Jump to content

Съвет за газови дюзи


Recommended Posts

За мен валтекоподобните инжектори на АС Stag нямат аналог и превъзхождат Херкулеса но и цената е друга

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 9 months later...

mitkofitnesa - сменям газови инжектори на Мерцедес Ц класа 1,8 163 коня, M271.

Старите бяха Баракуда, изкараха доста, на 80к км се предаде първата дюза.

Въпроса е дали се оправдава ценаната на Hana Blue или Hana Gold са достатъчни за този мотор?

Другите варианти са Yeti, Yeti+ и Barracuda?

Hana Blue е около 300 лв. другите около 200 лв.

 

Филтъра е циклонен, сменя се на 10000 км.

Компа е Фобос.

Изпарителя е Magic III.

Досега ( докато инжектора не се предаде ) разхода е нормален, чек не свети, мощноста е като на бензин във всички диапазони, в общи линии никакви проблеми.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си Hercules Dymco, в пъти по стабилно работи от HANA и Баракудата, а и има допълнителни бонусчета [emoji6]


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тефлона е достатъчен, с малко заигравка, циклонен филтър и добавчица на около 10-тина хиляди километра е почти вечен инжектор. На 1,9 оМа е [emoji6]

Изпратено от моят Mi A1 с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,7 са, аз съм се заблудил, добавките са три Xado, proTec и BRC, което те кефи най-много. Утре ще ти пусна снимка как трябва да изглеждат на твоя двигател.

Изпратено от моят Mi A1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

09fa176e495839921aa8cf02de166caf.jpg
Ето и снимчицата как трябва да застанат на твоя мотор.


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ясно, благодаря!

Моя мотор е 271, този е 111 но в общи линии е ясна картинката.

 

Между другото колко е важно на практика инжекторите да са вертикални?

Ако са хоризонтални, какви проблеми се получават?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 271 Dymco-то не се събира много добре и е по-подходящо да се монтира Hana, на външна рейка под самия филтър, но това си лично мое мнение

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мизерията не се събира толкова бързо отколкото ако е легнала.

Мите, сам знаеш какви главиболия може да създаден Ханата [emoji6]


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахххаа, каквито и всеки един друг обикновен инжектор, затлачва се с боклуци и в повечето случаи отива в кофата [emoji12][emoji12][emoji12]


Изпратено от моя BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За добро или лошо в тази тема няма еднозначен отговор кой инжектор е добър компромис цена/качество. За средния ценови диапазон. За около 200 лв. четери дюзи. Ама то в спора се ражда истината. Един казва тази дюза това, друг казва онази дюза онова...

 

Някой сетил ли се е да направи анкета за газови инжектори за средна ръка мотор. Не някое извращение 500+ коня, а просто нормална кола, 2,0L, 150-200 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не казахте за АЕБ полимер?За първи път карам с инжектори които при първото преминаване на газ на 30 гр. няма никакво приритване при повечко подаване и отнемане на газта.Досега пробвах с раил апачи,валтек със скъсен ход(от него бях много доволен) и с ловато рейка квадратни инжектори.Всички като загреят работеха добре,но при първо преминаване на газ имаха проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ланди ренцо, вече 50К, без какъвто и да е симптом при смяна на горивото, освен ако не се гледат диодите.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ланди-Ренцо, вече 127 000км превключва неусетно от бензин на газ. От както съм поставил този ГИ единственото, което съм правил е да сменям филтрите на всеки 20-30 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да съжевим малко темата 

Предстои ми смяна на инжектори и може би на редуктор , на BFM мотор 4,2 литра 335 коня 

В момента е с инжектори Ловато КР , за последните 20 дни  два пъти при външна температура от 1 до 3 градуса претриса за около 10-15 сек. при преминаване от бензин на газ , след което се нормализира . При всички режими на каране след това двигателя работи добре ( не съм превишавал 4000 оборота .... пенсионерско каране :) ) 

На какви километри са настоящите инжектори нямам идея , за сега ще сменя филъра на редуктора и на газовата фаза .

За сега залагам на инжектори HANA BLUE + + H2001   може и да се заиграя да не са на рейка а единични за да скъся пътя до всмукателния колектор .

Редуктора в момента е  ZAVOLI ZETA S за сега нее показал немощ ... но и карането ми е такова ... разход градско 18 газ , бензин изобщо незнам   . 

Може би при проблем ще бъде заменен от KME EXTREME

Газовия комп е Lovato EASY FAST OBD II

Е запознах ви с това което имам и как смятам да го променя с времето , ще се радвам на вашите мнения .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е от инжекторите, а просто по-рано да превключва на газ - увеличи малко температурата в настройките на ГИ след която минава на газ и вероятно ще се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са зацапани инжекторите. Когато стане студено, залепват буталцата им от отлаганията на газта.Когато се загреят се раздвижват и си работи нормално. При разглобяемите почистването решава поблема за дълго, а при останалите е малко по-тудно чистенето. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно , след като смених филтрите на редуктора и на газовата фаза проблема почети изчезна , въпреки че свалих температурата за преминаване на газ от 45 на 30 градуса , а тази сутрин беше -3 градуса .

Както и да е все пак смятам да направя ъпдейт на редуктора и инжекторите при положение че тази газова е изминала около 100 000 км. по груби сметки изчислени от часовете на работа на газовия комп. 

Поразтърсих се из нета и освен HANA BLUE + + H2001 си мисля и за BARRACUDA 120 или BARRACUDA 130 , дайте някакви съвети , цилиндрова мощност 42коня 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...