B.Stoilov Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 (Редактирано) Здравейте, имам следния проблем при Ауди А4 Б7 2.0 TDi Мултитроник: Сутрин пали перфектно. Когато я загася, независимо какво разстояние съм минал, при последващо палене, веднага или след някакъв период от време, когато запали се разтриса цялата и издава звук от към двигателя, като на удар на ламарина. По време на шофиране, при потегляне и при спиране леко притриса/придърпва. Не винаги се случва. Понякога пали без този проблем дори след дълго шофиране. Казаха ми, че може да е маховик или стартер. Кутията е сменена и обслужена. Проблемът го има и от преди тази смяна. Някой може ли да ме насочи по-конкретно? Изобщо стартера има ли нещо общо с това притрисане на двигателя при палене? Редактирано 29 Октомври 2018 от B.Stoilov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2018 Отрегулирай дюзите и виж ремъка как е зацепен като за начало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 И на мен ми се струва като на маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 6 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2018 При мен беше пукната конзолата дъжаща тампона с датчик. Още малко и двигателят щял да легне на купето (тъй ми казаха майсторите). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване