Jump to content

Смяна цвета на лед мигачите на стоповете?


svetoslav.yo

Recommended Posts

Здравейте,

 

Очаквам американско А4 Б9. Въпроса ми е дали и как се програмира цвета на мигачите, защото американския обикновено не е жълт /amber/ с какъвто се минава техно теста? Имам два европейски лед стопа и видях отзад на легендата, че за европа и америка синия кабел е на различни ватове, по спомен за едното 6w за другото 10w.

 

Ако някой има конкретна информация ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря за отговора. Това сигурно ли е, защото не виждам иначе причина на един и същи, купен от европа, стоп да пише двата варианта на захранване на синия кабел 6w/10w. Ще си направя експеримент да ги захраня с различни ватове, да видя дали ще светнат различно, но това ще се случи като свалят счупените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте, аз имам сходен проблем като колегата. За технотеста искат жълти мигачи, а за да минеш с червени са нужни допълнителни разходи. Тъй като единия стоп е счупен при мен мисля да взема европейски комплект от Германия. Ще има ли нужда от допълнителни настройки при смяна или колата сами си ги разпознава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, забелязах че европейските стопове са с различни букси от американските като външните са с повече пинове. Със смяна само на буксите ще тръгнат ли или целия захранващ сноп ще трябва да се сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
На 2.10.2018 г. at 20:48, congo написа:

Смяна на LED елементите в стопа или нов стоп. Няма друг начин.

Този същия проблем с американските мигачи и за B8-ицата ли важи? Или там има някъв hack?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б8 има и доста интересни китайски "тунингови":

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте Колеги,

Имате ли представа какво се изисква, за да се направи ретрофит от стандартни стопове към led стопове с динамични мигачи.

Запитването е за познат, който е с Ауди Б9 комби от 2017 година (нямам номера на рамата).

 

Ето и серийните номера на стоповете, които иска да сложи:

8W9 945 091

8W9 945 092

8W9 945 093

8W9 945 094

 

Благодаря ви предварително!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте,

 

искам да повдигна темата. Харесал съм една а4ка б9 внесена от Канада. До колкото разбирам, ще има проблем с техно теста и КАТ с тези червени мигачи и стоп. Единствено смяна с европейски ли става работата? И ако да, много ми е чудно как тогава се регистрират типични американски марки, които нямат аналог за Европа.

 

Може ли малко яснота как се случват реално нещатата с техно тест и регистрацият в КАТ от колега минал по този път.

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да отговоря, че в КАТ ми гледаха специално мигачите, въпреки минатия технотест. В моя случай аз се договорих с продавача колата да е със сменени стопове и минат технотест, за да я купя. Имай предвид, че стоповете са с различни букси и се слагат някакви преходници или се преправя някак си инсталацията. Не съм задълбавал, защото я взех готова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо това гледат на американките на каналите. За да минеш с червени или взимаш едни стопове назаем за да минеш каналите или по другия начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте :) Очаквам си колата до 2 седмици S4 B8 американка .От Варна съм и се интересувам кой може да ми свърши работа за задните светлини , или има ли някой познат на познат да си "затвори очите" в КАТ Варна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за колко лева "уреди" технотеста?  Защото ако нямаш проблем с такива методи, какво ти пречи да го "уредиш" в КАТ на място?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В КАТ от няколко месеца не стават тия неща с мигачите.

Един тарикат ми се молеше да му дам на Мустанг-а стоповете да мине каналите :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека ми каза към 800-850 лв , въпросът е че неможе да ми помогне в КАТ . Намерих стопове от А4 за 70лв и се чудя дали да ги купя ама като незнам какво точно трябва да се преправи за да паснат . Моите са диодни а тези са с обикновенни крушки. Неискам да се преправя инсталация без да съм сигурен в крайния резултат , за това питам тук за съдействие с информация :) Решил съм да направя транзитен номер като за начало за да мога да си разхождам зверчето че му се "схванаха полуоските " и да търся тогава подобна S-ка за да сравня инсталацията и да видя къде дефакто е разликата и дали ще трябва да се правят и настройки с комп . Хубавото е че лесно и бързо се разглобяват стоповете и няма да отнеме много време ако някой с такава кола се съгласи да помогне :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

800-850 лева‽

 

Че ти за 600 лева можеш да си вземеш китайски "тунингови" като тези в клипчето което съм дал по-горе. Те ще минат и през технотест и през КАТ без нужда от подкупи. След това ако не ти харесват ги продай в OLX, пък си карай с американските.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е цената за технотеста и още някакъв документ за емисии. Сега гледам в алиекспрес че има кабели и стопове и кво ли не . Чета и ако намеря  полезно инфо ще го кача . Въпросът е тези китайски стопове от по горе дали ще паснат на 100% или пак трябва да се побългаряват 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...