Jump to content

Форсира се сама при смяна на скоростите


Svilen56

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

 имам следния проблем и искам да ви питам дали може някой да помогне. Става въпрос за 2,6 ABC. Проблема ми е следния когато е студена и тръгна сутрин има форсиране при смяна на предавките, тоест когато я освобождавам от скорост тя за малко се форсира до към 2000 оборота, като след това спадат, но така много трудно се кара,защото като вкарам примерно от първа втора става едно претрисане на цялата кола, защото оборотите на двигателя и кутията се разминават. За да стане по плавно превключването трябва да изчакам между смяната на предавките докато паднат оборотите. След това като загрее, като мина примерно 5км се пооправя но пак не е както трябва, тоест като изключа от скорост оборотите плавно да падат както би трябвало да бъде. Мисля си за датчика за входящия въздух или температурен датчик на антифриза но не съм сигурен. Лятото е по слабо изразено но в студени месеци е зле.


Благодаря предварително... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си т-датчиците на ЕКУ-то и входящия въздух, виж да не е откачена л-сондата. Ако имаш ВАГКОМ със сигурност ще има записани грешки в контролера на двигателя, които ще насочат от къде е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на АБС е същото и нямам никакви грешки в еку-то. Моята кола го прави така мнооого отдавна аз даже си мислех, че така трябва да е. Всъщност мен дори ме улеснява защото като е студена я карам като дизел има повече мощност и тръгва без газ докато като загрее и предполагам еку-то намали бензина(смукача) почва да се мотоляви и да не върви толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На мен ми звучи, като да смуче въздух от някъде. Провери вакуумите и с един спрей с етер (и с дезодорант става ако няма етер) провери около всукателния колектор и дросела.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Младежи!

Този мотор има една много неприятна слабост - смуче въздух от колектора. Той е метален по средата, отгоре и отдолу е с пластмасови капаци, завити с множество винтчета. Сваляте колектора, развивате всички тези винтчета, почиствате отвътре мърсотията и оглеждате да не са се откъснали долу насочващите улеи. Ако са тръгнали да се отлепват, залепвате ги хубаво с топлоустойчив поксипол. Ако са откъснати не подлежат на залепване и ремонт (и още не са посетили цилидите и клапаните да им видят сметката), ги изхвърляте.  Обезмаслявате хубаво и двата капака обратно със силикон залепвате и завивате винтовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...