Jump to content

Монтиране на халогени


stenli933

Recommended Posts

Здравейте, колата ми е 99г. Снабдил съм се със всичко необходимо за монтажа на халогените (добавката с отворите както и самите халогени). Копчето за фаровете ми е с 2 позиции на издърпване (явно предния собственик го е сменял). Сега голямата драма е ел. инсталацията, кой пин от копчето отговаря за халогените, както и + ли трябва да вържа на него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюс в пакета трябва да има.Трябва да намериш на кой пин излиза като издърпаш копчето и да го свържеш към  оперативната верига на предварително подготвено от теб реле.Окабеляваш си фаровете за мъгла и техният плюс го свързваш към силовата верига на релето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих го кое е. Обозначението NL на ключа е за халогените, което отговаря на пин номер 8 на буксата. Мисля, че си намерих и точното реле за целата:

 

https://www.avto.bim.bg/Rele-12V-40A_pr45061.html

 

Тези дни ще го действам, благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

@stenli933 Какво направи със монтирането на халогените, понеже и аз съм се снабдил със всичко необходимо и утре ще действам. Ако може да споделиш следните неща: Проводници със какво сечение използва за инсталацията и по точно за силовата верига? От къде взе захранване за нея? аз си мисля за бушониерата над акумулатора. Къде монтира релето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се престаравал много, за кабела не мога да ти кажа с точност в момента. Отидох в магазина и им обясних за какъв ток и мощност става въпрос и те ми дадоха подходящ за целта. Опънах един кабел от копчето (+ и -) до акумулатора за контролната верига и го вързах за релето. След това още един кабел за силовата директно от акумулатора, като на плюса сложих един предпазител 10 ампера. Увих релето с изолирбан и го наврях зад акумулатора за да не се цапа много, много с гнусотии.

 

За силовата верига на клемите на акумулатора имам специални места за кабелни обувки, там го вързах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко често ще ги ползвам и дали въобще по предназначение или за някоя по ефектна снимка вечер :D Освен това променят визията и определено по ми харесва с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, NIKO написа:

моите веднъж ги пусках в мъгла и толкоз

Защо? Нямаш повод да ги ползваш или техн. проблем, те не са само за мъгла ами и при снеговалеж, дъжд...

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускам ги, но просто не виждам ползата, ксенона е на 4300 и като го забуча максимално надолу, върши в пъти по-добра работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравейте, тъй като и аз ще си слагам халогени се чудя от къде да прекарам кабелите до таблото вътре? И трябва ли да се разглобява нещо? Кори това онова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко си сръчен, аз не съм свалял нищо. Ти реално имаш един кабел които трябва да влезе в купето до ключа. Около сервото има тапа аз я пробих и през нея. Релето ми е до акумулаторната кутия в страни. Захранването съм го взел от бушониерата над акумулатора, като вътре в нея съм скрил и 10 амперовия бушон за халогените. И си подсигури добри кабели. На ключа NSL е пина към които трябва да се прикачиш ако е с опция за халогени, ако не можеш да си ползваш и обикновения като ги вържеш към NL. но така ще светят заено със светлината за мъгла отзад, така че аз я премахнах (поне докато си намеря ключ)

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз първоначално мислех с отделно с ЦК ключе да си ги правя с ток директно от акумулатора.
Четох и една тема за А4, дето колегата чак от задните светлини е прекарвал кабели за отпред, но е много разправия. Аз си мислих да го направя, като теб директно от ключа за задните светлини да го преправя да захранва отпред, само с кабелите не съм наясно все още от къде ще ги прокарвам, иначе всичко останало е готово, само трябва захранването.
Но втория вариант е по-културен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още по-културно ще стане,ако си намериш ключ от А3-ка,която е била със заводски халогени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това с отделно ключе е малко старомодна работа, за какво ти е.. да ги пускаш когато ти си искаш (без да си на къси)? Объркал съм се в горното мнение и съм разменил местата на nl и nsl. Най хубаво си е със оригинален ключ както казва Веселин ама трудно се намира такъв който не е захабен (протрит).

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде около сервото има тапа колега? Имам едно място от което влизат кабели за газовата, ама кой знае къде излизат тия кабели..
Само простия кабел не знам от къде да прокарам...
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...