Jump to content

Помощ за избор на Ауди А4 Б7 авант 1.8т


Recommended Posts

Великотърновската С-ка се продава 2-3 години вече... Почнаха я от 17-18, сега струва по-малко от шкодата :hilezh:

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

12 hours ago, martinich said:

Абсолютно нормално е ако "новия" модел е бил служебен 

6 цилиндрова А4-ка не е точно служебен автомобил.

 

Кутията на Б7 работи много прилично, но при Б8 е следващо поколение - по-бърза, по-здрава и със същото масло и обслужване. 3.2 не мога да коментирам, но 2.0 при Б7 има повече потенциални проблеми от 2.0 при Б8. Реално всички възли на мотора са по-ненадеждни и по-скъпи.

Усещането при Б8 е съвсем различно от Б7. Б7 е по-директен автомобил, доста приятен за каране, Б8 е като малка А6-ца - по-комфортна, но и по-лигава. Но за разлика от А6 стои на пътя много добре.

Може би това е най-големия скок (в някаква посока) в близката история на Ауди в един клас....друга подобна разлика е между Ауди 100 и А6/Ц5.

 

При швейцарските аудита дилърът предоставя информация срещу талон и скромно заплащане.

Отделно, ако колата е била с преглед трябва да има документи за прегледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф, пак много лакардии, а нещата са по прости, автомобил в най ниската ценова категория на модела, той е или убит от каране, или със сериозни потенциални ремонти. След като масово колите от конкретния модел Б8 струват по 17-18-20, за 12-13-14 какво очаквате да получите? Никой нищо не каза за Б9-ката за 18 к., дали има шанс да става за нещо? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11537369596803665&slink=8lpgum

Преди 8 часа, CVT написа:

Първата е били точно като втората преди да я купи колегата - дзамбазка, нов внос от Швейцария

Може да се види какво са сменяли в Дброс, има номера, може да се кара тества. Втората е без номера, 99% ще ит дадат да я запалиш мръднеш малко назад напред и да решаваш дали да я купиш. И едната може да е котка в чувал и другата може, само че едната може да я разбереш, другата не.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.olx.bg/ad/a4-1-8-t-kuatro-s-gaz-CID360-ID7CYiR.html#7da29c8087

Собственикът е пуснал най-много като брой теми в историята на форума. Не е според изискванията ... Avant.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, martinich said:

...

Може да се види какво са сменяли в Дброс, има номера, може да се кара тества. Втората е без номера, 99% ще ит дадат да я запалиш мръднеш малко назад напред и да решаваш дали да я купиш. И едната може да е котка в чувал и другата може, само че едната може да я разбереш, другата не.

 

Колега, май започна да си съчиняваш, та за това реших да се обадя на джамбазина уж съм заинтересуван клиент който държи да покара колата и след това да я прегледа в D-Bros, с цел да разбера как наистина стои ситуацията след като е без номера на снимката. Казаха ми че имат дилърски номера които са извадени за тази цел и не е проблем да я тествам или и да я закарам на преглед в сервиз по мой избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, CVT написа:

Казаха ми че имат дилърски номера които са извадени за тази цел и не е проблем да я тествам или и да я закарам на преглед в сервиз по мой избор.

Браво на джамбазина, повечето му колеги ще те отсвирят при такова искане. Ако не ми вярваш звънни им и ги питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, martinich написа:

Оф, пак много лакардии, а нещата са по прости, автомобил в най ниската ценова категория на модела, той е или убит от каране, или със сериозни потенциални ремонти. След като масово колите от конкретния модел Б8 струват по 17-18-20, за 12-13-14 какво очаквате да получите? Никой нищо не каза за Б9-ката за 18 к., дали има шанс да става за нещо? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11537369596803665&slink=8lpgum

Може да се види какво са сменяли в Дброс, има номера, може да се кара тества. Втората е без номера, 99% ще ит дадат да я запалиш мръднеш малко назад напред и да решаваш дали да я купиш. И едната може да е котка в чувал и другата може, само че едната може да я разбереш, другата не.

