Jump to content

3.0tdi 245 s tronic Чип


StanTanev

Recommended Posts

Здравейте , от скоро се замислям да засиля малко каруцата , четох доста относно този мотор с тази кутия и както винаги всякъкви мнения :) Някой с чип да даде от първо лице мнение ? Знам че кутията е калпава и не държи много, спрял съм се на два тунинга ,Маднес и REVO.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

Да така е , правил съм ремап без кутията и ми се прееба тотално, после едвам е оправиха, РЕВО ми казват че чипа бил  настроен спряло кутията , незнам колко е вярно

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на РЕВО софта е безпогрешен.

На моето е бензин и е на 600нм+ и нема драми.............

И на кутиата и на мотора си е сметнат както требе.

Без излишно надуване да се вадат минимални коне отгоре,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, N1995 said:

Те как работят тия, пращат ти софта и ти си го наливаш ли?

 

В София има официално представителство, дадоха ми цена от 936 лв. 309 коня и 601 Нм вади , при което имало възможност с  въздушен филтър REVO propanel   да стане 340 коня и 660 Нм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

309 / 601 звучи доста добре, а и са доказан тунер. Не знаех, че имат в София хора, за това питах как чипват. Не бих им сложил въздушен филтър техен защото като цяло "бонус"-а от тия филтри е, че пропускат повече въздух, а с повече въздух влизат повече и от гадния софийски въздух, прахови частици и тн. свинщини, а и не вярвам да се души колата за +30 коня баш от тоя филтър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фитърът на РЕВО нема нищо общо с масовките на пазара.

Ползвам от 3г.

Онзи ден поставихме на една А6 3.0тфси и веднага подобри респонса.

Все едно дишаш с противогаз и после го махат.

Just now, netizen написа:

936лв цена за мотор и кутия ли е ? 

Само мотора Недко.

Мотор+кутиата моге да падне с едни 10%.

Just now, N1995 написа:

309 / 601 звучи доста добре, а и са доказан тунер. Не знаех, че имат в София хора, за това питах как чипват. Не бих им сложил въздушен филтър техен защото като цяло "бонус"-а от тия филтри е, че пропускат повече въздух, а с повече въздух влизат повече и от гадния софийски въздух, прахови частици и тн. свинщини, а и не вярвам да се души колата за +30 коня баш от тоя филтър...

30 коне са мираж................

Макс 6-8 коне с филтъра.

Интейк+генерациа отворена ве4е става друго, но не си заслугава

Макса е 309, което е при идеални условиа - гориво,въздух и мотор състоание.

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Бях разпитвал относно подсилване , не знаех че има подобно нещо, всеки ми казва че тая кутия при чип ще издаде багажа... Много ме блазе как ще върви след един добър ремап, въпроса е дали няма да се почнат глупостите след това . Не бях питал Рево ако се махне Дпф +катализаторите какъв ще е резултата.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Ц Е Ц О написа:

Само мотора Недко.

Мотор+кутиата моге да падне с едни 10%.

 

Така си мислех и аз. 

Но ремап на кой да е мотор без да се бутне кутията е равносилно да убиването и. Според мен. 

А след ремап кутията става уникална !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радев( на Келеша на мястото ) мапва на един френд мотора на голф-а ( бензин )  и после и DSG.-то му.

Според младежа, милисекунди се променяли при смяната на скорости...вероятно и друго, не зная.

Другото което се получило е, че като върне газта и "припатквала" през ауспуха. Дали е добре това :nixweiss:

От 2.0 TFSI 200 коня на предно , с хибридно турбо я направи на 280. Нютони не знам. Още е здрава кутията, а на младежа "работата" му е да раздава газ :hilezh:

Вероятно има голяма разлика м/у двете коли/мотори/кутии , но ако искаш разпитай го този мапер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма софтуер REVO за дизел без катализатори, ДПФ, ЕГР, вихрови клапи и т.н.  Всичко по периферията на мотора трябва да е налично и изправно.

Софтуер REVO за S-Tronic при дизел и особено за 245 кс няма и не е необходим. Кутията след инсталиране на софтуера се самоадаптира за около 5-700 км и няма драми, нищо не се убива. При гаражен софтуер всичко е възможно да умре, но там и периферията пречи и се маха.

При бензиновите мотори е задължително да се слага софт на кутията за стейджове 2-3-4-5-6 защото при тях софтуерния торк лимит на кутията не позволява мотора да се развърта и увиват динамиката, освен това се гонят параметри и времена. 

 

Ето какво прави "Revo Performance Stage 1 DL501 S-Tronic Gearbox Software" при бензиновите мотори за да стане ясно защо при дизел не е приложим и необходим. 

 

- Launch Control: Take off speed increased to 4000rpm for quicker and more aggressive launches. 

 

- Drive mode: Up/Downshift maps remain very similar to stock but have the upshift point have been increased to 7000rpm. We have worked on increasing the smoothness of the transmission with the benefit of having quicker shift speeds with a more intuitive gear selection.

 

- Sport Mode: Up/Downshift maps are calibrated for sportier and progression driving. Upshift points have been raised to 7000rpm with the smoothness and shift speeds being increased. Downshift maps have rose which helps keep the engine in it best performance range.

