Jump to content

Теч от полумесеца обтегач - S6 4.2


Net_Master

Recommended Posts

Привет, колеги!

Някой имал ли е май стандартния теч от гарнитурата на хидравличния обтегач /в случая десния/, който се намира на дясната глава отзад. Почна да прикапва и кофтито е, че капе върху колекторите и пуши и смърди на топли кебапчееетаааа.. .. Та, разбрах, че се сменя гарнитурката и полумесеца, който го играе гарнитура, тапа или нещо подобно. Но за да се смени без да се вдигат валовете си трябва един Tool 3366 на Audi, с който се свива обтегача, за да може да се издърпа и си е пипкавиня. Та, приемам насоки в кой сервиз могат да ми свършат работа за това нещо, че като гледам сам няма да се хвана, дори и да имах инструмента...

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва май да свалиш обтегача, за което трябва да се измъкне вала на всмукателните клапани ,за да не разбутваш центровката на ангренажа .Върху този полукръг има метална гарнитура мисля че беше, на обтегача .И на мен ми текът ,но е минимално и си го карам така, но не капе на колекторите ,а омаслява кората под двигателя ...Мързи ме много да разбутвам .Ти сигурен ли си ,че ти тече от там да не би да е от тапите големите на главите. Търся си и аз този инструмент за свиването на обтегача ама не съм се заел сериозно. Ето така изглеждат гарнитурата и полумесеца.

058198217.jpg.d8d6c1512bfbe1eed2ea132c10e53805.jpg

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега, знам как изглеждат, знам кой е инструмента и как се сменят, подчертавам БЕЗ да се свалят валовете, нищо не се разбутва на центровката... Просто търся майстор кой да го направи. От там тече да, успяха да го намерят, тапите на валовете са нови, както и гарнитурите на капаците. Те ВЕЧЕ не текат, казвам вече, защото два пъти се наложи да ходя за да ги дооправят..... 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се демонтира вала. На 2.8 е същия комплект. Инструмента мисля го купувах от zimber tools беше обявен за 1.8т, но ми свърши работа. Смяната не е сложна лошо е, че винаги се налага след като теча от капаците вече е отстранен, а трябва да се демонтират на ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз го гледах в ebay, има го там за 11-12 долара и пак го пише за 1.8Т, но партномера е същия, гледах видео как отремонтират същия проблем на 2.8 с него... И да - точно така стана и при мен, след капаците - текна и там, преди това нямаше никакви течове колата...:wall:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за насоката ще си го поръчам и аз.Дали става за 4.2 мотора .Принципно би трябвало да е едно и също .Аз ще сваля и вала ,че мисля и пластмасовите водачи на обтегачите да подменя , видимо неразмонтирани ,като ги гледам нямат износване, но не знам долните които не се виждат в какво състояние са.Моите обтегачи не съм ги чул да тракат никога ,за това ще сменя само водачите и гарнитурите на .А такива водачи някой да знае от къде да поръчам по възможност по качествени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да става за 4.2, едно и също е, сравнявах клипове... Иначе ти сигурно си единствения, дето не му трака обтегач при палене хахаха. Аз даже четох на едно място в официален сервизен бюлетин на ауди, че това го дават нормално, заради устройството и начина на работа на обтегача, се случвало да изтрака замалко при палене и всичко било нормално, падаш направо. А относно водачите, май банани им викат, мисля, че са само оригинални пак или поне аз такива бих си купил, понеже това е доста важна част и може да направи белици ако се счупи. Моят съвет е, ако ги видиш, че са Ок - не ги сменяй, не се знае новите какви ще са..

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по-скоро веригите може да се сменят, аз едно време като свалях обтегач на 260к реални имаше може би половин ммилиметър изядено от веригата. Обаче ако градусите не са избягали много по-добре да не се пипа освен цял обтегач, което е скъпичко.

Каква е логиката да протичат тия малките гарнитурки, там не е ли стегнато с по-голямо усилие и нормална гарнитура? Отделно няма и голяма площ, че да се криви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоя въпрос...що е направено толкова калпаво, че тече там на почти всички мотори....може само емдженьората от Ауди да ти каже сигурно :hilezh::flehan:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ся, гарнитурата е 9лв, тая на капака е 20-30 лв. Сменяш ги при някой кадърен и приключваш. 

