Jump to content

D2 2.8 към 4.2


iv4o0oy

Recommended Posts

Здравейте колеги,карам Д2-ка 2,8 ръчка на предно фейслифт от доста време,но вече ми поомръзна,а нищо друго освен моята кола не ми харесва и ми е влязла една муха в главата.Идеята ми е да направя колата си,така,че да ми харесва още повече,като сложа мотор 4.2.Моля запознатите да кажат как стои въпроса със скоростната кутия,дали моята ще пасне на 4.2 или трябва да сменя и нея и ,ако се наложи смяна от какво ще пасне и какво друго ще се наложи освен мотор,скорости и компютър на мотора.Моля без мнения от сорта:По-добре я продай и си вземи 4,.2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продай тази и си купи 4.2 :) Всичко друго е пълна простотия като начинание.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помоих да няма такива мнения.Въпроса ми не е кое е по-добре според вас,а как да го направя.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто начинанието е отнемащо адски много време, пари, усилия. После технотест, където пак има тънкости.. 

 

Иначе по въпроса със скоростната кутия -за тази конверсия масово се ползва скоростна кутия от 2.5TDI, заедно с полуоски, кардан, диференциал. 

Трябват ти и стартер, конзолата с педалите (ако си автомат в момента), избирача за скорости Помпите на съединителя е желателно да са нови. 

 

И все пак най-големия проблем си остава маховика. Можеш да си купиш готов, приятел в момента прави V8 ръчка и ми цитира сума от около 500лв, едномасов, със всичките му плюсове и минуси. Съединител също внимателно трябва да си подбереш. 

 

Мотора го търси задължително още на колата, за да можеш да го тестваш, да провериш малко живи данни, обтегачи и така нататък. Хубаво е да не е имал газ. 

Преди да се качи на колата е задължително - ангренаж с всичките му ролки обтегачи и чудеса, термостат и водна помпа,гарнитури на капаците и всички тапи и семеринги, за да не се чудиш къде ти отива всичкото масло. 

Ако е на незнайни километри, едни бобини освен свещите също не са лоша идея. 

Ново виско вероятно също, защото вероятността това, което ще вземеш с мотора да е тоталка е голяма. А и мотора е изключително горещ и не търпи и най-малките неточности по охладителната система.

 

Също трябва да обърнеш внимание на всмукателния колектор, дали функционира правилно. Ако клапите са блокирали, освен да не върви добре колата, има вероятност и да стане беля ако паднат в мотора. 

 

Спирачките ще трябва да ги промениш, 4.2 е с двубутален апарат и 323мм диск.

 

И накрая някой да ти препрограмира компютъра за ръчна кутия, ако си автомат в момента. 

 

Като части спокойно можеш да се доближиш до 3-4 хил лв. 
Конверсията на 8-ца, която вече е 4.2 към ръчка е наполовина. Поне. :) 

 

Надявам се да съм ти бил полезен. Вероятно нещо пропускам.
Успех в начинанието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виждал ли си го това от 2 и 5 tdi ръчка да се сложи на 4.2 автомат ? Питам дали става да сменя на мойта кутията

А към колегата пуснал темата ако искаш да е 4 по 4 ще трябва и задния мост

Редактирано от Donvankata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел си насади 4.2, което взе от кола автомат на един компетишън. Скоростите са от 2.5TDI

@vladi знае подробности. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 30.09.2018 г. at 0:13 PM, iv4o0oy said:

....Моля без мнения от сорта:По-добре я продай и си вземи 4,.2.

 

On 30.09.2018 г. at 0:14 PM, JusttRelaxx said:

Продай тази и си купи 4.2 :)

 

@JusttRelaxx, вие достатъчно грамотен ли сте?

Ама до толкова, че да насадите друг мотор на мястото на стария, понеже ви излиза по-евтино от ремонта, да насадите неизвестно в какво състояние мотор? Както и да е...

 

Иначе по темата: Ако е този Влади, за който си мисля, вашият приятел е един ментално нестабилен смолянски индивид, със звание доктор, който по непотвърдена информация е минал през идеята да монтира какви ли не агрегати в черен компетишън и е събрал един контейнер ненужни части.

 

Закупил е една скрап, бивша собственост на измислените герои @vectra и @Brat mu, която скрап успешно прегрява и е свързана по пожарникарския метод в момента. Същият този ваш познат вероятно е имал много неприятна среща тези дни с разни хора, които се оказва, са доста злопаметни и критично настроени към хора с променливо поведение според обстоятелствата и хората.

 

Преминаване при D2 от 2.8 към 4.2 е доста сериозно начинание (особено с ръчна кутия), включващо в себе си конзола за педали (само горната помпа за съединителя е САМО оригинална, цена клиент 300 лева), кардан за кола с ръчна кутия, заедно с кутия и заден диференциал съобразно предавателните числа на кутията и предния диф (ако ще става куатро), други радиатори отпред, алтернатор и компресор за климатик, маска, лапи, без да броим електрониката. Освен това, зависи кой точно 4.2 мотор, понеже преди фейслифта всички са с 10 болта на коляновия вал към маховика и там вариант е или само оригинален маховик, или къстъм. До тук ги сметнах към 3000 лева. ( в сметката не влиза моторът с инсталацията) Фейслифтовите 4.2 ки са с осем болта на коляновия вал за маховика, но това не значи, че там изборът на маховици е като при 4 цилиндров на последната здрава....

