ErrEvil Публикувано 25 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2018 Здравейте Колеги, Подобно на други съфорумци и моите лайсни се издуха с времето от външната страна на вратите - засега само предните. Знам, че това е често срещан проблем и карах колата на майстори, които се мъчиха много и опитаха какво ли не, но накрая казаха, че няма друго спасение освен да се сменят. Комплектът нови лайсни си е бая цифра и остана вариантът да се търсят от морга, което и направих, но никъде няма и мн трудно се намират, защото явно хората си ги търсят. Въпросът ми е има ли изобщо начин да се оправят, без да се сменят или пък да имате идея откъде могат да се намерят по-тънко било то нови или настаро? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 26 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2018 Как така се издуват лайстните? Можеш ли да ги снимаш как изглеждат издути? При мен се беше прецакала основата на шофьорската лайстна от към задната врата и като навия винтчето не се прибираше докрай. Не видях особени трудности да го фиксна с малко въображение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 26 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2018 Отвътре са метални и се измятат. Гледам, че напред в годините са поизменили дизайна отзад. Може да са си поправили грешката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 26 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2018 Фейса го няма този проблем но е хромиран и нещо не ме грабва много. С поялник става работата, все се каня и аз да ги правя мойте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 На фейса хромираната лайна се надува и лющи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ErrEvil Публикувано 29 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 Според мен се получава от Автомивките или при силни дъждове и снегове - влиза вода, хваща ръжда и започва да се измята/издува от вътрешната страна, така че имайте едно наум. Това освен при аудитата съм го виждал при VW, BMW и Merdez някои модели. Купих втора ръка лайстни, които са в нормално състояние и ще пиша какво е станало, но се надявам това да реши проблема. Някой колега беше предположил, че със запояване се оправят - това не е пробвано, но гарантирано, че е пробвано с всякакъв вид специални лепила и силикони и не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 Доколкото си спомням тия 2007-2008ма година само чиста пластмаса и не се надуват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 1 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2018 Лайсните се надуват защото са метални и раждясват,отдолу ръждата надува...видях как оправят едно ауди в сервиза...сваля се лайсната,изтърква се ръждата от вътрешната страна и после се слага и всичко заспива.Виждал съм случаи на толкова издути ,че после като ги свалат и самата врата и нея търкат ,защото и там има ръжда и не може да легне ласната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 (Редактирано) Има метална шина отвътре, която се намира между две пластмаси. Не се търка само ръжда, трябва да се изчегърта всичко останало от шината между пластмасите и после да се слепят с поялник примерно. Редактирано 2 Ноември 2018 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 Абсолютно безмислена заигравка е тая с чистенето на ръжди и лепенето, почти невъзможно е да се постигне правилния профил на лайсТната, по моргите ги има с тонове, а и тук маса народ продава коли на части. И да са чак пък "цифра"...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 2 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2018 Ремонта или оформянето наново е просто безсмислено. Интересно че прекалено рано идва тоя момент при 4ф-ките, Ц5 назад няма проблеми може да се каже, Б5 и по-стратите всички са на дъвка, но там вече 20+ години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ErrEvil Публикувано 8 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 Колеги, след смяна на лайстните всичко е перфектно. Купих ги много запазени втора ръка от един колега от форума, като трябваше да се пребоядисат в моя цвят. Отделно, лайстните, които купих, са малко по-нов модел от моите и вътре са с пластмасови захващачи, което предполага по-малко проблеми с ръжда в бъдеще. При мен всички опити да се поправят и залепят несполучиха и само подмяната реши проблема окончателно и без да си личи, че изобщо е правено нещо по тях. Дано съм бил полезен и на други, които имат същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SIMO Публикувано 7 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 Не знам кой какво обяснява за лайсните и как се правят или как не се правят . Искам да попитам някой опитвал ли е да ги свали и да ги направи или само си пишем просто теории. Аз моите ги направих без изобщо да знам за какво става на въпрос. С две думи ако не сте много схванати в ръцете свалете си лайсните все пак са на 2 рапидки . Цялата лайсна е съставена от 3 части. 1-външна декоративната 2-средна металната(тя е проблемната) 3-и задна която е пластмаса която е със щтифтове за захващане за вратата. Разглобявате и напълно премахвате ръждясалия метал(обикновенно излиза на парчета разпаднат) Изчиствате хубаво след това взимате подходящо лепило (ползвах фикс на момент лепи много здраво и прави пласт между части 1и 3. Натискате с нещо тежко и на другия ден монтирате. Няма луфтове фуги и т.н. и вратата не може да се деформира понеже лайсната се издува навън а вратата е доста по дебела ламарина. Може да има единствено следа от ръжда от лайсната. По добре си ги направете защото и да си вземете втора ръка неминуемо след като замръзне водата която се е стекла вътре ще станат в същото състояние. Или няма метал няма проблем. Елементарно е колеги докато се занимавате да пишете тук да сте си го направили. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ErrEvil Публикувано 7 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 Колега, това, което го изброи, 2 седмици е пробвано без никакъв резултат, мога да те уверя с всякакъв вид лепила - Audi a6 Аvant 4f c6 225 к.с 2006 Страхотно е, че при теб се е получило, но мнението ти не е меродавно. При мен се получи само със смяна. Всеки сам си решава как да ги прави, като им дойде времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SIMO Публикувано 8 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 Освен да има разлика моята е седан. Не казвам че стана супер лесно но е сравнително елементарна процедура . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Е големи специалисти тука, аз процедурата съм я правил преди пет години ма какво да кажа. Проблема е явно при колите до 2007 година, после са се усетили и за премахнали металната шина, която прави проблеми. За стария модел не е никакъв проблем да свалиш лайсната и да изчегърташ всичко метално и после да слепиш двете пластмаси, лепила не се ползват защото няма да издържат, просто се взима един поялник и се прави надлъжен шев по цялата лайсна. Разбира се на който не му се занимава си мисли някакъв вариант, аз бих си взел от ибей има едни по релефни, от с6 мисля, че се водят и така. https://www.ebay.com/itm/AUDI-A6-C6-4F-S6-S-LINE-LOOK-SIDE-BLADES-DOOR-BLADES-DOOR-BAR-NEW/172978943369?hash=item2846593589:g:2~EAAOxyLN9Sm3e5:rk:19:pf:0&vxp=mtr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 С течен метал хваща ама трябва да съхне 48 часа. Лепил съм корпус на помпа, потопена е във вода вече 2 години и не е мръднала. Тубичката е към 20 лв, ще трябват поне 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Колеги, някой слагал ли е фейс лайсни (с хромираната линия) на префейс кола ? На лайсните отзад липсва тая пластмасовата релса, която се захваща с приплъзване към самата врата и може да се хване само на двата винта, което е малко афиф работа, да прехвърля от старите лайсни също не става понеже каналите са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 на фейса как се държат? пъпките на вратата са на друо място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 14 Май 2019 Доклад Share Публикувано 14 Май 2019 И аз това питах. Така като чета са залепени с двойно лепяща 3м-ска лепенка, ще сложа и аз пък да видим колко ще изкара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dynaty Публикувано 4 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2019 Колеги има ли решение или да купуваме от други коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване