Jump to content

Isofix b8


Tabakov90

Recommended Posts

Здравейте колеги имам въпрос предстои ми да ставам баща з първи път и желая да сложа на моята красавица isofix система за столче защото нямам някои да се е борил с този въпрос да пише също така дали исофикса от а6 4ф дали става на а4 б8 моля ви дайте съвети благодаря предварително 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се бях замислил за това,но ме беше жал да си разрежа кожата на седалките,наложи ми се точно преди два месеца [emoji480][emoji2].

Но в последствие се оказа че кошчета столчета и други аксесоари ,са проектирани да се закрепват с колана,за сега не срещам затруднения или неудобство,и за това се отказах.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да свалиш седалката, не се вижда иначе изофикса при В8. За седалката има капачки, които се монтират и се скрива касапщината. Снимка.  Тук мисля да благодаря на @Raino, за моите капачки.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито :)
По темата, не ти трябва изофикс столче. Има много по-масивна конструкция от нормалните. Обикновено се налага да го хванеш и него с колана. 

Обикновено, защото досега само на една кола се е закрепвало безупречно, без никакъв луфт: Ибиза 6J с платнен салон.

На всички коли, където съм го местил, е трябвало да го дозакрепя с колан, като на една откровено ме беше страх да го слагам, да не разпоря седалката.

Отделно колкото и да се прибират шишовете в столчето, е тегаво ако трябва да го преместиш на кола без фикс (а понякога се налага).

 

Затова си спести главоболията и си вземи растящо обикновено столче. Как го разбрах: жената беше извън града с нейната кола и трябваше да возя лапето извънградско, купих на майтап евтино столче за 100ина лв. и е много по-удобно за детето, седи много стегнато като се хване с колана и е по-проветриво.

 

А щом тепърва чакаш, не си давай зор, имаш поне половин година с онези малките: тип "леген", които са обратно на посоката на движение.

Спести си парите за глупости, ще имаш за какво друго да ги пръскаш ;).

 

Също има доста реална възможност да смениш колата, преди да се наложи да смениш столчето, така че... абе ти си знаеш ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано и аз мн се чудя но ми се струва по сигурно с isofix имам още малко време да помисля за сега събирам мнение благодаря за съвета 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-сигурно е определено. А това, че все някога ще смениш колата е все тая, изофикса го има или е опция, на почти всички коли. :huh:

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих изофикс като резнах седалката и сложих пластмасите, които купих от Порше. Предлагат се различни цветове пластмаси - зависи от цвета на салона. Ако седалката е от текстил се реже по-трудно от кожата. Виж този линк как да изрежеш дупките. Отделно трябва да се изреже и донапрена отдолу но той си е маркиран. За въпроса кое е по-сигурно - изофикс или колан, АДАК.де имат класация на столчета.

Лично мое мнение - столчето с изофикс ми се струва по-сигурно (дано не се налага на някой да разбира). Моето столче е Сайбекс голд и го взех от немския амазон. Все пак има опцията да се използва само с колан, но хората от адак не го препоръчват(същото го пише и в упътването на столчето).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали isofix от ауди а6 4f е същия като за б8 защото намерих да се продава за 4ф според това което намерих из нета са едни и същи кажете вие вашето мнение 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесно се проверява като вдигнеш седалката. Според мен е същия като на б8 защото след определена година го правят серийно, обаче за да го ползваш трябва да си платиш, за да ти направят заводско седалките. Може да си забелязъл, че на 4ф седалката пак трябва да се реже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Да кажа и аз по темата, ако на някого ще помогне. 

 

Вече имахме много хубаво столче изофикс. Като взех Б8-цата видях, че има изофикс изходи само долу на седалката, но няма отзад на гърба куките за закачане на третата опорна точка. Което е доста глупаво според мен, защото столчетата с ремък вместо трети крак отпред са много по-стабилни. На много по-нисък клас коли (+ Волво) куките отзад на гърба на седалките са си стандарт. При Ауди явно не.

 

Но... при мен стана чудесно с куките на пода на багажника. Пускаш си ремъка под подглавника и го закачаш за тия халки, дето са занитени на пода на багажника. Едната се пада точно зад задна дясна седалка. Хващаш куката там, натягаш ремъка и си ти. Има вариант и да си поръчаш ОЕМ кукичка за изофикс, която се завинтва където ти се закача щората на гърба на задната седалка. Но частта струва 60 долара и със сигурност не е по-здраво от пода на багажника. В тази тема има още инфо - 

 

Има и още нещо - колкото по-дървен ти е салонът, толкова по-плътно ляга изофиксът. Другата ни кола е Шевролет Каптива, дето задната му седалка е пейка в парка. Но там пък така плътно заспива, че все едно за там е правена. В Аудито има супер гаден луфт под самата седалка. Същото е и на една позната на Х3-ката 2015. Трябва да се сложи нещо като подложка отдолу.

Редактирано от dacheff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това отзад е топтетър, няма общо с изофикс-а.

Може да си го поръчаш допълнително, както много други неща при Audi просто не е стандартно оборудване.

И на моето столче рамената за изофикса са подвижни и си ляга идеално на спортния салон в А5-тицата, така че по-добре кажи какъв точно е модела на столчето и говори конкретно за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 minutes ago, fifipaldi said:

Това отзад е топтетър, няма общо с изофикс-а.

Не е вярно, че няма общо. Това си е част от изофикс закрепването. Изофикс столчетата са два вида - едните са с трети крак отпред, другите са с топ тетър. За мен вторият вариант е много по-удачен. Столчето ми е ето това - https://www.baby-walz.de/p/maxi-cosi-axissfix-plus-kindersitz-design-2018-p1519630/?variantId=P1519630_172185192

Да, рамената са подвижни, но винаги остава отдолу дупка. Така е и на други коли, дето седалките им не са равни. Иначе столчето е супер удобно, защото се върти и можеш да сложиш / извадиш малкия от всякъде (ако ти се наложи да спреш плътно вдясно някъде). Освен това става от по-малък, щото можеш да го завъртиш с гръб към движението и после да си го обърнеш напред.

 

Просто исках да споделя, че проблемът с липсата на топ тетър се решава чудесно с куките на пода на багажника. При мен се хвана чудесно и много здраво там. Няма да поръчвам частта с куката за гърба на седалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се изразих правилно може би, топтетър-а е допълнително оборудване и към колата и към изофикс системата, което не е стандартно и много от колите, включително моята (A5 Sportback 2010) го нямат.

В Щатите е задължително от много години насам, но в Европа когато са произвеждани нашите коли не е били, сега нямам идея дали са го въвели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е по-ясно, колега :) 

 

Този топ тетър го имат иначе всички Волва, джипове като Киа, Хюндай, Шевролет, че и повечето Опели примерно. Говорим за серийно при поне 99% от неспортните модели на марките. Общо взето рядко се среща в БМВ и Ауди, за Мерцедес не знам. Моята е 2011, но решението с пода на багажника върши прекрасна работа. А иначе да, има и столчета, които се захващат с колан, но който е притежавал такова, не ми го е препоръчал. Изофиксът според мен е по-добрият вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в Corsa-та на жена ми го има, но в Audi-то не :).

Isofix-a е най-доброто решение безспорно.

Това за пода ми хрумна още от първия ден иначе, но така и него приложих тъй като сменяме столчето постоянно между колите, единствено като ходих до морето един път го направих, но с една от страничните кукички, при мен има и на страничните панели в багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Екстра е за съжаление и не знам как не са ги принудили до момента да го вкарат като стандартно оборудване.

Щом не ги забелязваш значи нямаш, при Audi са много отчетливо видимо и много по-удобно, покрит е с пластмасови капаци, а не е скрит като на доста други марки.

Сигурен съм обаче, че може да се ретрофитне, поразрови се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май всички имат, заварени са, не на планки с болтове, както беше до б7. Махаш седалката и ще ги  видиш. Ако искаш да ги ползваш трябва да срежеш седалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги, някой тества ли с рязането? От януари догодина живот и здраве ще ми трябва isofix в колата. Въпросът е дали retrofit става на 8.5 или наистина има съществуващ и може да се вземат само капачките 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ги отрязал отдавна и на двете седалки, капачки все още не съм сложил обаче. Махни седалката и виж дали имаш на първо време. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...