 

- Shift speed: Shifts have been fine tuned to offer a quicker and more precise shift further engaging the driver with the vehicle and overall experience.

 

- Manual Mode: Automatic Up/Downshift in manual mode has been fully disabled 2nd gear onwards allowing the driver to Up/Downshift as and when they please, giving more control to the driver and allowing the full potential of engine to be explored.

 

- Manual Mode Kickdown: Fully disabled giving more control over the car (Excluding early 8.4 ECU equipped vehicles).

 

- Torque Limiters: The torque limit built into the factory software has been increased to over 500Nm. NOTE: these limits are not hardware limits, but built in software limits from the factory. As with all our software, our DSG software operates within the safety tolerances set by the factory.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Минутката е за споделяне на факти за да не се гадае, а мога и да не го правя!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ние все пак можем да прочетем рекламното каренце на сайта им. Дай малко inside информация, иначе се губи ползата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, N1995 написа:

Минутка за реклама.

:steinigung:

Аз не прочетох Цецо да е казал:

Аз съм Рево Мастър , елате да ви засиля колите.......

Преди 1 час, N1995 написа:

Е ние все пак можем да прочетем рекламното каренце на сайта им. Дай малко inside информация, иначе се губи ползата.

Какво да дава Адаша не ми е ясно?

каквото пишат Рево, това е.

Колата я убивам от бой вече две години, Калояново ,магистрала и т.н.

Хората имат закони и Рево категорично отказват са се засилват коли с орязани ДПФ/Катове и прочее.

При тези готови и тествани стотици хиляди километри решения, повече на Дино настройки не стъпвам.

Преди 3 часа, kurty написа:

Радев( на Келеша на мястото ) мапва на един френд мотора на голф-а ( бензин )  и после и DSG.-то му.

Според младежа, милисекунди се променяли при смяната на скорости...вероятно и друго, не зная.

Другото което се получило е, че като върне газта и "припатквала" през ауспуха. Дали е добре това :nixweiss:

От 2.0 TFSI 200 коня на предно , с хибридно турбо я направи на 280. Нютони не знам. Още е здрава кутията, а на младежа "работата" му е да раздава газ :hilezh:

Вероятно има голяма разлика м/у двете коли/мотори/кутии , но ако искаш разпитай го този мапер.

Какъвто и Софт да се сложи ,ако колата се кара бабешката,файда никаква.

При мен налягането е около 16-18+ бара. 

 

Преди 3 часа, kurty написа:

Радев( на Келеша на мястото ) мапва на един френд мотора на голф-а ( бензин )  и после и DSG.-то му.

Според младежа, милисекунди се променяли при смяната на скорости...вероятно и друго, не зная.

Другото което се получило е, че като върне газта и "припатквала" през ауспуха. Дали е добре това :nixweiss:

От 2.0 TFSI 200 коня на предно , с хибридно турбо я направи на 280. Нютони не знам. Още е здрава кутията, а на младежа "работата" му е да раздава газ :hilezh:

Вероятно има голяма разлика м/у двете коли/мотори/кутии , но ако искаш разпитай го този мапер.

Самият факт , че приживе Тони каза , че единствено Наско ще е човека работещ там,за мен е много.

Човека е много начетен и има безобразно модерна и добра техника.

Инвестира сериозно в развитието си.

За мен не е ОК да припатква така.

Гърми неизгорялото гориво, колата е много богата и изхвърля гориво в генерацията.

И при мен може да стане , но не ми е ОК .

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S4 B8 2011 

Около 500кс е в момента 

Има си препоръчаният от Рево хардуер за Стейджа 1+, който реално си е стейж 2 с всичките изисквания.

Интейк

Чарджкулер с разделена на две охладителна система- една за мотора и една за чарджъра.

Карта за 102 октана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много, много важна подробност за роботизираните скоростни кутии, е че са много "умни" и страшно много се пазят. Няма значение дизел, бензин, метан или хибрид... трябва си им правилна настройка.

Точки на превключване и то в различни услови, въртящ момент и разгръщането му, охлаждане, притискане на съединители, абе доста по-сложно от софтуера на ЕКУ-то.

Например, за маслата използвани в автомобилната индустрия всеки градус в "+" или "-" е много важен. Следствие от повишаването на работната температура в една DSG/S-Tronic кутия вредите са много сериозни, както и при прекомерното й понижаване. Важно е кога и как да превключи, за да не преплъзват съединителите примерно, защото всяко преплъзване води до повишаване на температура, а от там по веригата: отделяне на фракции, нарушаване в целостта на триещите/износващи се повърхности, прегряване на металните пластини между съединителите, механични повреди по касетата на съединителя и т.н.

С доста от софтуерните си защити кутиите не помагат много на засилен двигател и започват да си вредят сами, за това е нужно да се доработи и кутията, ползите са доста в зависимост от потребностите на двигателя, а не на собственика му. Защото не е само да се дадат "некви кинти" и като се дадат, то винаги да си е "неква супер далавера", а трябва осъзнато да се прави един ъпгрейд и то в правилната посока, без компромиси и с нетърпение за крайния резултат.

В много случай некакво турбо изпаднало на супер цена и се купува (или друг хардуер), а последствие да се мисли, какво, как, дали, ама защо не се получава.

 

... до тук с минутката за реклама ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...