 

Иначе няма 4.2 мотор, който да е с 5 hp 19 кутия и от тук следва, че ако имплантирането на 4.2 ще бъде с автомат, следва да се вземе автомат от колата, от който е взет, а аз не знам да има 4,2 на предно само! А всички 4.2 при D2 са с 5 hp 24a кутии, за quattro задвижване. БЕЗ да съм инженер в ZF, почти съм сигурен, че няма как 5hp19 да бъде стикован с ЕКУ то  на който и да било 4.2 двигател.

 

Та питащият в темата следва да вземе предвид казаното до момента и да прецени дали си заслужава.

Редактирано от autoasist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@autoasist Имаш сериозни проблеми. Поговори с някой. Може да ти помогне. 

 

Относно моя мотор - състоянието му беше пределно ясно, щото не беше купен от пале, складирано в мазе, а все още беше на колата и беше достатъчно добре проверен. Та за мен и моята кола не се притеснявай. Знам, че ти е професионално изкривяване желанието за счупени коли, но уви... 

 

Относно останалите ти квалификации по адрес на разни хора и автомобили.... пак ти казвам, поговори с някой специалист, може да ти помогне. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, JusttRelaxx said:

 

Относно останалите ти квалификации по адрес на разни хора и автомобили....

Иска ви се точни факти и снимки ли да изложа, за творението на оня смешник с радиаторите ли да кача или пък на другия гуру жичкаджията, тук и на момента, за да стане смешно на мнозина ли? Не дърпайте това, дето не искате да вадите от торбата, както се казва! Цял ден изминал, докато "Тошко жичката" намери датчика за налягане на маслото къде точно се намира на двигателя и кой проводник отговаря за него. И това ли е лъжа? :hilezh:

 

Тоя точно проект не го давай за пример, че е жалка картинка! Тоя мотор има злочеста съдба още от прибирането му от карпатите и едва ли ще донесе радост изобщо някога! :wall:

Редактирано от autoasist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, autoasist написа:

...  има злочеста съдба още от прибирането му от карпатите ...

 

"Легенди за страстта" ли се споменават или ми се е дочуло? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ми обясни какво общо имат всичките тия детайлни писания за Тошо, Митко, Брат му, леля му и радиаторите , с въпросът на колегата по-горе - стават ли скорости от душегуб на 4.2 и моя положителен отговор, в който съм му посочил, че има такава кола с такава комбинация? :) 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четете втората част от първия пост. Там подробно пише за комбинация от скорости, маховици и диференциали.

Първата беше да се сетите, че не е редно да пишете каквото и да било като съвет, при положение, че вашата кола не сте в състояние да си оправите.

Just now, KCV said:

"Легенди за страстта" ли се споменават или ми се е дочуло? :hilezh:

Младежът с потните кръгове, да... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааахааааааа, демек слушайте ме мене, аз ги чувам работите, оня там дето си смени мотора и си се вози нищо не разбира.

Еми по-ясно потвърждаване на комплекса ти за малоценност не може да се направи. :) Успех в живота! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

освен че се посмях стабилно... и си затвърдих мнението за някои хора, ще кажа само че си стоя зад думите, че всичко се връща и рано или късно ще се срещна с някои хора в обстоятелства, зависещи не от тях.... 

 

А относно темата, ИМА А8 д2 v8 на предно, и да, става да се сложи кутия от 2.5тди, като лично моят маховик го прави Наско от Пловдив (tvard)...  Но както по-горе казаха, цялото занимание не си струва. 

 

:zustimm: peace 

Редактирано от dtatarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,написал съм в поста ,че колата ми е с ръчни скорости и питането ми е дали моята кутия ще пасне на 4.2 и от къде мога да намеря евентуално маховик,ако моят не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е с 3.7 мотора или поне така са писали във википедия:

 

For 1997, the new A8 was available with either front-wheel drive (FWD), or the Torsen-based quattro permanent four-wheel drive. The FWD models are powered by a 2.8-litre V6 engine, producing 142 kilowatts (193 PS; 190 bhp), and a 3.7-litre V8 engine producing 171.5 kilowatts (233 PS; 230 bhp), while the quattro received a 4.2-litre V8 producing 220 kilowatts (299 PS; 295 bhp).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 3.7 на предно, а захватът към скоростите му е както на 4.2... т. е. евентуално би свършило работа на автора на темата.... ама знаете само да нападате, а не мислите въобще ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, dtatarov said:

писал съм, че от завода излиза а8 д2 v8 на предно! 

Ма първо беше писал 4,2!

 

Но нека, нека да приемем, че осмак на предно е опция. Кой осмак? Кой осмак от тия преди фейса влиза тук? 3,7 е с 5hp19 кутия и по презумпция моторите с такава кутия са с осем болта на маховика, но не и при А8 ците, явно!  Да, самата кутия би станала, но пак идва моментът с маховика. Та дали е пишело 4,2 или като цяло осмак на предно... все тая, безполезна глупотевина, защото това не грее никого, тънката сметка за маховик от шестак или от АСЕ не се вписва, защото тук коляновия вал пак е с десет дупки за маховик, не с осем. На позиция номер 9 отговарят болтове с номер N90405502, които кой знае защо в етката ги дават 10 бр.

 

https://images.ilcats.ru/getImage.php?catalog=audi&filename=264/264105400.png&hash=c119edb196b0860b1b42a8168277dc30

 

 

 

Което за пореден път доказва максимата в този форум, че акъл дават само тея, дето не са завили едно болтче сами, но иначе ги чуват нещата!

Редактирано от autoasist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...