NiGh7 Публикувано 30 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2018 Здравейте колеги, силно се надявам някой по-запознат да помогне. Проблемите са следните, колата работи нормално на място докато не загрее, когато достигне работна температура сменя звука, започва да тресе и да работи като цяло "тежко". Вторият проблем е "Check Engine" лампата, която светна и колата загуби мощност, развърта докрай, но е някак мудно, бавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 30 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2018 Виж какви грешки има записани и започни от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiGh7 Публикувано 30 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2018 (Редактирано) Нямам собствена диагностика, а в града няма хора които да имат такъв преходник като за Б4 (K-L). Разкачих дебитомера и колата спря още повече, също и "умната" дюза разкачах - ефект нулев, опитах да я замеря, но не отчита никакво съпротивление. Отворен съм към предложения. Редактирано 30 Октомври 2018 от NiGh7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaio04 Публикувано 31 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2018 Ако си с пластмасовия дебитомер, значи си с "новата" електроника и четенето май е по-лесно от автомобили с метален дебитомер. Купи си преходник от ТУК и направи диагностика при някой, който има кабел и софтуер. Без диагностика ще е много трудно да разбереш какъв е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiGh7 Публикувано 12 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2018 Така, малко ъп по темата след сумА разправии и никакви резултати. Грешката която даде е с код "00542" Needle lift Sensor (G80) 05-00 Input Open , замерих и съпротивлението на самата дюза - 0, не отчита никакво съпротивление на контактната букса. От ECU-то идва напрежение 11.8 ~ 12.1в. След четене по форуми и консултации с майстори и хора рециклиращи такива дюза, сложих 100ohm съпротивление на "+"-совият кабел, но след последващо замерване е пак 0, замерих и самото съпротивление - работи, отчита 99.3ohm. Някаква идея ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 13 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2018 Със съпротивление няма да стане, най-много да не дава грешка и да не свети "Check Engine", но компа няма да получава коректна информация за момента на впръскване. Съпротивлението на дюзата трябва да е 80-120 ома, а след като твоята дава 0, значи е окъсила намотката и -> смяна с друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване