Jump to content

Мнения за А4 Б6 3.0


Stanilow

Recommended Posts

Горната тема е много добра. Абе като цяло разходът не му е силна страна на тоя мотор, не знам как го сваляте 15 градско... това трябва да е ръчна на предно само и да се пуска яко по инерция. 20/22 за София по-достоверно ми се струва от моя гледна точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Зависи от маршрута, от часа на денонощието.....ама 15 литра почти няма къде и кога. При нас в час пик.....от дома, през детската градина до работа и вечер обратно (общо 16 км.) дизеловото А4 2.0 Tdi на предно, гори 13-14 . Да, ако кара в неделя сутрин по южната дъга или Цариградско, може у под 15 да гори:hilezh:.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то от градско до "градско" има разлика. Ако всеки ден пътуваш от Младост 4 до Манастирски ливади си е направо извънградско (90 - 100 на околовръстното) :D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Маршрутът ми е Дървеница - Бъкстон по околовръстното - 13км. Там правя 15/100 и то, защото бул. Климент Охридски е в окаяно състояние и всеки пълзи с 30-40км/ч.

Ама честно казано от повече от година вече не гледам разхода, защото с някой дизел 1.9 или 2.0 разходът под 8-9 градско няма шанс да падне. Това обърнато в пари е повече откоолкото давам за газ. Така, че пълня до горе и ми е все тая. 

За извънградско наскоро замервах, че ми беше интересно. Банско - Монтана през Петрохан точно 10/100, напълних в Банско до горе и в монтана събра точно 25л. , километрите са 250.

 

Лятото с климатик и летни гуми понеже съм на 17" ще е 11/100. Пак ми е през ... :)

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по околовръстното и с Автобус се постига подобен разход:hilezh:. Не се правете на интересни. В истински градски условия в чад пик сутрин и вечер разхода е съвсем различен. На всички ни! Да не ви е срам да кажете, че колите ви горят 20 на 100? Няма срамно, реално е! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е смешно, когато някои колеги, каращи дизели, и които изобщо и хал хабер си нямат за какво иде реч да дават мнения по темата и да ни обясняват колко ни харчат колите....много е несериозно....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несериозно е да се дава разход в  една посока на 250км..... Даже е смешно.

 Или градското да се смята по околовръсното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eдин колега тръгваше по-късно сутрин от Люлин към офиса в Дървеница и седеше до 19:30-20:00, за да избегне трафика в обратна посока и обясняваше, че Мерцедеса градско е много икономичен! :hilezh: 

 

А разхода при тия мотори, на тия години, адски много зависи от това кой колко точно е уморен и смуче ли въздух, запалването напълно изправно ли е, дебитомера покойник ли е, кутията в какво състояние е (че често са автомати)

 

С една газ, като пари харчи като двойка дизел, та е все тая, но поддръжката е по-тежка и блока ако е на голям пробег се е засилил към кофата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тия коли има толкова неща, които могат да ти качат разхода... :D Моите как все харчат по 12-13/100? Пък други колеги викат, че под 15 не ги свалят, а аз не е като да сменям на 3к оборота :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е от поддръжката на колата за 3г. и половина. Общо взето освен две обслужвания на ангренаж, другите пари са дадени за болежки по самите B6, а не конкретно по 3.0.

Untitled.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две обслужвания на ангренаж за 3,5 години??? На моята Б7-ка имам само едно обслужване на ангренаж за 13 години, и днес мислех да поръчвам комплекта за второто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно кара доста колегата. :)

Афтърмаркет ангренажите има дават 60-тина хиляди и после в кофата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето разбиране е че ~60 хл.км е когато става дума за ангренажни ремъци. За ангренажни вериги би трябвало да е много повече - нали за това са вериги?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интервалите са различни на различните производители на ремъци. Ето на Gates например: цък!

 

Гледа се точно модела на ремъка за съответния модел кола.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е в ролките, не в ремъците.

Дори "оригинални" новите ролки са различни от първоначално вгражданите.

 

...а за веригите какво - дизелови БМВ-та има с вериги за смяна и на по 40к, и на по 400к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И шпилката. Аз направих грешката да не сменя и нея, въпреки че в комплекта имаше нова. Механика ми ме пита, защото можело да се скъса при отвъртането, и аз взеш че казах не! Така че съм вече 191 хил км. с оригиналната шпилка, но имам късмет че не се е счупила до сега. В Нета след това намерих доста случаи на счупена шпилка. След седмица ми предстои смяна на ангренажа и този път я сменям на всяка цена.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несериозно е да се дава разход в  една посока на 250км..... Даже е смешно.

 Или градското да се смята по околовръсното.

Абсолютно съм съгласен! Тая ламя гори и на бензин и на газ 20-25 в София, като говоря за истинско градско, (бул. България всеки ден час пик - Център). Говоря за комби, Quattro, автомат, газова бутилка, 235/45/17 и 100 кила Човекоподобно на шофьорското място. [emoji4] извънградско на бензин 120 км/ч - 9.0-9.5, 140 -10.5, 160 - 13л. Като много зависи, защото смачкаш ли педала и става бензиновъртеж в тоя резервоар. Мерил съм няколко пъти пълно-пълно. Макар че е много радикално да се кара тази кола на бензин.

Също така за замерването в една посока - повечето от вас, ако пътувате често София - Пловдив, предполагам знаете, че като тръгнеш от София има доста повече спускания и съответно разхода е поне с литър по-малко (с ASN-a и повече), отколкото Пловдив -София, където почти през цялото време е изкачване...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, много сте ми интересни. Явно знаете по-добре от мен колко ми гори колата :D Супер забавни сте ми :)  Дори когато живеех в Дианабад и минавах през центъра пак никога не съм имал разход 20. Винаги се е въртял около 18/100. Сега по околовръстното ми е доста по-малко. Са кажете аз ли съм виновен, че работя на хубаво място, където няма много трафик :Д ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е това място в София без много трафик да почнем и ние :hilezh: Аз работя в Бизнес Парка и пак в пиковите часове си е мазало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нямам нищо против свободата на словото и всеки да си знае колко му гори неговата кола, но форумът е да информира... а разход 15/100 градско е пълна небивалица за тази кола. Утре някой ще го прочете и ще добие много грешна представа. Имаше един колега за Сандански беше писал 27/100, вярвам му напълно, ако бие само първа-втора по наклони, с тия огромни загуби на незаключена кутия на ниски предавки е напълно въможно. Просто моторът е по-добър за извънградски пътувания и няма нищо лошо в това.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите от последните 20-25 години имат "борд компютър".

Толкова ли е трудно да се напише - като карам със средна скорост XX на градско имам YY разход.

Моята средна скорост се движи между 16 и 20км/ч в София. През 400-500км се сещам да я нулирам...но промяна няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...