Ся, друг въпрос е това с кадърния... :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги тез кадърните, вече 2 пъти правя моите и нищо не се случва. Гарнитурите са по 40лв на страна, малките по 10, капаците на валовете по 20, като отидеш в сервиз имаш 140лв части и понеже се води зацепване плащаш 200лв общо за работа. Реално оправянето на теча ти струва над 300лв и не е сигурно, че ще стане.  Един уж лек козматичен проблем обаче реално си е проблем и дразни много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е да...днес ще ходя в един сервиз да питам и ще върна инфо какво са ми казали и дали ще се разберем...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко по колата си правя сам .Не че имам достатъчно свободно време ,постаравам се да и обърна внимание все пак си е моя  , не давам друг да пипа понеже и кадърен да е през ръцете му минават толкова много болтове и гайки ,че вечер като запи сигурно сънува как завива и развива чаркове на автомобили ? и всичко го прави по рутина избиваща на небрежност ...Та за туй по добре аз на мойта си кола да пипам и да знам какво се случва във всеки един момент.А гарнитурите на капаците тоест самите капаци и болтовете им са направени така ,че не можеш да натегнеш болта повече от съседния му и да сплескаш гарнитурата на едно място повече ,а на друго да я оставиш по хлабава .Просто е измислено добре ,а там където има чупки и гарнитурата  се изкривява в ъглите на капаците слагам много малко хубав маслоустойчив силикон на Reinz и до сега не ми е протекло и капка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, DLS написа:

Каква е логиката да протичат тия малките гарнитурки, там не е ли стегнато с по-голямо усилие и нормална гарнитура? Отделно няма и голяма площ, че да се криви.

Ами за мен причината си е просто много километри и време при това постоянно топло / студено. Логиката ми е защото когато взех моята и течеше от всички уплътнения и тапи по главата та дори и по-надолу . Реално дефект на 1 част не е имало а всичко си беше заминало(свършил е живота).

Вече до отстраняването на всички течове.. голям филм. Всеки гледа да смени по лесното (на капаците) и да вземе парите. След като видях как бяха намазали обилно със силикон НОВА гарнитура на капака на клапаните се заех сам с ремонта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имам условията няма и да припаря до сервиз. Там след последния опит съм на 99% сигурен че се чистят повърностите като се мине един парцал и отделно слагат силикон и палят колата 1час по-късно да видят дали тече. Просто за да стане добре си е голяма играчка и много ме е яд, че заради някакви незаитересовани и мързеливи майстори ще купувам поредните гарнитури и ще си разглобявам колата за пореден път... Предишни коли съм си ги правил сам и никога не е имало каквито и да било проблеми след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, трябват си време и условия, не всичко можеш да направиш сам или пред вас, без канал, подемник и определени инструменти. Иначе гледам каквото мога и имам възможност да си направя сам....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, den4cho said:

Не се демонтира вала.

На тръц е лесно, ама на осмак или шестак, особено задните обтегачи, от към купето, желая успех без сваляне на поне единия вал. Просто няма шанс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята не е да спорим....ама добре, явно държите:

https://www.youtube.com/watch?v=IOMxi5FZH_w&t=

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма това е вашето клипче от вашата интервенция или произволно избрано в ютуб? И аз мога да извадя такова, на което се свалят валовете и да кажа, че това е правилният начин.

 

За мен това е неудачен вариант, защото обтегачът не може да бъде изваден и да бъде промит, да му се сменят "бананите", а иначе да смениш една гумичка и гарнитурка само, дето общо струват 11 лева по топран, може, да, но това е все едно да идеш до Рим и да не видиш Папата. А нали нагоре идеше реч и за подмяна на "бананите"...?

Специалисти много, аз съм прост шофьор и не разбирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, никой не спори за бананите. Ако се сменят, трябва да се извади обтегача. Но темата е моя, и моята драма е за гарнитурката само...затова е тоя клип. :zustimm:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За гарнитурите съм съгласен, но с оглед на лепящия елемент на гарнитурата, е необходимо много обилно обезмасляване. Не знам как ще се справите без сваляне, аз не съм се мъчил така, ангренажа долу, валовете долу и всичко наведнъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, autoasist написа:

На тръц е лесно, ама на осмак или шестак, особено задните обтегачи, от към купето, желая успех без сваляне на поне единия вал. Просто няма шанс.

Колега лично с моите две ръце съм сменил комплектите на двете глави на 2.8 V6 мотор. Не е лесно но се освобождава достатъчно място за подмяната. Пък и важното е , че след ремонта теча спря. Знае ли човек може да съм извадил късмет. :nixweiss:

 

П.п. Да добавя само, че при свиването единия банан се счупи(явно е бил доста изпечен) подмених го без демонтаж на нищо зашото при свиване обтегача остава свит до запалване на колата и вдигане на налягането. Това позволява да се подмени и банана след премахване на специалния инструмент. Пак казвам това на V6 при V8 нямам наблюдения.

Редактирано от den4cho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...