Jump to content

Смяна на акумулатор ауди а4 б7 2.0тди


Svetliu90

Recommended Posts

Здравейте колеги , купих си нов акумулатор 77АH 750А стартор ток . Стария ми е 72АН . Въпросът ми е следния:
Има ли някаква особеност при смяната  и трябва ли някаква кодировка след това  , защото чета какви ли не глупости по форумите ..
Или махам първо (-) след това (+) , после по обратния ред и е това ? Питам защото да не съм извършвал досега процедурата на тази кола .
Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Б6 при откачане на акумулатора трябва да се направи обучаване на стъклата и ключа.

За стъклата:

1. Даваш на контакт и задържаш копчето докато не се пусне прозореца до долу.

2. Продължаваш да го държиш още 2-3 секунди (на някой се чума нещо като щракване).

3. Вдигаш прозореца до горе и пак същото.

4. Вече трябва прозорците да са обучени и да се смъкват само с едно натискане на копчето (правиш го на всеки прозорец по отделно).

 

За ключа:

1. Ако колата е заключена, отвори шофьорската врата с ключа на дистанционното.

2. Натисни бутона за отключване на дистанционното.

3. Задържаш копчето и вкарваш ключа в стартера и завърти до положение 2 за да се даде на контакт.

4. Завърти ключа обратно в положение 1 за да се изключи контакта.

5. Изкарай ключа.

6. Натисни заключващият или отключващият бутон на дистанционното(без значение) и вече ти е обучено и заключването от ключа.

 

При мен не винаги се получава от първия път обучаването на ключа, но винаги в крайна сметка става :D

 

Пак казвам, това е за Б6, но не вярвам на Б7 да е нещо по различно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам думите ви колеги.

Единствено мога да вметна , че на мен ми светна ESP но като завъртите волана в двете посоки и изгася. 

И не забравяйте да си почистите отводнителната тръба , под акумулатора . Бая гадости изкарах аз изпод акумулатора , но това може би е заради това , че нямам кората отгоре.

Благодаря за бързите отговори ! Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В предвид, че някои модули в автомобила работят трийсетина минути след изгасяне на мотора, не е ли препоръчително да се изчака това време и тогава да се откачи стария акумулатор и да се свърже новия?

Аз съм с В7, никога не бях обръщал внимание затварят ли ми се прозорците с дистанционното, преди няколко дни пробвах и не се затварят, вероятно никога не съм ги обучавал. Не разбрах в горния пост когато е на контакт с цел обучение за стъклата кой бутон трябва да се задържи?

Иначе ключа винаги сам се обучава още с даването на контакт, не ми се налага нищо да натискам, както беше на В6!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стъклата трябва да пуснеш на лонтакт да свалиш до доло шофиорския прозорец да го качиш до горе и да задържиш така че да чуеш едно като прештракване .. след което задържаш бутона за заключване на ключа какво е подадено на контакт ... Това е

Sent from my GM 5 Plus using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата има предвид да свалиш стъклата с дистанционното , докато си извън колата примерно. Трябва да пробвам при мен дали е обучено , с онучаването на ключа или оъделно нещо трябва да се направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С колко ключа правите обучението?

@Svetliu90 Монтирай си кора над акумулатора.Съставена е от две части,кора и капак.Оригинални може да ти достави Райно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите с а4 б7 , да ви питам как заступорявате акумулатора да не мърда ? Сложих новия и има около 2 мм луфт и мога леко да го побутна с ръката . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като затегнеш скобата с гаечен ключ трябва да стои като бетониран.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ти е изгубена скобата, но по нашите пътища да караш без нея е все едно да носиш чук и яйца в една чанта. Виж това клипче, скобата е показана точно от 1:30 нататък:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...