Каменов Публикувано 20 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2018 Привет колеги. Ще се опитам максимално кратко и ясно. Класическа ситуация, паля потеглям и колата гасне, без опция за повторно запалване. колата е А4 Б6 180hp. 4х4 автомат с код АКЕ. Без притеснение качвам vag и "01268 - quantity adjuster (n146)" Свалям помпата и към "супер" дизел за смяна на клапан. Такава беше идеята. След няколко часа ми звънят и казват че е изгорял познатия ни транзистор. Помпата е качвана на стенд и други проблеми нямало. Казвам ок, отивам да си взема помпата от там (всеки знае защо) и я нося при познат за смяна на транзистора. Работата е свършена качествено. Взимам си помпата и обратно за монтаж. Монтирам, зацепвам, обезвъздушавам ,паля и на vcd 2 градуса в повече на аванса което коригирах и вече е в стойност 2. Остана един голям проблем свързан с лютив пушек,висок разход а именно - ingect quantity с високите 9,2. при загрял мотор, и при ТЕСТ на аванса на ПОМПАТА ми записва в "late - time injection" Колата беше без никакви проблеми преди изгаряне на транзистора. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Каменов Публикувано 22 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2018 Според вас дали съм за ново тяло или за реголаж на аванса на стенд. Никъде на видях някой, след качване на нов транзистор да е носил помпата на стенд. Ако някой се е сблъсквал с такъв казус да пише моля. поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване