Jump to content

2.5 180кс или 150кс


Recommended Posts

ПО-МАЛКО  има 180, ама, може и 150тката да е оправена и да в по-добро състояние, тъйче търси поддържана кола с история :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При А4-В6 двигател с мощност 150 к.с. НЯМА!!

Ако е Quattro двигателят е единствено и само 180 к.с. и той не се монтира на автомобилите с предно предаване.

До юли 2002 г. се монтира 155 к.с., а след това 163 к.с.

Много точно казва колегата "по-безпроблемни", което не значи БЕЗПРОБЛЕМНИ. Някои от майсторите познаващи въпросните двигатели казват, че трябва да отидеш в църква и благодариш на Дядо Господ, ако си успял да се отървеш от такова Ауди.

Моето лично и на мнозина мнение е, че тези двигатели са много капризни към обслужването, консумативите и пр. и всяко неспазване постепенно води до проблемите. Втората (и главна) причина според мен е, че основната част от първите собственици са били истински "карачи" в лошия смисъл, които не се интересуват особено от последствията за следващия собственик.

Не е изключено да попаднеш на отлично поддържан екземпляр, но предвид възрастта това е равносилно да намериш игла в купа сено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам съсед с 150к комби на предно ръчни скорости 8 години го кара няма ядове никакви :)

Явно много зависи при тия мотори предния собственик как го е обслужвал и дали изобщо е пипал нещо по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Иван Йорданов написа:

...8 години го кара няма ядове никакви

Аз съм намекнал, че има читави екземпляри и то точно 150 к.с. Пример за това е моят познат Красимир от Ямбол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, ако е оффтопик по повод 150те коня... Предната ми кола А4Б6 беше седан с код на мотора AVJ 150 кс на предно, като в интервала 111К - 162К съм сменил гарнитура на капак на клапаните и бобина 2ри цилиндър, датчик масло минимум. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел с 2.5ТДИ 180кс куатро АКЕ внесено от Германия му смени един вал и всичките кобилици на него, защото 3 или 4 бяха паднали. Другия капак го дострашало да го свалят и да гледат. Последно ми сподели, че ще трябва явно и там да се гледа какво се случва. Не знам как стоят нещата при 155/163кс. Аз си мислих, че генерално са решили проблемите с валовете и е останал единствения бич за 2.5 - VP44.

 

Нямам интерес към 2.5, но от любопитство, а може да помогне и на колегата - вярно ли е твърението, че най-безпроблемен от моторите със 180кс е този с код BAU и също BDH?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, s7r3l0k написа:

... вярно ли е твърението, че най-безпроблемен от моторите със 180кс е този с код BAU и също BDH?

 

Само времето ще покаже. :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви споделя още едно мнение за 2,5TDI.Аз  лично на този двигател съм му навъртял над 200 000 +км. в БГ. Колата я карам от 12 години,и все още е в движение и се кара.Нищо в мотора не е бъркано,не е сменяно,нито кобилици,валове,повдигачи,съвсем нищо.Мотора е 2,5 със 163кс .Ако човека си намери добре поддържана кола,нека я взема,още повече ,че вече е доста по-лесно да се обслужва и поддържа такъв автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел, който вече около 10г. кара A6 C5 2.5TDI 163HP Multitronic. Нищо не е правено по мотор и кутия. Средно по 25хил км на година прави. Но колата беше на реални 90хил км когато я взема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си Олроуд 2004 2.5 ТДИ 180кс

Реални 180 000

2013.

колата вече започна 6г при мен.

Сменил съм единствено една ксенонова крушка за това време.

Вчера сменихме масла и филтри.

Огледахме я основно

нищо няма за смяна

това за последните 100000+ км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познат направи 400к км с такъв автомобил .... в Европа.

За друг казаха, че колата е блокирала на 200к км в България. Купувана нова тук, но карана с "тракторски" масла и нафта.

Един такъв атомобил съм разглобил за части и при над 200к км (не помня вече колко, а и не се знаеше колко е истински километража) валовете не бяха мръднали.

Зимата пред мен един душегуб счупи кобилици по време на палене. Колата беше след ремонт с "някакво" масло.

Изобщо всякакви примери в противоположни посоки. Моторът е сложно направен, за това, което предлага и е много зависим от масло и гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не от всяко яйце излиза слон, тук там-е се пръква и по някое друго пиленце.

Нека не преувеличаваме чак толкова нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и тия с ролковите кобилици одъртяха и започнаха да си показват рогата. 

@radi_nrj знаеше повече инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в тая тема са се събрали все щастливи собственици на 2.5 тди ама всеки път преди да влезнат в колата фърлят сол през рамо и като палят премижват с едното око 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През последните 2 години съм правил 4 коли с този мотор моите впечатления са следните

Взимай с код BAU 180кс с ролковите кобилици са по-безпроблемни са като го вземеш веднага прегледай кабелите за авансатора на помпата изолацията им се скапва и помпите за това здават багажа гледай да е на реални хил не повече от 250000км задължително отиваш да я палиш на студен двигател това се оказва невъзможно понякога защото собственика може да я запали преди да отидеш трябва да запали от раз без да изпуши гледаш в казанчето на антифриза какво се случва махаш капачката на маслото и да не духа от там ако духа проблем с картерна вентилация или мотора е за ремонт проблем с турбини като при всяка кола с турбини там се знае ако свири много бягай ако ти позволят махни маркуча към филтъра и виж луфта на оста заслушай се при въздъшния филтър за едно типично плякане общо взето е това има други неща  ама ако можеш не взимай 2.5 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, dmxkris написа:

заслушай се при въздъшния филтър за едно типично плякане

Това трябва ли да го има или е лошо да се чува.От какво е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДО СЕГА СЪМ ПОПАДАЛ САМО НА ЕДНА КОЯТО НЕ ПЛЯКАШЕ АЗ ГО ОТДАВАМ НА ДЮЗА НО ИМА МНОГО РАЗБИРАЧИ СПОРЕД КОЙТО НЕ БИЛО ДЮЗА ПО ПРИНЦИП НА 2.5 ДЮЗИТЕ СА МНОГО ПРОСТИ И ЗДРАВИ МОЖЕ БИ ЕДИНСТВЕНОТО НЕЩО ПО ТОЗИ МОТОР :) НЗ ЗАЩО ИСКАШ ДА СИ ВЗЕМЕШ 2.5 КАТО ВСИЧКО БЯГА ОТ НЕГО, НО В КРАЙНА СМЕТКА НЯМ ЛОШ МОТОР ИМА ЛОША ПОДРЪЖКА 

извинявам се за главните букви без да искам

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...