Jump to content

3.0tdi 245 s tronic Чип


StanTanev

Recommended Posts

отиваш до Д-брос, наливат на бързо едно Рево и тва е...колата ще стане по-пъргава и малко по-приятна за каране и толкова. Мисля, че в случая това е най-добрия и смислен вариант. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

Мерси, най-вероятно точно това ще напрвя в крайна сметка ;) 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@DJANO може да каже дали е доволен от Ревото на неговия параход. 

Според мен тва е най-добрата схема за кола, която само ше се кара със софт и без никакви други тунеци, промени и т.н 

Редактирано от Vantage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

39 minutes ago, Vantage said:

@DJANO може да каже дали е доволен от Ревото на неговия параход. 

Според мен тва е най-добрата схема за кола, която само ше се кара със софт и без никакви други тунеци, промени и т.н 

 

Казвам. Колата става по-пъргава, в спортен режим има значителна разлика в поведението - газта става линейна и като цяло колата е по-сърдита :hilezh:Единственото, което не ми харесва е завишения разход на гориво при нормално каране, въпреки че Рево са описали, че са взели под внимание икономията на гориво предвид дизеловия агрегат. @N1995 Ако имаш въпроси - мятай ЛС да ти разкажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очевидно не е така с ревото. За това и тия имат шест режима.

 

Единствения недостатък на чипа пред ремапа е, че вкарва някакъв лаг, който не е ясно колко е ама ще видим бай германец какво ще каже. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Jass
Напрао слизам в гаража довечера и й праскам Стейдж 3 и почвам да бегам бате:hilezh:
 

При цените за ремап на реномирани фирми е напълно безсмислена тая шитня пауърбокс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, номер едно сте да се подигравате на някой, ама за реално помощ глас в пустиня обикновено. Принципно, не виждам какъв е проблема тъпото еку да има памет (то може и да има) да държи 2 или повече горивни карти, като с кодинг да се избира активната. Само, че се иска разработка и труд за тия неща, а не да пипнеш на някой картата тук-таме и да се обявиш за 83123-тата фирма за тунинг, но както и да е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито си разбрал, че не се подиграваме, а се шегуваме, нито пък за какво точно се шегуваме :).

Според мен получи достатъчно инфо за да можеш да вземеш решение ти, аз (а както и DJANO предлолагам) говорех за това, с него можеш да си сменяш софт-а когато пожелаеш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добре изглеждат така нещата. Ако имам лесна опция да си връщам сток горивната карта, най-вероятно ще направя едно рево + тва, което ще е по-добре от чип, който лъже датчиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен @DJANO ми написа, че може и с кодинг и му благодаря за инфото. Може друго да е имал предвид, но е написано доста ясно. 

Той хапва мешаната скара и явно няма време да се включи тук :)

 

1BE27B35-DC14-4E9C-B1F8-0DEEFA79F875.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз продължавам да не мога да разбера защо е тоя зор да се изключва/включва...т'ва са просто едни 50-60 коня отгоре и толкова. Не е някакво голямо увеличение на мощността, че да има смисъл от он/оф копче, различни степени и т.н.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...