Jump to content

Издути лайсни на вратите - Ауди а6 4f avant 2005


ErrEvil

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

Подобно на други съфорумци и моите лайсни се издуха с времето от външната страна на вратите - засега само предните.
Знам, че това е често срещан проблем и карах колата на майстори, които се мъчиха много и опитаха какво ли не, но накрая казаха, че няма друго спасение освен да се сменят.
Комплектът нови лайсни си е бая цифра и остана вариантът да се търсят от морга, което и направих, но никъде няма и мн трудно се намират, защото явно хората си ги търсят.

Въпросът ми е има ли изобщо начин да се оправят, без да се сменят или пък да имате идея откъде могат да се намерят по-тънко било то нови или настаро?

 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така се издуват лайстните? Можеш ли да ги снимаш как изглеждат издути? При мен се беше прецакала основата на шофьорската лайстна от към задната врата и като навия винтчето не се прибираше докрай. Не видях особени трудности да го фиксна с малко въображение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвътре са метални и се измятат. Гледам, че напред в годините са поизменили дизайна отзад. Може да са си поправили грешката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейса го няма този проблем но е хромиран и нещо не ме грабва много. С поялник става работата, все се каня и аз да ги правя мойте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се получава от Автомивките или при силни дъждове и снегове - влиза вода, хваща ръжда и започва да се измята/издува от вътрешната страна, така че имайте едно наум.
Това освен при аудитата съм го виждал при VW, BMW и Merdez някои модели. Купих втора ръка лайстни, които са в нормално състояние и ще пиша какво е станало, но се надявам това да реши проблема.
Някой колега беше предположил, че със запояване се оправят - това не е пробвано, но гарантирано, че е пробвано с всякакъв вид специални лепила и силикони и не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням тия 2007-2008ма година само чиста пластмаса и не се надуват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лайсните се надуват защото са метални и раждясват,отдолу ръждата надува...видях как оправят едно ауди в сервиза...сваля се лайсната,изтърква се ръждата от вътрешната страна и после се слага и всичко заспива.Виждал съм случаи на толкова издути ,че после като ги свалат и самата врата и нея търкат ,защото и там има ръжда и не може да легне ласната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има метална шина отвътре, която се намира между две пластмаси. Не се търка само ръжда, трябва да се изчегърта всичко останало от шината между  пластмасите и после да се слепят с поялник примерно.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно безмислена заигравка е тая с чистенето на ръжди и лепенето, почти невъзможно е да се постигне правилния профил на лайсТната, по моргите ги има с тонове, а и тук маса народ продава коли на части. И да са чак пък "цифра"......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта или оформянето наново е просто безсмислено. Интересно че прекалено рано идва тоя момент при 4ф-ките, Ц5 назад няма проблеми може да се каже, Б5 и по-стратите всички са на дъвка, но там вече 20+ години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, след смяна на лайстните всичко е перфектно. Купих ги много запазени втора ръка от един колега от форума, като трябваше да се пребоядисат в моя цвят. Отделно, лайстните, които купих, са малко по-нов модел от моите и вътре са с пластмасови захващачи, което предполага по-малко проблеми с ръжда в бъдеще. При мен всички опити да се поправят и залепят несполучиха и само подмяната реши проблема окончателно и без да си личи, че изобщо е правено нещо по тях. Дано съм бил полезен и на други, които имат същия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Не знам кой какво обяснява за лайсните и как се правят или как не се правят .

Искам да попитам някой опитвал ли е да ги свали и да ги направи или само си пишем просто теории.

Аз моите ги направих без изобщо да знам за какво става на въпрос.

С две думи ако не сте много схванати в ръцете свалете си лайсните все пак са на 2 рапидки .

Цялата лайсна е съставена от 3 части.

1-външна декоративната

2-средна металната(тя е проблемната)

3-и задна която е пластмаса която е със щтифтове за захващане за вратата.

Разглобявате и напълно премахвате ръждясалия метал(обикновенно излиза на парчета разпаднат)

Изчиствате хубаво след това взимате подходящо лепило (ползвах фикс на момент лепи много здраво и прави пласт между части 1и 3.

Натискате с нещо тежко и на другия ден монтирате.

Няма луфтове фуги и т.н. и вратата не може да се деформира понеже лайсната се издува навън а вратата е доста по дебела ламарина. Може да има единствено следа от ръжда от лайсната.

По добре си ги направете защото и да си вземете втора ръка неминуемо след като замръзне водата която се е стекла вътре ще станат в същото състояние. Или няма метал няма проблем.

Елементарно е колеги докато се занимавате да пишете тук да сте си го направили.

Поздрави.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това, което го изброи, 2 седмици е пробвано без никакъв резултат, мога да те уверя с всякакъв вид лепила - Audi a6 Аvant 4f c6 225 к.с 2006

Страхотно е, че при теб се е получило, но мнението ти не е меродавно. При мен се получи само със смяна. Всеки сам си решава как да ги прави, като им дойде времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да има разлика моята е седан.

Не казвам че стана супер лесно но е сравнително елементарна процедура .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е големи специалисти тука, аз процедурата съм я правил преди пет години ма какво да кажа. Проблема е явно при колите до 2007 година, после са се усетили и за премахнали металната шина, която прави проблеми. За стария модел не е никакъв проблем да свалиш лайсната и да изчегърташ всичко метално и после да слепиш двете пластмаси, лепила не се ползват защото няма да издържат, просто се взима един поялник и се прави надлъжен шев по цялата лайсна. Разбира се на който не му се занимава си мисли някакъв вариант, аз бих си взел от ибей има едни по релефни, от с6 мисля, че се водят и така.

https://www.ebay.com/itm/AUDI-A6-C6-4F-S6-S-LINE-LOOK-SIDE-BLADES-DOOR-BLADES-DOOR-BAR-NEW/172978943369?hash=item2846593589:g:2~EAAOxyLN9Sm3e5:rk:19:pf:0&vxp=mtr

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С течен метал хваща ама трябва да съхне 48 часа. Лепил съм корпус на помпа, потопена е във вода вече 2 години и не е мръднала. Тубичката е към 20 лв, ще трябват поне 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Колеги, някой слагал ли е фейс лайсни (с хромираната линия) на префейс кола ?

 

На лайсните отзад липсва тая пластмасовата релса, която се захваща с приплъзване към самата врата и може да се хване само на двата винта, което е малко афиф работа, да прехвърля от старите лайсни също не става понеже каналите са други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...