Jump to content

Електрически проблем - влиза в сервизен режим в движение


I.Chimev

Recommended Posts

18 hours ago, OvivO said:

Можеш ли да опишеш как я оправиха тази връзка, ще прегледам и при мен дали не грее, благодаря :)

П.П. и как се казва сервиза, да не се натресем на някой друг.

Не знам как се казва, точно на пресечката на бул. Никола Мушанов и ул. Блага вест.

Иначе като работи колата, там загрява, няма как да се объркаш. На моята много грееше. Направиха ми мост с един як кабел.

Редактирано от I.Chimev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Добър ден, колеги! След рециклиране на алтернатор ми се случиха следните проблеми.. В движение таблото ми изгасна няколко пъти за 3 дни, включва се след 2 секунди с чек енежин, лампа за спирачки, ръчна и направо се промени шрифта на борд компютъра... Тръгвам на 1700 оборота все едно кутията не става за нищо. Записва следните грешки:

Address 02: Auto Trans        Labels: 09L-927-760.lbl
   Part No SW: 4F0 910 156 H    HW: 09L 927 156 
   Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0110  
   Revision: --H01---    Serial number:        0053039
   Coding: 0000001
   Shop #: WSC 50920 001 1048576
   VCID: 283741EBF840986CEC-807C

1 Fault Found:
16947 - System Voltage 
            P0563 - 000 - Too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 289953 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2007.05.19
                   
-----------------------------------
               Abs 
01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 
            000 - - - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+ 
            001 - Upper Limit Exceeded
2 Faults Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded"

Има още такива с подобно съдържание!!!

 

Както каза колегата, все нещо с напрежението.. След като ми казаха, че е нещо от акумулатора - смених и него, докато не ми се появи същия проблем вчера.

Та, май всичките ми проблеми са свързани с алтернатора, след като е рециклиран? Преди никога не ми се е случвало да ми гасне таблото в движение, да ми бягат оборотите и да засичам подобни грешки свързани с напрежението и тока на колата, макар според механика "от алтернатора ми да не е ставало нищо и че трябвало да се рециклира". Всичко става в период от 1 седмица, акумулатора ми е от вчера - чисто нова Варта 110а. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стабилизатора на напрежение на алтернатора ти е заминал и пуска по 17-18 волта. Оправяй го преди да ти изгори всички модули по колата.

 

16947 - System Voltage 
            P0563 - 000 - Too High - Intermittent
Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, CVT написа:

 

Евала, иначе "старши диагностика" на сервиза гледа този лог 3 пъти, пращах му го, като отидох да поръчвам акумулатора пак и след като се наложи да го кодира... И говорим за един от най-добрите сервизи за ВАГ.... В понеделник отивам и да си оправят мизериите щото ми писна. Благодаря ти много, че затвърди съмненията ми в шибания им алтернатор... 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятай какъв сервиз са  ....  пусни повече консуматори да товарят да не прави много големи пикове генератора . защото има една шепа неща , които изгарят по модулите  уж да предпазят от пренапрежение..

Редактирано от ivo.petkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D bros Automotive, не искам да правя лоша реклама, ама тва е истината. Надявам се, че следващия път като я взема няма да се налага да ходя за 5ти път за едно и също нещо. 

 

@LEWLY Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цените са им завишени, за някои неща даже май отгоре на Порше, но и се случва при всеки да има пропуск, като цяло има доста доволни от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пренапрежението е толкова банален проблем, да те пращат за нов акумулатор... Де да знам.
И аз не съм доволен от сервиза, като го написах в Гугъл, то не бяха обяснения - ама вие не сте били наш клиент, защо говорите така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова е добре да се информираме къде какви простотии стават.

То къде ли вече може да итидеш и да си спокоен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Момчета, 

Грешки се случват и съм убеден, че всеки от вас ги прави ежедневно и това е нормално.  Важното обаче е колко от вас имат ташаци, достойнство и морал да бъдат коректни, и колко от вас биха давали от себе си за да може клиентът да получи най-доброто, дори в моментите в които заслужава юмрук в зъбите!

В нашето ежедневие основната част от автомобилите идват след няколко неуспешни ремонта, с калъми, побългаряване и десетки прикрити проблеми. Клиентите често си спестяват или изопачават част от фактите и информацията, което ни подвежда и така губим десетки часове в търсене на проблем там където няма. 

Тази ситуация е една от многото случващи се всяка седмица и няма да е нито първата нито последната. 

 

Нека изясня няколко факта на повечето от вас смятащи се за капацитети, размятащи критики и даващи експертни съвети;

Ревизиране и рециклиране на всички части подлежащи на това, правим, чрез най-добрите специалиирани външни сервизи в София и страната. Всичко се тества, дефектира, и ремонтира от тях, след което ни се праща обратно за монтаж. Ние не ремонтираме абсолютно нито един компонент.

В този конкретен случай демонтирахме и монтирахме 5 пъти алтернатор на 3,0 ТДИ, сменихме 3 различни рециклирани два от които рециклираха повторно и всички правеха драми и всеки път драмите бяха различни от предишните. Колата вися дни наред в сервиза блокирайки работно място и ангажирайки служители да търсят под вола теле . 

На края колегите предоставиха за тяхна сметка фабрично рециклиран алтернатор струващ в пъти повече от рекламирания, само и само драмата да приключи положително за клиента. 

 

Равносметката е видима. 

От една страна клиент, който ни с@ре във физиономията, въпреки търпението и упоритостта, които вложихме в автомобила. Въпреки факта, че проблема е разрешен. Въпреки факта, че бяхме подведени, голяма част от сметката платиха други хора.

От друга страна потребители тук серат по наш адрес от чиста злоба, защото не ги устройва това, че не работим на цени "провинциален гараж" и това, че не може да си носят частите пък те имат отстъпка в техко. Ами да, ние сме предприятие работещо с цел печалба, не работим за без пари и условията са тези.

На всички ,на които им е скъпо има достатъчно гаражи, булевардни, форумни и квартални пишман сервизи.  Тъпо е да си недоволен защото ти е скъпо. 

От доста време не влизам тук точно задари разбирачи и мрънкачи и не ми дреме, кой какво пише, всеки има право да си изразява мнението колкото и тъпо да е то.

 

Като сервиз сме се доказали и продължаваме да го правим всеки ден. Имаме достатъчно верни и лоялни клиенти, широко скроени, ценящи човешкия труд и време, клиенти, които получават и ще получават повече и все по-добри условия само за това, че са лоялни. 

 

Ае със здраве и бъдете малко повече хора от колкото големи батки клавиатурни! 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези които ти плюят по сервиза във форума едва ли могат да ти навредят на бизнеса, но това твое изказване със сигурност ще направи това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно как в скар идваха коли след като сте ги оправили във вашия сервиз. И сега където ходя пак идват коли оправени от вас. 

Но както казва Цецо важното е да има печалба, майната му на мрънкачите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ся случват се грешки кво толкова ...

Цял ферман който синтезирано изглежда долу горе така: всички други са пишман сервизи и големите плащачи дето не мрънкат по форумите са добре дошли другите да го духат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова по-зле за вас, щом се е наложило 5 пъти да сваляте алтернатора.

Понеже това е ваш бизнес, би трябвало да знаете, че при гаражно рециклиране на алтернатор никой не сменя т.нар. реле регулатор. Защото го замерват, че в момента работи а нов струва 130 лева.

Не мога да си представя ситуация, в която дефектирал акумулатор ще хвърля пикове по 16-17 волта.

Със здраве и на вас...

 

Едит: разбирам, че сте разочаровани, кола със завъртян проблем. Къде по-сладко е да сменяш масло и накладки. Но от личен опит, и с това не сте особено старателни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, че понякога има неблагодарни ремонти. Излизат толкова скъпо като труд най-малкото, че става неудобно да искаш клиета да плати толкова.

И си мислиш, че е оправено вече, а то имало още нещо и после пак.

Но има и некачествени ремонти, специално при алтернатори и стартери е често срещано. А се сваля трудно и си струва да го направиш 1 път и това да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така, целия проблем беше там, че няколко пъти казах, че колата ПРЕДИ ДА ВЛЕЗЕ В СЕРВИЗА НЯМАШЕ ПРОБЛЕМ с алтернатора и симптомите, които се появиха след това. След първия рециклаж на алтернатора три пъти говорих с диагностика по телефона, дори му пратих лога от диагностиката и му казвам, че колата продължава да има проблем и подчертавам, че подава доста ток. Идвам на следващия ден да видим какво става и тогава ми се говорят небивалици как понякога не трябвяло да се вярвя на грешките, които показва програмата и че това нещо било от акумулатора. Сменяме и акумулатор на следващия ден и какво? - отново същото, проблем. Идвам пак при вас, след като колегите от форума от едно изречение разбраха, че проблема е в регулатора, а аз бъда разиграван как да не вярвям на грешките и едва ли не да си карам с изгасящо табло, нестабилни обороти, хиляди лампи по таблото и др. Бяхме отвън сервиза, 4 общо човека - 3 механици и аз, и им казвам, "колата има проблем свързан с алтернатора, знам от второ мнение, че сигурно е реле регулатор, но като цяло проблемите идват от алтернатора. ДОСЕГА СЪМ НЯМЯЛ такъв проблем."

 

Накрая аз излизам виновен, че колата седя общо 20 дни при вас, след като 100 пъти обяснявях и по телефона, и при вас, откъде идва проблема и че преди е бил непознат за тази кола. А също ми е интересно кога съм ревал, че ми е скъпо след като съм оставил 3+ бона? Не аз съм дал грешна информация, а вие сте я разбрали грешно след 100 повтаряния. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, LEWLY написа:

...няколко пъти казах, че колата ПРЕДИ ДА ВЛЕЗЕ В СЕРВИЗА НЯМАШЕ ПРОБЛЕМ с алтернатора и симптомите, които се появиха след това. След първия рециклаж на алтернатора...

 

Само не разбрах защо е бил нужен този рециклаж на алтернатора, след като не е имало проблем с него??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT Много рядко ми се случваше да се замисли за максимум 1 секунда преди да   запали. Наистина много рядко се случваше и след като я оставих ми казаха че алтернатора не бил ставал за нищо. А може би това замисляне е било от акумулатора, който верно си беше леко слаб и няма спор, че е бил за смяна. Просто моя грешка, че се вързах, че не ставал за нищо и дадох да се играят тия филми с рециклирането и накрая аз да им излизам виновен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...