petrishki Публикувано 26 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2018 (Редактирано) Великотърновската С-ка се продава 2-3 години вече... Почнаха я от 17-18, сега струва по-малко от шкодата Редактирано 26 Октомври 2018 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 12 hours ago, martinich said: Абсолютно нормално е ако "новия" модел е бил служебен 6 цилиндрова А4-ка не е точно служебен автомобил. Кутията на Б7 работи много прилично, но при Б8 е следващо поколение - по-бърза, по-здрава и със същото масло и обслужване. 3.2 не мога да коментирам, но 2.0 при Б7 има повече потенциални проблеми от 2.0 при Б8. Реално всички възли на мотора са по-ненадеждни и по-скъпи. Усещането при Б8 е съвсем различно от Б7. Б7 е по-директен автомобил, доста приятен за каране, Б8 е като малка А6-ца - по-комфортна, но и по-лигава. Но за разлика от А6 стои на пътя много добре. Може би това е най-големия скок (в някаква посока) в близката история на Ауди в един клас....друга подобна разлика е между Ауди 100 и А6/Ц5. При швейцарските аудита дилърът предоставя информация срещу талон и скромно заплащане. Отделно, ако колата е била с преглед трябва да има документи за прегледа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 (Редактирано) Оф, пак много лакардии, а нещата са по прости, автомобил в най ниската ценова категория на модела, той е или убит от каране, или със сериозни потенциални ремонти. След като масово колите от конкретния модел Б8 струват по 17-18-20, за 12-13-14 какво очаквате да получите? Никой нищо не каза за Б9-ката за 18 к., дали има шанс да става за нещо? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11537369596803665&slink=8lpgum Преди 8 часа, CVT написа: Първата е били точно като втората преди да я купи колегата - дзамбазка, нов внос от Швейцария Може да се види какво са сменяли в Дброс, има номера, може да се кара тества. Втората е без номера, 99% ще ит дадат да я запалиш мръднеш малко назад напред и да решаваш дали да я купиш. И едната може да е котка в чувал и другата може, само че едната може да я разбереш, другата не. Редактирано 27 Октомври 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 https://www.olx.bg/ad/a4-1-8-t-kuatro-s-gaz-CID360-ID7CYiR.html#7da29c8087 Собственикът е пуснал най-много като брой теми в историята на форума. Не е според изискванията ... Avant. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 1 hour ago, martinich said: ... Може да се види какво са сменяли в Дброс, има номера, може да се кара тества. Втората е без номера, 99% ще ит дадат да я запалиш мръднеш малко назад напред и да решаваш дали да я купиш. И едната може да е котка в чувал и другата може, само че едната може да я разбереш, другата не. Колега, май започна да си съчиняваш, та за това реших да се обадя на джамбазина уж съм заинтересуван клиент който държи да покара колата и след това да я прегледа в D-Bros, с цел да разбера как наистина стои ситуацията след като е без номера на снимката. Казаха ми че имат дилърски номера които са извадени за тази цел и не е проблем да я тествам или и да я закарам на преглед в сервиз по мой избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Just now, CVT написа: Казаха ми че имат дилърски номера които са извадени за тази цел и не е проблем да я тествам или и да я закарам на преглед в сервиз по мой избор. Браво на джамбазина, повечето му колеги ще те отсвирят при такова искане. Ако не ми вярваш звънни им и ги питай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Преди 1 час, martinich написа: Оф, пак много лакардии, а нещата са по прости, автомобил в най ниската ценова категория на модела, той е или убит от каране, или със сериозни потенциални ремонти. След като масово колите от конкретния модел Б8 струват по 17-18-20, за 12-13-14 какво очаквате да получите? Никой нищо не каза за Б9-ката за 18 к., дали има шанс да става за нещо? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11537369596803665&slink=8lpgum Може да се види какво са сменяли в Дброс, има номера, може да се кара тества. Втората е без номера, 99% ще ит дадат да я запалиш мръднеш малко назад напред и да решаваш дали да я купиш. И едната може да е котка в чувал и другата може, само че едната може да я разбереш, другата не. Туй е Б8.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 (Редактирано) 15 hours ago, Ц Е Ц О said: Така е човек, ама глей какво става.Отваряй мобилето и гледай като се застъпват годините. Ся има Олроуди 4Ф 2008 на 12 000лв, а има и Ц5 на тея пари. Цецо, нали правиш разлика между обява и реална сделка? Защото Олроудите 4Ф за 12к се продават всеки ден, докато обявите за Ц5 на тея пари си съществуват с години. 15к за Б7 Редактирано 27 Октомври 2018 от sweep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Така, но е факт, че ги има и после се почва по форумите както в случая. Гледай 15к, а мобилето пълно с S4 за по 12-13 вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 преди 16 минути, Ц Е Ц О написа: Туй е Б8.5 Все тая, нормална ли му е цената според теб? Дали крие изненади? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 преди 19 минути, martinich написа: Все тая, нормална ли му е цената според теб? Дали крие изненади? Нормална цена. Взели са или някоя на 350 000+ или чукната а у и те я е........ https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&maxFirstRegistrationDate=2012&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012&minPowerAsArray=KW&scopeId=C&sfmr=false&transmissions=AUTOMATIC_GEAR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 преди 24 минути, Ц Е Ц О написа: Нормална цена. Взели са или някоя на 350 000+ или чукната а у и те я е........ Същото ще е с б8-ца, олроуд 4ф за 12-14 к. лв в България. За това се гледа средната цена за модела. Там с късмет и гледане може да попаднеш на добър автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Точно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 32 minutes ago, nichirenshu said: Б6-цата с дизайн преди 2000 година била по директната кола. Сигурно още по-скандално ще ти звучи, че БМВ на 30 години е още по-дирекно. Имаш ли идея какво коментираш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 преди 5 минути, robobug написа: Сигурно още по-скандално ще ти звучи, че БМВ на 30 години е още по-дирекно. Имаш ли идея какво коментираш? Аве няма значение важното е да се вземе участие в разговора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Еми и двете коли са му в бокса, какво да прави освен да виси във форума Темата няма да се изчерпа никога... Ако ще е б7, 2.0тфси, куатро, автомат е най-добрата опция. Много по-приятна от 1.8 и ръчка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 (Редактирано) Това толкова драматично харчене на масло нали се отстранява за към 2000лв. Редактирано 27 Октомври 2018 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 @Passi Проблемът се задълбочава основно от шибаните Лонг Лайф ала бала масла. Това ебава мамата на маслената система на моторите. А в БГ като му кажат 30 000км или две години и ГанЮ си мисли: "то има поне за още 5000 ресурс" и става мазало. Никой не ангажирам, но ще кажа............ Лонг Лайфа е само за магистрала с каране по 300+ км на ден и е ок. За граЦко, еле па на София е драма и си се смяна на 8000км, а те го бухат 30 000 из града и става мазало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Ето линк към UK: https://www.audi.co.uk/owners-area/servicing-maintenance-mot/servicing-your-audi.html Хубаво е да се отбележи, че "лонглайф" е "до максимум" 19000 мили (30к км). Някъде в сайта има описани подробно при какви условия не трябва да се използва лонглайф. Общо взето в БГ нямаме подходящи условия и горива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Какво му е неизвестното на 2.0тфси, мотор от 15 години ... Стегнете се малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Ivanovv Публикувано 27 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 2.0tfsi харчи масло ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 (Редактирано) Най хубаво е S4 и единствено то си заслужава 15 хиляди лв. Редактирано 27 Октомври 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миланов Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Преди десетина дни ходих на оглед на тази А4-ка: http://mobile.bg/11527005217607112 Добре вървеше, плавно превключване на скоростите, окачването бе стегнато. Имаше премигване от един от фаровете , най-вероятно иска нов баласт, също така и няколко следи от камъчета по боята. Но нищо сериозно. Определено интересна и истинска за мен кола, продавачът също ми се стори надежден човек. За съжаление купето си е тясно отзад, затова се спряхме и на друг автомобил. Sent from my ONE E1003 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Брех тая не е на 160к... Иначе отзад наистина е дразнещо тясно, не е само Б7 така в тоя клас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat_Vite Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Преди 8 часа, D.Ivanovv написа: 2.0tfsi харчи масло ли? Авторът е задал този въпрос преди 13 мнения и отговор не е получил. Мога да напиша още пет реда... Вие какво мислите по въпроса? Преди 10 часа, Passi написа: Това толкова драматично харчене на масло нали се отстранява за към 2000лв. Точно и кратко обобщение на около 20-30 форумни теми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване