I.Chimev Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Здравейте, от известно време имам следния проблем - в движение таблото изгасва за секунда, чува се предупредителния звук, след това светва отново, но се появява PRNDL и на практика скоростите са изключени. Трябва да спра, да изгася и да запаля отново. След това тръгва и по принцип до следващото палене не се повтаря проблема. Следните грешки се записват: 001379 - System Voltage P0563 - 000 - Too High - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 00447 - Function Limitation due to Over-Voltage 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent и подобни, все сочещи висок волтаж. Акумулатора е под една година, по принцип нямам съмнения в него, нито пък свети предупредителната лампа за алтернатора. Имаше нагари от двете страни на късия минусов кабел (на клемата и на модула в багажника), но всичко е почистено добре. Някакви идеи? Също ако можете да предложите адекватен човек, който може да помогне. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Мисля , че проблема е в генератора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Или сте разбъзикали нещо модула в багажника дето му викаш, т.нар battery manager. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 (Редактирано) Прегледай и оправи алтернатора максимално бързо докато не е изгоряло нещо - явно презарежда и то с доста. Не карай колата, закарай я директно в сервиз, като я държиш на максимално ниски обороти. Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 1 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 (Редактирано) Относно оборотите - странното е, че най-често проблема се появява или на ниски обороти или като съм спрял Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 както е писал колегата не подценявай проблемите, които може да си докараш, ако караш така. най-вероятно диоден блок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 1 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Можете ли да ми препоръчате добър майстор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Тия дето правят алтернатори. Ако си в София има едни на Одрин между стамболийски и тодор александров, които го и свалят. Ако си го свалиш сам има и други. Франсиз куп в люлин май свалят също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 И аз за тия франсиз куп съм чувал добри отзиви.Някъде по посока Метро-Люлин ми си мярна сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 1 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Благодаря за инфото. Иначе сега зачетох по-подробно лога и видях това: Freeze Frame: RPM: 756 /min Torque: 101.4 Nm Speed: 3.4 km/h Duty Cycle: 1.0 % Voltage: 17.78 V Bin. Bits: 00101111 Torque: 249.6 Nm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Много е това 17,78, оправяй го бързо, да не утрепеш някой модул, че това не е като обикновена кола, пълно е с електоринка и всичко е скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 1 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Утре сутрин съм на 'преглед', ще пиша какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 2 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Оказа се, че всъщност напрежението през повечето време е по-ниско от необходимото - около 13.5в на акумулатора, а на алтернатора е 14.2в. Има някакъв проблем по инсталацията (нещо около самия алтернатор), който предстои да бъде отстранен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Смени майстора , щом казва на 13.5 по ниско от необходимото. .. има вариант да имаш хлабава връзка някъде и да проиграва напрежението ако остане генератора без товар. Премигват ли примерно плафона .. ако е пуснат .. докато караш ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Оф моята случайно днеска я хванах да прави магарии.Гледам си аз МАФ на Torque-то в движение и забелязвам как напрежението ми е 13,3в.Преди месец сменях акумулатора и си беше О.К..Взех да меря и кво се оказва че кабела с клемата под предния капака е фирясал.Самата клема при по голям товар така се нагрява че няма пипане.На клемата 13.4в 20см по надоло по кабела към 14.0в отива.Кабел ли да търся или да побългарявам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Минах през абсолютно същия проблем. Оправих се със смяна на реле-регулатора на алтернатора. Може да се смени и на място, аз успях на а8 без да свалям желязото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Огледай и клемите на акумулатора - ако има хлабава или клеясала може да не прави връзка от време на време и да се вдига напрежението защото алтернатора остава без товар (акумулатора се разкача). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Аз бях свалял алтернатора за ремонт, заврян е лошо, казах изрично да сменят всичко. Понеже е ремонтиран, облизах цялата инсталация, преди да се върна отново на него... иначе да, задължително и елементарно е да се ревизират клемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 2 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 1 hour ago, chefoukr said: Оф моята случайно днеска я хванах да прави магарии.Гледам си аз МАФ на Torque-то в движение и забелязвам как напрежението ми е 13,3в.Преди месец сменях акумулатора и си беше О.К..Взех да меря и кво се оказва че кабела с клемата под предния капака е фирясал.Самата клема при по голям товар така се нагрява че няма пипане.На клемата 13.4в 20см по надоло по кабела към 14.0в отива.Кабел ли да търся или да побългарявам? Абсолюто същото положение е и при мен - на алтернатора отдолу - 14.2, горе в двигателния отсек, на металното нещо за подаване на ток - 13.5. Тоест загубата от 0.7в е в тоя метър и половина някъде Иначе както писах вече - минусовата клема имаше окисляване преди време, но сега всичко е почистено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Ей това е номера на тоя метър кабел K94f9750. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acmilan Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Когато имах проблеми с тоците /висок волтаж и такива премигвания на табло и т.н/ при мен беше от реле регулатора на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 14 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2018 Днес смених тоя кабел.Вече не грее клемата.30мин 14.4в и след това почва да си подържа към 13волта.Като я пускам по инерция вдига към 14.0 волта като тръгна да ускорявам пада пак 13волта.Ще видя тази седмица да сменя релерегулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 14 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2018 Всичко в зелено свети.Спирам да ровя докато не умре.Разликата в 2 снимки е около 20мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 9 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 Здравейте, проблема е разрешен. Две неща бяха поправени. Първия и според мен основен проблем - алтернатора си беше заминал - ново реле и цялостна профилактика на алтернатора. Четките бяха почти изчезнали Втори - лоша връзка на плюсовия кабел - на мястото за подаване на ток под предния капак. Това е един Г образен алуминиев (мисля) елемент, като от двата края кабелите са пресовани. Явно с времето тая пресовка 'изпуска' и там грееше стабилно. При разглобяването ми прегледаха и стартера, който също беше обслужен подобаващо. Ремонта ми го направиха в сервиз, който намерих тук във форума: https://goo.gl/maps/3WEnSquSMX12 Хората са много свестни, съвестни и определено си разбират от работата, показват и обясняват всичко ако ви е интересно. Препоръчвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2018 (Редактирано) 10 hours ago, I.Chimev said: Втори - лоша връзка на плюсовия кабел - на мястото за подаване на ток под предния капак. Това е един Г образен алуминиев (мисля) елемент, като от двата края кабелите са пресовани. Явно с времето тая пресовка 'изпуска' и там грееше стабилно. Можеш ли да опишеш как я оправиха тази връзка, ще прегледам и при мен дали не грее, благодаря П.П. и как се казва сервиза, да не се натресем на някой друг. Редактирано 9 Ноември 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване