select Control Module - 55-Xenon Range
  3. Basic Settings - 04
  4. Group 001 - избираш отгоре в дясно ON/OFF/Next и трябва да ти изпише Adjust Headlights N/A N/A
  5. Чакаш 20тина секунди и почваш да настройваш с врътките на шестограмите
  6. После пак ON/OFF/Next докато ти изпише Reg. Position Learned N/A N/A
  7. Готово!
  8. Можеш да провериш евентуално за грешки в този модул, защото изскачат понякога за моторчетата по време на обучението на новите позиции.
  9. Чистиш, затваряш капака и газ :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много!

Довечера ще действам.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Дойде време за смяна на крушки и реших да забърша лупите. Извадих ги от фара за 10мин и за още толкова ги върнах обратно.

Надявах се да нямам пластмасов пръстен около лупата и да излезе без проблем, но се оказа, че има и при фейслифта. Просто е черен :)

Кабелите въпреки, че скоро ще имат юбилей са в добро състояние. Рефлектора е малко мътен, но мисля да не се занимавам с рециклиране поне засега.

Благодарности на @ivo.petkov за инфото. Ще снимам довечера как светят.

 

278C677F-71FD-4B69-A3F7-2325BE007749.jpeg

B3846A85-535E-4E12-AF51-0BDFCB8C2951.jpeg

05671814-664D-4C9F-9AD5-BA3411559969.jpeg

02D1B567-44EB-49CF-AF17-9C0D3DB9D1FC.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това упражнение го правих сам миналото лято и ефект има голям - има един мъглив/бял филм по лупата. Личи си най-много, когато го свалиш частично и видиш разликата с непочистената част. Но си е играчка определено и трябва да се внимава със заключването на запалките, че иначе няма вкарване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без завиване съм, свалих си двата фара и след това вече методично и лупите, почистих. Ринговете се слагат с един колан под тях, за да може коланът да се дръпне и ринговете щракнат на лупите. Някой бе пуснал перфектно видео от една братушка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...