Jump to content

vp44 висока стойност на ingect quantity


Каменов

Recommended Posts

Привет колеги.

Ще се опитам максимално кратко и ясно.

Класическа ситуация, паля потеглям и колата гасне, без опция за повторно запалване.

колата е А4 Б6 180hp. 4х4 автомат с код АКЕ. 

Без притеснение качвам vag и "01268 - quantity adjuster (n146)"

Свалям помпата и към "супер" дизел за смяна на клапан. Такава беше идеята.

След няколко часа ми звънят и казват че е изгорял познатия ни транзистор.

Помпата е качвана на стенд и други проблеми нямало.

Казвам ок, отивам да си взема помпата от там (всеки знае защо) и я нося при познат за смяна на транзистора.

Работата е свършена качествено.

Взимам си помпата и обратно за монтаж.

Монтирам, зацепвам, обезвъздушавам ,паля и на vcd  2 градуса в повече на аванса което коригирах и вече е в стойност 2.

Остана един голям проблем свързан с лютив пушек,висок разход

а именно - ingect quantity с високите 9,2. при загрял мотор, и при ТЕСТ на аванса на ПОМПАТА ми записва в "late - time injection"

Колата беше без никакви проблеми преди изгаряне на транзистора.

Поздрави.

 

 

 

IMG_0081.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас дали съм за ново тяло или за реголаж на аванса на стенд. 

Никъде на видях някой, след качване на нов транзистор да е носил помпата на стенд.

Ако някой се е сблъсквал с такъв казус да пише моля.

поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...