Туй е Б8.5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, Ц Е Ц О said:

Така е човек, ама глей какво става.Отваряй мобилето и гледай като се застъпват годините.

Ся има Олроуди 4Ф 2008 на 12 000лв, а има и Ц5 на тея пари.

 

Цецо, нали правиш разлика между обява и реална сделка? Защото Олроудите 4Ф за 12к се продават всеки ден, докато обявите за Ц5 на тея пари си съществуват с години.

 

15к за Б7 :steinigung:

Редактирано от sweep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, но е факт, че ги има и после се почва по форумите както в случая.

Гледай 15к, а мобилето пълно с S4 за по 12-13 вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, martinich написа:

Все тая, нормална ли му е цената според теб? Дали крие изненади?

Нормална цена.

Взели са или някоя на 350 000+ или чукната а у и те я е........

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&maxFirstRegistrationDate=2012&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012&minPowerAsArray=KW&scopeId=C&sfmr=false&transmissions=AUTOMATIC_GEAR

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Ц Е Ц О написа:

Нормална цена.

Взели са или някоя на 350 000+ или чукната а у и те я е........

:zustimm: Същото ще е с б8-ца, олроуд 4ф за 12-14 к. лв в България. За това се гледа средната цена за модела. Там с късмет и гледане може да попаднеш на добър автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

32 minutes ago, nichirenshu said:

Б6-цата с дизайн преди 2000 година била по директната кола.

 

Сигурно още по-скандално ще ти звучи, че БМВ на 30 години е още по-дирекно. Имаш ли идея какво коментираш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, robobug написа:

 

Сигурно още по-скандално ще ти звучи, че БМВ на 30 години е още по-дирекно. Имаш ли идея какво коментираш?

Аве няма значение важното е да се вземе участие в разговора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми и двете коли са му в бокса, какво да прави освен да виси във форума :hilezh:

 

Темата няма да се изчерпа никога...  Ако ще е б7, 2.0тфси, куатро, автомат е най-добрата опция. Много по-приятна от 1.8 и ръчка ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Passi

Проблемът се задълбочава основно от шибаните Лонг Лайф ала бала масла.

Това ебава мамата на маслената система на моторите.

А в БГ като му кажат 30 000км или две години и ГанЮ си мисли:

"то има поне за още 5000 ресурс" и става мазало.

Никой не ангажирам, но ще кажа............

Лонг Лайфа е само за магистрала с каране по 300+ км на ден и е ок.

За граЦко, еле па на София е драма и си се смяна на 8000км, а те го бухат 30 000 из града и става мазало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето линк към UK: https://www.audi.co.uk/owners-area/servicing-maintenance-mot/servicing-your-audi.html

 

Хубаво е да се отбележи, че "лонглайф" е "до максимум" 19000 мили (30к км).

Някъде в сайта има описани подробно при какви условия не трябва да се използва лонглайф.

Общо взето в БГ нямаме подходящи условия и горива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди десетина дни ходих на оглед на тази А4-ка: http://mobile.bg/11527005217607112

Добре вървеше, плавно превключване на скоростите, окачването бе стегнато.

Имаше премигване от един от фаровете , най-вероятно иска нов баласт, също така и няколко следи от камъчета по боята. Но нищо сериозно.

Определено интересна и истинска за мен кола, продавачът също ми се стори надежден човек.

За съжаление купето си е тясно отзад, затова се спряхме и на друг автомобил.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, D.Ivanovv написа:

2.0tfsi харчи масло ли?

Авторът е задал този въпрос преди 13 мнения и отговор не е получил.

Мога да напиша още пет реда...

Вие какво мислите по въпроса?

 

Преди 10 часа, Passi написа:

Това толкова драматично харчене на масло нали се отстранява за към 2000лв.

Точно и кратко обобщение на около 20-30 форумни теми.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...