Jump to content

Съвет за конкретен автомобил Audi A7 3.0TDI


Recommended Posts

Здравейте, колеги! Нуждая се от мнение и съвет за този автомобил (мотора, километри и цената).
Цената е без ДДС ( с ДДС е 56 000 лв.).
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540399204231351&slink=8msff7

 

Редактирано от Performance
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер. Всичко хубаво, ама много километри. Гледам в аутоскаут са даже 200к.

Аз лично не бих дал толкова пари за кола с такъв пробег. Единствено защото вярвам, че днешните коли умишлено се правят да не държат на голям пробег както старите кошници отпреди 15-20 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е страхотна, при фейслифта са отстранени всички дори и дребни бъгове на тези преди това. Този мотор върви чудесно и според мен е един от най-тихите дизели на пазара. Конкретната обява изглежда също добре, колата явно е карана на дълго защото почти не си личи изхабяване. Аз смятам, че ако на човек не му се дават много пари това е варианта да вземе актуална, но и читава кола. Малкото години и многото километри определено са по-добрата комбинация от много години и малко километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това последното от опит и аз започвам да се съгласявам, многото години съсипват колата по много начини. За съжаление обаче и 200к не е малък километраж и точно там някъде започват проблемите, там започва да се усеща и някаква амортизация ако колата е карана градско.

Но поне се вижда и защо хората не пишат истинските километри, всеки иска да са истински и като ги види после... А конретната кола изглежда много свежа за тия километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите най-вероятно са навъртяни магистрално, и мотора е в много по-добро състояние, от този на същата кола на 70-80к карана градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магистрално или автобанно? Има голяма разлика между магистрални километри при 140 км/ч и автобанни при 250 км/ч, на каквито е способна тази кола. Втория тип километри са като градски, ако не и по-зле.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия не можеш да караш с 250 повече време от 1-2 минути, освен ако не караш само през нощта. Пък и А7 битурбо с 250 е под 3к оборота, това от обявата ще е с малко повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая нова кола с този голям пробег си е uncharted territory. Никой не е бил там все още и никой не може да каже кое ще сгъне по колата.

Силно се съмнявам Ауди да са я направили нечуплива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, gibonass said:

В Германия не можеш да караш с 250 повече време от 1-2 минути, освен ако не караш само през нощта. Пък и А7 битурбо с 250 е под 3к оборота, това от обявата ще е с малко повече.

 

Не мисля че първия собственик я е купил да я кара на автопилот със 140. Това тряба да се има в предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oк, в най-лошия случай ще смени едни вериги и едни съединители. На фона на цената на автомобила и фактът, че тези неща са си се наложили като стандартно обслужване, не виждам проблем. 

 

Един хубав цялостен оглед и ако я усетиш, че е твоята кола, взимай и и се радвай. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, JusttRelaxx написа:

Oк, в най-лошия случай ще смени едни вериги и едни съединители.

Е, от къде го знаеш това нещо?

От къде знаеш изобщо, че ще сменя вериги и/или съединители.

Колко такива фейсови А7-ци на по 200к км и на 3 год.сте виждали/анализирали/ремонтирали???

0 (нула).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е , че всеки си гледа от неговата камбанария.

Аз ще споделя личен опит.

За мен кола на 200 000км само аутобан си е реално кола на 50 000км.

Даже в тестове на АМС са го коментирали.

Вериги и прочее им се ебава мамата най-вече от многото студени стартове.

Едно от Аудитата ми беше 4Ф 3.0 тди 2011г от последните буквало.

Взех го на 194 000км карана само магистрала - за 3.5 години беше този пробег.

Обслужвана по часовник.

Колата я ремапнах, Желяз й ъпдейтна мотора и кутията.Знае я колата.

Колата си беше с перфектни стойности на дюзи и прочее и вътре беше като нова.

В момента гони 350 000км и няма й помен от индикации за смяна на вериги, вихрови клапи и прочее.

И така

 

преди 33 минути, fifipaldi написа:

Тук са малко повече километрите, но не е фрапантно, а и цената е друга ;).

Тая кола не е ли същата?Или бг обявата е с фиктивни снимки?

Нещо не ми стана ясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го кефи да я взима, то е ясно че ако излезе нещо ще се ремонтира, няма да е първата или последната на която ще се наложи ремонт, каква е тая драма:-) При положение че гледаш такъв клас автомобил, мисля можеш да си позволиш ремонт за 3-5-10 хил лева, все пак няма да ги даваш всеки ден или на куп!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно, не вярвам Перформанса да не е заделил няколко палки, ако нещо изкочи, защото го познавам.

Ако имах едни 60 000лв само за кола, бих взел S6/S7 2013 някъде, но всеки си има предпочитания.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за бензина, винаги съм карал бензин, а S и RS са мечата на всеки предполагам, стига да можеш да си ги позволиш:flehan:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 minutes ago, Ц Е Ц О said:

...

Тая кола не е ли същата?Или бг обявата е с фиктивни снимки?

Нещо не ми стана ясно

Същата е, колегата @fifipaldi я е намерил по ВИНа. Само че на нашия джамбазин километрите му са се видели множко и решил да ги намали малко. :hilezh:

В Мобилето колите на 200 хил. са поне на 15 години! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де.....

От какво идва разликата в хиляди левове

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако разгърнеш немската обява:

 

Netto Verkauf Möglich!!!
NETTO PREIS 28000e

 

Демек продава се без ДДС за 28 хил евра.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип продавачът е читав, имам сведения. Километри мисля, че не върти (но не мога да гарантирам). Разликата в километрите според мен е от няколкото месеца разлика в обявите. 

Колата като цяло не изглежда зле, никак даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда супер даже, това никой не го коментира, просто пускам какво съм намерил.

И при мен може би би имало някаква бариера да взема кола за близо 60к на 3 години и да е на 200 000 км.

Нашата обява е от преди седмица, немската не знам от кога е, @moto_fan може да чекне за километрите по рамата ако му се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно имат много сериозни договорени отстъпки. Според мен човек съвсем лесно може да свали за кола, която струва 32 хиляди евро най-малко 2-3. Знам за случаи в които свалят и по 5-6 до 10к, но за по-скъпи коли. И въпреки това я взимат на много ниска цена, защото със сигурност са на не малка печалба и на 56.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...